Hakutulokset

1. Mamma91

Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

Iltaa :)
  2. Mamma91

Millainen yli 8 vuotta kestänyt parisuhteesi on?

Kyllä olen yhdessä oikean kanssa ja ollaan rakastuneita. Yhdessä kymmenettä vuotta. Me ollaan oltu yhdessä teineistä saakka ja aika vain parantaa meidän suhdetta. Tuntuu, että ehkä eletään "ruuhkavuosia" päivähoidon yms. kanssa, mutta yhdessä selvitään mistä vain. Pettämisiä tai muuta draamaa ei...
  3. Mamma91

Onko työ sinulle vain keino hankkia elanto vai muutakin?

Tottakai se raha on iso asia, mutta työ on myös seikka, mikä pitää mut järjissäni. Olin 5 vuotta kotiäitinä ennen työelämään siirtymistä ja sen jälkeen olen löytänyt itsestäni ihan uusia puolia ja taitoja. Työkaverit ovat enemmän kuin vain TYÖkavereita, aitoja kavereita vapaa-aikanaki. Tuntuu...
  4. Mamma91

Maistuisiko?

Tätä on tullut tehtyä nyt kun vähähiilarisella ollaan oltu (tänään hiilaripäivä). Kyllä se vaan on ihan hyvää :)
  5. Mamma91

Maistuisiko?

Jos kysyisit huomenna, niin varmaan maistuis! Tänään syötiin iltapalaksi kebabia ja nyt on maha vieläkin ihan täynnä :sick:
  6. Mamma91

Minä vuonna olet syntynyt?

Sen jos joku arvaa niin ohhoh.. :giggle:
  7. Mamma91

Gallup: Ammattisi ja minkä ikäisenä olet saanut lapsesi?

Leipomotyöntekijä. 17- ja 20v.
  8. Mamma91

Mitä on tänään syöty?

Aamupalaksi (tai oikeestaan kai se oli "yöpala", kun kolmen jälkeen aamuyöllä söin:ROFLMAO:) kreikkalaista jogurttia ja kourallinen pähkinöitä. Kahvia. Töissä ekatauolla munakokkelia pekonilla. Tokatauolla kahvia ja pepperoneja suoraan rasiasta :whistle: Hetki sitten kahvia ja leipäjuustoa.
  9. Mamma91

Lähtisinkö uimaan?

Missäs vedessä kävit? Mä uskaltauduin mereen tänään (y) Ja paloin rannalla.. :whistle:
  10. Mamma91

Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

Iltaa. Tultiin vähän aikaa sitten Hollywood-teemaisilta juhlilta. Kohta nukkumaan, niin jaksetaan huomenna järjestää kuopuksen 5v-syndet :) Mitäs sun iltaan?
  11. Mamma91

Onko täällä ketään kenen vauva olisi syntynyt 34-35 raskausviikolla?

Mulla meni vedet yllättäen tasan viikolla 34. Pari päivää seurattiin sairaalassa, mutta kun ei alkanut syntymään, niin käynnistettiin 34+2 ja muutamassa tunnissa syntyi tyttö painaen 1895 grammaa. Vietiin heti teholle, jossa vietti viikon. Hengitykseen sai apua vain muutamana ensimmäisenä...
  12. Mamma91

Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

Jo reilu parikymppiset vanhemmat ja -09 sekä -11 syntyneet tyttöset. Me ollaan miehen kanssa pidetty yhtä ihan teini-iästä asti ja asustellaan Porissa. Blogissa ihan meidän perusarkea :) http://vaaleanpunainen-unelma.blogspot.fi/
  13. Mamma91

Jaksaisitko tällä ruokavaliolla päivän?

Normaalin työpäivän jaksaisin. Lenkille ei kyllä välttämättä energia riittäis.
  14. Mamma91

Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

Se saattaa olla sit nurin päin :) Joo, ihan järkevästi mietitty. En kyllä osaa sanoa, mistä moinen vois johtua. Ehkä sillä silmällä menee vaan hetki tottua siihen piilariin tai jotain :D Mutta tosiaan, piilareiden vahvuudet on usein erit kuin silmälaseissa. Ja mulla on vielä silmissäkin...
  15. Mamma91

Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

Ei mulla ainakaan käy silleen o_O Sen kyllä yleensä huomaa tosi nopeasti, jos se on väärinpäin, sellanen roskan tunne koko ajan. Onko sulla ihan piilariresepti, jonka mukaan oot ostanu?:)
  16. Mamma91

Onko 24 euroa edullinen hinta 5 kilosta mansikoita?

Aika normihinta. Itse maksoin tänään Porissa 22e/5kg. Jotenkin muistelisin, että viime kesänä olisin maksanut pari euroa enemmän.
  17. Mamma91

Porilaiset huom! ( yyterissä käyneet lähiaikoina )

Me käytiin jokunen viikko sitten ja kyllä nuo mukulat siellä polski. Eiköhän se ole siitäkin vielä lämmennyt ja tänään varsinkin jos ennusteet paikkansa pitää, niin varmasti pystyy uimaan. Sinne vaan! :)
  18. Mamma91

Laitetaas perinteinen: Mitä suunnitelmissa tänään?

Töistä tulin puolisen tuntia sitten. Mies lähti aamupäivällä Kalajoelle illan viettoon, joten lapsosten kanssa keskenämme ollaan. Kohta aletaan tekemään pizzaa lasten valitsemilla täytteillä. Kunhan pienokaiset menevät unille, niin avaan jätskipurkkini ja luultavasti alan katsomaan jotain...
  19. Mamma91

Erittäin hyvää juhannusta vaan kaikille!

Olis ehkä, mutten nyt millään jaksa alkaa siirteleen :whistle:

Yhteistyössä