Me saatiin nyt pullakranssi, karjalanpiirakoita, kahvikakku, iso kasa vaatteita (keritäänkö kaikkia ees pitää), vaippoja, vauvakirja (oli jo ennestäänkin), säästöpossu, hammasrahaa vauvalle "että hampaat kasvaa paremmin" :D
Meilläkin homeen takia muutto edessä, kun vaan asunto löytyis. Hakemuksia ja ilmotuksia ollaan laitettu joka paikkaan, mutta tuntuu olevan kolmiot kiven alla.. :/
Kahella edellisellä kerralla mulla on se kunnon vuoto kestäny vaan muutaman päivän ja sit sellasta tiputtelua ollu muutaman viikon, välissä saattanu olla kolmekin päivää ettei vuoda ja sit lorahtaa taas.
Nätti nimi, vaikka ensimmäinen tuntemani Nella onkin koira :D Yhden ihmis-Nellan tiedän, joten ei täällä ainakaan kovin yleinen nimi.
Meille jos ois tullu tyttö, niin olisi tullu nimeksi Nelli Oona/Anni Ilona :)
Voi hitsi, mulla on kolme lasta, joista vanhin on 3,5v ja silti mulla on aikaa lukea lehtiä, jopa kirjojakin. :O
Vauva-lehteä oon tilannu, mutta nyt lopetin senkin. Oottelen josko tulis joku hyvä tarjous, nii vois taas tilata jonkun :D
Se ilmottautuminen vaan on siellä naistentautien puolella, ite tutkimus tehään kyllä normaalisti äitiyspolilla. Samaa nimittäin iteki ihmettelin kun rakenneultraan kutsu tuli viimeksi (nyt vauva jo kohta 3viikkoa vanha), myöskin pkks.
Meijän vauvalla oli pitkähihanen body, ohuet housut ja sukat, autossa ilmastointi.
Osastolla oli ihan vaippasillaan, kun niin kuuma oli, kotona on ollu lyhythihasella bodylla ja ilman housuja..
Kolme on ja ainakin toistaiseksi lapsiluku on täynnä. Mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka joskus kymmenen vuoden päästä innostuu vielä iltatähteä yrittämään..
Arvio "voi ehkä jäädä hiukan alle neljän kilon jos syntyy viimestään laskettuna", synty 41+4 ja oli 3400g.
Toinen arvioitiin "tosi pieneksi", oli syntyessään rv 39+6 3440g.
Kolmannen painoarvio oli 3,3-3,4kg ja oli syntyessään rv 40+4 3345g.