Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Te jotka ulkoilette säällä kuin säällä!

Joo-o, mut kun ei vaan kaikkia kiinnosta uida loskassa vaikka ei tulisikaan yhtään kylmä tai ei kastuisi. :)
  2. Cecilia Algotsdotter

Nyt neuvoja kehiin! Miten hitossa salaan tän raskauden?!

Just näin, vedät vaan alkoholittomia drinkkejä/limsaa pokerina ja täydestä menee :) Jos joku muu tarjoaa juomat, niin fuulaat miehen kanssa niin että hän juo sunkin juomat. Jos sisko ehdottaa viiniä niin sanot vaan, että sun tekee nyt mieli drinksuja :xmas: ne on oikeasti hyviäkin, mä olen...
  3. Cecilia Algotsdotter

Mun kohdalla ei ainakaan ole kyse siitä, että en osaisi pukeutua oikein tai jotenkin pelkäisin kastumista. Mä aikanaan kyllä esim. koiran kanssa ulkoilin toki säässä kuin säässä. Kyse on siitä, että esim. kovalla sateella tai loskasäällä en keksi mielekästä tekemistä ulkona. Ei vaan nappaa :)
  4. Cecilia Algotsdotter

Jipiiiiiii, nyt mulla on ne kirkkaanpunaiset farkut *kuva*

En tiiä. :D Mun vartalomalli on kyllä ollut aina sellainen, että oikeanlaista farkkua on todella vaikea löytää, tai ylipäänsä housuja.
  5. Cecilia Algotsdotter

No olen ihan samaa mieltä. :) Siksi ihmettelenkin niitä perheitä, jossa tosiaan hillutaan seinillä jos ei päästä yhtenä päivänä ulos. Kieltämättä en itsekään oikein voi kokonaan olla sisällä pidempään kuin ehkä sen 1-2 päivää kun alkaa kaipaamaan jo raittiiseen ilmaan. Ennen, kun olin vielä...
  6. Cecilia Algotsdotter

No kyllä ne nauttiikin. :D Mutta mä en :xmas: Saa ulkoilla ihan keskenään jos haluaa, siittä vaan, ulos mun puolesta :whistle: Mut ei ne viihdy siellä ilman mua kuin tunnin max. Sitten kun ollaan kummilapselassa kylässä, niin menevät kyllä ulos kun on kaveriseuraa. Siellä ne rymyää pitkin...
  7. Cecilia Algotsdotter

Mun lapset ei kyllä todellakaan vingu koskaan sisälle, vaikka me ei yhdessä ulkoillakaan loskapaskasäällä. Hienolla ilmalla viihdytään kaikki ulkona vaikka koko päivä :) Kesäisin ollaan menty yleensä niin, että 4-5 päivää viikossa vähintään ollaan ulkona aamu yhdeksästä iltakuuteen-seitsemään...
  8. Cecilia Algotsdotter

No oikein! :attn: Mitä h*****n järkeä mennä seisomaan jonnekin kylmään loskaan nilkkoja myöten keliin, jossa kukaan ei viihdy ja jossa ei ole muuta mielekästä tekemistä kuin läiskytellä kädellä loskaa? :O Kyllä me ulkoillaan, tuntikausia jos on nätti sää. Talvisella pakkassäällä kyädään...
  9. Cecilia Algotsdotter

Jipiiiiiii, nyt mulla on ne kirkkaanpunaiset farkut *kuva*

Hitsi, mä kävin just etsimässä farkkuja, ihan tavallisia tosin, mut ei oikeen löytynyt. : /

Yhteistyössä