Hakutulokset

1. Mamma91

Miten elämäsi muuttui kun erosit kirkosta?

Ei mitenkään.
  2. Mamma91

Kissanpentu tulossa

On...
  3. Mamma91

Pärstäkuvaketju

Ne osaa onneks leikkiä oikein nätisti kissan kanssa :) Mutta kyllä Kaapo sitten kertoo, kun leikkiaika on ohi :LOL: Hennnosti yleensä näykkäsee kädestä, että nyt riitti :giggle:
  4. Mamma91

Pärstäkuvaketju

Hahah :LOL: Kaapo on ihan superkiltti kissa, se on tossa vaan raukka tyytynyt kohtaloonsa kuvattavana ja rötköttää tolleen :LOL: :love:
  5. Mamma91

Pärstäkuvaketju

Minä ja kisumisu :)
  6. Mamma91

Kiinnostaako ketään enää perinteinen KUVAKETJU?

Mä voin alottaa tällasella kevyellä kuvalla :D Käytiin just meren rannalla ja lapset keräs simpukan kuoria :)
  7. Mamma91

Kysy nuorelta äidiltä!

Hahaa, olipa hassua löytää näin vanha ketju ja lukea omia vastauksia :D Aika monet noista aiemmin sanomistani toiveista ovat jopa toteutuneet vuosien aikana! Nyt olen näistä "jo" 3 vuotta vanhempi äiti, mutta tuliskohan vielä jotain kivoja kysymyksiä? :)
  8. Mamma91

G: Iltapalasi?

Tein lohkoperunoita ja kermassa haudutettua possun sisäfilettä. Lisäksi kaupan sienisalaatti. Miehellä on synttärit, niin yritin ees jotain :D
  9. Mamma91

Maistuisiko?

No siis sanoppa muuta! Täytyis varmaan kouluttautua vähän lisää, että pääsis tän pakastepizza-vaiheen yli. Mut voi olla ettei sekään auta, oonhan kuitenkin teiniäiti :whistle:
  10. Mamma91

Maistuisiko?

Suosittelen, tulee aina välillä ostettua (y) Se on ihan hyvää, kun tomaatti ja pesto vähän leikkaa sitä rasvaisuutta. Ehkä jonku kasin arvosanan antaisin :LOL:

Yhteistyössä