Hakutulokset

1. K

Voisitko jättää kasiluokalle menvän lapset yksin kotiin ja lähteä ulos...

Me oltiin tossa iässä veljen kanssa lähes kaikki viikonloput (pe-su) kahdestaan kotona ja hyvin pärjättiin, osattiin käyä kaupassa ja laittaa ruokaa ym.
  2. K

Pitääkö sinne sairaalaan lähteä heti kun lapsivedet menevät?

Täällä neuvolassa ohjeistavat lähtemään sairaalaan heti vesien mentyä. Ja jos vauva ei oo kiinnittyny, niin ambulanssilla. Matkaa sairaalaan on 130km.
  3. K

Paljonko sinulla on työkokemusta?

Työkokemusta n.6kk. Ikä 24v ja kohta kolme lasta, jotka aina olleet kotihoidossa.
  4. K

Meillä ei ole ystäviä.. Onko muita yksinäisiä perheitä? Kaipaatteko kavereita?

Pohjois-Karjalassa asutaan ja kyllä käydään tapahtumissa ja kerhossakin, mutta ei ole niistäkään juuri seuraa löytynyt. Kaikki tuntuu tulevan aina kaverinsa kanssa, niin vaikea päästä juttuun mukaan..
  5. K

Minkäikäisenä lapsesi oli ekan kerran yön yli hoidossa?

Esikoinen oli 1v9kk kun oli mummon kanssa yötä, kun me oltiin miehen kanssa synnyttämässä. Kuopus 1v7kk ei oo ollu viel kertaakaan, mutta kohta varmaan joutuu/pääsee, kun kolmosen laskettu aika lähestyy..
  6. K

Meillä ei ole ystäviä.. Onko muita yksinäisiä perheitä? Kaipaatteko kavereita?

Meillä ei myöskään oo ollenkaan ystäviä.. Joitain ns kavereita pari, joita nähdään kun heille sopii, ehkä muutaman kuukauden välein. Tänään juuri harmittelin, kun on koko viikoksi luvannut vesisadetta, eikä huvittais ulkona kastua, mutta ei ole ketään jonka luokse voisi mennä kyläilemään tai...
  7. K

Ketä paikalla?

:wave:
  8. K

Minkä ikäinen olet ollut kunkin lapsen syntyessä?

20v, 22v ja nyt tän kolmannen kohalla oon 24v. Ekalle ja kolmoselle tulee ikäeroksi n.3,5v.
  9. K

ylimielisyyttä vai ujoutta ?

Näin kävi omalla kohdallani...
  10. K

Saako kelalta jotain tukea isosisaruksesta kun on vauvan kanssa äippälomalla

Mä oon äitiyslomalla ja saan kahesta isommasta (1,5v ja reilu 3v) hoitolisää.

Yhteistyössä