Hakutulokset

1. Lilya

Pitääkö miehellä olla puku hautajaisissa?

Kyllä niitä pukuja saa halvallakin, ei tosin laadukkaita ja istuvia mutta jostainhan on tingittävä jos halvan ostaa. Onko miehellä kavereita tai sukulaisia joilta voisi pukua lainata?
  2. Lilya

En vaan viihdy noissa perhekerhoissa

Mulla taas on sellainen tunne että noihin mammakerhojen "porukkaan" on aika vaikea päästä sisään. Suurin osa puheista on ns "insidejuttuja" joihin ei ulkopuolinen osaa ottaa kantaa. Itse menen kerhoon avoimin mielin enkä haluaisi istua yksin vaan jutella muiden kanssa mutta jos menen...
  3. Lilya

Miten ihmeessä saan roskan pois silmästä?

No just sillain mullakin on, taitaa se sitten näppy olla. Hyi olkoon! Menispä äkkiä ohi.
  4. Lilya

Kävin juuri huuhtelemassa, ei auttanut. Yritin katsoa vähän luomien alle muttaen nähnyt näärännäppyä, en tosin nähnyt mitään roskaakaan. Huomaako ne luomen päältä, ovatko minkä kokoisia?
  5. Lilya

Vuorokauden jo ollut häiritsevästi roska silmässä, aargh!|O Mitään ei näy, mutta tuntuu tosi kurjalta eli kyllä siellä jotain taitaa olla. En siis ole huomannut että sinne olisi jotain mennyt, mutta eilisiltana alkoi tuntua siltä. Olisko jotain vinkkejä miten saisin sen pois? Eikai tällaisen...
  6. Lilya

Kuinka paljon miehenne leikkivät lapsienne kanssa?

Aika paljon mun mielestäni. Imetän toista, joten luonnollisesti mies hoitaa silloin esikkoa ja monesti leikit jatkuvat isin kanssa pidempäänkin. Mä en ole ajatellut että siitä pitäisi erityisen onnellinen tai kiitollinen olla, tuskin mieskään erikseen tuumaa että ihanaa kun tuo vaimo hoitaa...
  7. Lilya

Oenko vastuuton äiti?

Mä en uskaltaisi. Joskus kun nukutin vauvaa parvekkeella vaunuissa, toin vaunut sisälle jos itseä alkoi nukuttamaan. Niihin aikoihin luin lehdestä, kun jonkun kerrostalon parvekkeelle oli kiivennyt rotta ja mennyt vaunuihin! Eli kaikkea voi sattua. Rivitalojen pihamailla voi olla oravia jotka...
  8. Lilya

Hyvä kantoliina?

Mulla on Kimperin ja Me and Maman trikooliinat, mamasta tykkään mutta kimperi ei mielestäni yhtä hyvä.
  9. Lilya

Vastasyntyneen nukahtamisesta/nukuttamisesta

Aika harva vastasyntynyt varmaan nukahtaa itsekseen. Meidän neiti ei nukkunut ekaan 3 kuukauteen ollenkaan pinniksessä tai missään muualla kuin sylissä, kantoliinassa ja mun vieressä kun nukahti rinnalle. Jos siirsi pinnikseen tai muualle, heräsi lähes välittömästi. Oletko yrittänyt nukuttaa...
  10. Lilya

Helsinkiläiset! Onko töölössä/kävelymatkan päässä mitään paikkaa jossa viettää aikaa?

Mä en tiedä onko etu-töölö vai mikälie taka-töölö :ashamed: Sen verran tiedän, että Töölön sairaala on siinä lähellä? Museo kiinnostaisi!
  11. Lilya

Muistelua oman lapsuusajan yhteiskunnasta

Lauantaisin saunan jälkeen Napakymppi! Ja mainostauoilla aina Simo Vaatehuoneelta, nyt ysiysi, sataysisi! :D Ja sitten Sotkan mainokset jossa oli aina isä ja poika.
  12. Lilya

Muistelua oman lapsuusajan yhteiskunnasta

Mä muistan että lasten kasvatukseen osallistuivat omalla tavallaan naapuritkin, ja kavereiden vanhemmat. Mitään pahaa ei uskaltanut tehdä, koska joku tuttu olisi kuitenkin nähnyt. Muutkin aikuiset saivat käskeä kuin omat vanhemmat. Jokaisella pihakadulla pelattiin katulätkää kaiket illat ja...
  13. Lilya

Helsinkiläiset! Onko töölössä/kävelymatkan päässä mitään paikkaa jossa viettää aikaa?

Esim. jotain kauppakeskusta? Pari tuntia pitäisi saada kulumaan enkä kaupunkia tosiaan tunne yhtään.
  14. Lilya

No voi ei! Kun välillä on noita synnytys ja odotusketjuja niin SILTI haluan kokea

Mä kans haaveilen kolmosesta, haluan vielä kokea odotuksen, synnytyksen ja kaiken sen. Varsinkin sen euforian vastasyntyneen kanssa :)
  15. Lilya

Helvatin ällö facebook-päivitys, saa oksentaa

Mua kans ällötti toi, kuten muutkin vastaavat.. Ällöjä on myös ne ruikutukset jotka kuuluu tyyliin näin: " Uskon ja luotan, annan aina anteeksi enkä koskaan petä tai tee mitään pahaa kenellekään, autan aina kaikkia ja rakastan kaikkia maailman ihmisiä mutta koirat vaan kusee kintuille. Jos...
  16. Lilya

Lastenlapset eriarvoisessa asemassa

Mulle tuli niin paha mieli täst ketjusta, tuli oma anoppi mieleen.. Meillä on leikki-ikäinen ja pieni vauva, nyt sitten miehen sisko sai lapsen myös ja on selvästi anopille paljon tärkeämpi kuin meidän lapset. Hoitaa joka viikko tätä uusinta vauvaa eikä koskaan kysele meidän lasten asioita...
  17. Lilya

Lisääntyykö maidontuotanto jos vauva imee tyhjää tissiä?

Kyllä lisää maidontuotantoa, ja saattaahan se sieltä saada rasvaista takamaitoa. Etumaitohan on sitä "kevyempää" versiota ja takamaito joka on tiukemmassa, sitä rasvaisempaa.. Pumppaushan ei sinänsä kerro mitään maidontulosta, jotkut eivät koskaan heru pumpulle ollenkaan vaikka vauva kasvaisi...
  18. Lilya

Onko Jennan unelma provo?

En tiedä tapausta, mutta eipä tuo nyt niin erikoiselta kuulosta. Tosin aika moni meistä ihmisistä antaa helposti vähän kiillotetumman kuvan omasta elämästään vieraille, mutta se tuskin on uutta.
  19. Lilya

Kuuluisiko sossun maksaa??

Sitä mäkin kysyisin, että oliko teillä siis tuloja siinä kuussa? Vai oliko ainoa tuki tt? Saako miehesi liiton pvärahaa?

Yhteistyössä