Hakutulokset

1. Lilya

On tää normaalia seksissä?

No etkä sä tai miehesi voisi hyväillä sua yhdynnän aikana? Musta tuntuisi aika tylsältä hoidella itseni kun ukko on suihkussa. Mulla oli koko ikäni sama ongelma, mutta sitten yhtäkkiä jostain syystä viime talvena aloin saamaan orgasmin yhdynnässä, tähän mahdollisesti syynä se että olin ekaa...
  2. Lilya

millä hitolla saa 4vuotiaan nukkumaan, tai siis rauhottumaan nukkumaan NÄTISTI???

Kyllähän se lapsi huomaa jos sä alat hermostumaan tohon tilanteesee, vaikket sä korottaisi ääntä yhtään. Ja sitten taas itse hermostuu lisää ja kierre on valmis. Musta sä vaikutat aika leipääntyneeltä. Voihan olla että lapsi haluaa vaan yksinkertaisesti huomiota eikä sille riitä se, mitä...
  3. Lilya

millä hitolla saa 4vuotiaan nukkumaan, tai siis rauhottumaan nukkumaan NÄTISTI???

Me otettiin joskus käyttöön unipassi. Se toimii niin, että aina hyvin menneestä nukkumaankäynnistä saa aamulla tarran, ja kun tietty määrä tarroja on kerätty saa lapsi jonkun ennalta sovitun palkinnon (esim joku huvipuisto/uimahalli, lelu tms). Toimi meillä :)
  4. Lilya

Mistä tunnistaa tiheän imun kauden?? (vauva 3 viikkoa )

Älä luovuta, sua varmasti harmittaa jos nyt lankeat antamaan korviketta! Juuri 3-viikkoisilla on yleensä tiheänimun kausi, tuo kuulostaa juuri siltä. Mun kuopuksella näitä oli tosi usein ja menivät suunnilleen niin, että söi ja söi ja söi, oli ehkä 20min ilman ja taas halusi tissille. Yleensä...
  5. Lilya

Kuinka kauan hampaiden tuleminen oikein voi kestää??

Miten monta hammasta vauvalla on jo, onko aiemmin ollut itkuinen hampaiden tullessa? Voihan se johtua muustakin kun hampaista, korvista, masusta, tms..
  6. Lilya

Suosittele parasta ripsiväriä?

Onkohan tota Hypnosea vedenkestävänä? Sitä mulla on tainnut joskus olla, se oli kieltämättä laadukas.
  7. Lilya

Mistä hommaisit silmälasit tällä hetkellä, jos tarvitsisit?

Nissenillä taitaa olla joku kesäale, mutta siellä ei ole mun mielestä kovin hyvä valikoima. Itse ostin joskus Specsaversilta, mutta sielläkin joskus aika huonot valikoimat. Itse haluaisin jotkut täydelliset, mutta en toisaalta viitsisi laittaa useita satoja euroja niihin.
  8. Lilya

Suosittele parasta ripsiväriä?

Etsin lyhyille ripsilleni hyvää ripsiväriä. Mulla oli reilun vuoden verran ripsienpidennykset ja en ole käyttänyt ripsaria aikoihin. Monet kehuvat Kanebo/Sensai 38, onko kokemuksia? Haluan oikeasti pidentävän ja tuuheuttavan ripsivärin, hinnalla ei väliä kunhan on hyvä :)
  9. Lilya

Miten kävisi jos teidän perheestä loppuisi työt?

Tulot tippuisivat, mutta eivät ihan järkyttäviä summia kuitenkaan. Itse olen kh-tuella ja mies on duunari joten joutuessaan liitonrahoille, ei ihan järkyttävää muutosta tulisi vaikka tokihan se kirpaisi. Varmaan riideltäisiin aika paljon ollessamme saman katon alla, isäntä kaipailisi töihin...
  10. Lilya

Oletteko huomanneet että palsta on hiljentynyt?

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota palstan hiljentymiseen? Muistelisin että vaikka 4-5v sitten palstalla oli paljon enemmän juttua :) Mistähän johtuu?
  11. Lilya

Tää on ihan hirveetä..

Voimia sinulle!:hug: Itselläni taas samanlaiset fiilikset vaikka en ole raskaana, kaksi mukulaa tässä jaloissa jotka pitäisi jaksaa hoitaa vaikka tuntuu etten jaksa hoitaa edes itseäni ja sekös lisää syyllisyyttä. Eilen taas mietin itsetuhoisia asioita mutta tiedän etten voi sitä lasten takia...
  12. Lilya

Onko tässä menty "rajan yli" ? Pettämismielessä siis.

Mun mielestä tässä on nyt pientä ihastumista naisen puolelta, johon mies ehkä on ystävällisesti vastannut ja sitten halunnut unohtaa koko asian. Tuskinpa tästä mitään suurempaa tulee jos kerran mies ei ole alkanut "piirittää naista", päinvastoin. Noita fb-kutsuja nyt jaellaan kaikille...
  13. Lilya

Voi kun pääsisi kärpäsenä kattoon lapsen päiväkotipäivän ajaksi..

No puhuitko asiasta kun hait lapsen, vai oletko vielä hakenut? Jos et niin otapa puheeksi tai vaikka heti puhelin käteen ja soittamaan. Itse olen samasta asiasta keskustellut aikanaan pk:n henkilökunnan kanssa ja tosissaan ottivat huoleni. Asiasta käytiin keskusteluja useaan otteeseen ja...
  14. Lilya

saako sossu tietää jos on useempi pankkitili?

Mä olen käsittänyt että myös S-bonukset lasketaan mukaan.
  15. Lilya

Mitkä rattaat ostaisit 1-vuotiaalle,joka

Meillä on samaan tarkoitukseen Brio Spin -rattaat. Kevyet, matkarattaan kaltaiset mutta jykevämmät.
  16. Lilya

Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

Voihan tää hyvin olla tottakin, aika hädissään vaikutti ap olevan. Kiinnostaisi minuakin tietää, että miten juttu päättyi?
  17. Lilya

"Herranjestas, vieläkö se on rintamaidolla!"

Meillä 6kk-neuvolassa myös ihmeteltiin että "ettekö te ole ollenkaan antaneet lisämaitoa? Aika ihme että sulla on maito riittänyt". <--- Joo-o, tais olla aika heikot tiedot imetyksestä tolla terkalla. Kyllähän se maito riittää jos sitä "tilaa", harvoin se oikeasti yhtäkkiä loppuu kokonaan vaikka...
  18. Lilya

Ihan oikeastiko joku vie lapsen lomallaan hoitoon???!!!

Kyllä mäkin myönnän ihmetteleväni sitä miksi lomalla olevat vievät lapsensa päiväkotiin, mutta kenties siihen on joku pätevä syy. Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos vain mahdollista niin lapsellakin pitäisi olla oikeus kesälomaansa. On ne päivät kuitenkin pitkiä pikkutarhalaisella ja...
  19. Lilya

Eläköön miehet, jotka auttaa siivoamisessa!

Meillä tekee se joka jaksaa/ehtii. Nyt mä en ehdi, koska istun koneella ja juon kahvia ja siispä isäntä laittelee tossa pyykkejä ja alkaa kohta imuroimaan.
  20. Lilya

Onko kaupan myyjiä paikalla ,tai kuka tietäis kortti asiaa?

Joo kyllä voit huoletta ostaa jos kassalla on vaan se kortinlukija. Me käytetään aina ukon kanssa toistemme kortteja :)

Yhteistyössä