Hakutulokset

1. Emmelie75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Roxanne Kiitos lääkeinfosta :-) Hassua jos privaatissa lääkkeenanto jää satasesta kiinni o_O(n) Tulee meinaan pikkasen kalliimmaksi tahkota näitä ICSI-kierroksia (varsinkin jos tuloksena 1 tai 0 alkiota) Ymmärrän kyllä idean siitä että vältetään turhia lääkkeitä. Tiedä sitten olisiko...
  2. Emmelie75

@Ensikatse Tervetuloa mukaan! @Silmu75 Mulla on meneillään Pp1, ja inhottavaa menkkamaista kouristelua :( Voi hemmetti, olis pitänyt tajuta tämä, koska minulla yleensä ihan järjettömät kuukautiskivut, minkä olen kyllä maininnut lääkärillekin. On tosiaan sen hintaista touhua, ettei paljoa...
  3. Emmelie75

@pcosilainen Kiitos päivityksestä! :) Testipäivä minulla 25.11. listalle tuli 24.11. :D
  4. Emmelie75

@pcosilainen Toivotaan että rintojen arkuus johtuisi oikeasta syystä :love: Itsellä ilmeisesti Lugesteronin vaikutuksesta tuntui jo viikonloppuna toiveikasta aristusta rinnoissa, ja sain oikein muistutella itseäni, että mitään alkiota ei ole vielä edes siirretty, joten en VOI olla raskaana :LOL:
  5. Emmelie75

@Jasmina20 Siirto meni hyvin! Rakko oli sopivan täynnä, ja kyytiläinen saatiin mukaan. 3-päiväinen 8-soluinen :) Mitään ei saatu pakkaseen. 7 munasolusta 5 oli kypsiä, ja ne hedelmöittyivätkin ICSI:llä. Yksi kökähti heti alkuunsa, ja neljä jatkoi jakautumistaan. Tähän päivään mennessä jäljellä...
  6. Emmelie75

@Silmu75 Kiitos! Samoin sinulle :love: @Jasmina20 Ai kauhee! Sydänpysähdys olis tullut isselle :eek: Onneksi oli vain ajan siirto. Tsemppiä varsinaiseen siirtoon! (y) Täällä ei ole soittoa kuulunut, joten lähden ihan kohta lounastunnille klinikalle :)
  7. Emmelie75

@Helinä87 Voi ei! Mikä karmea pettymys :( Virtuaalinen myötätuntohalaus sinne, ja tsemppiä toipumiseen
  8. Emmelie75

@Helinä87 Vau, mahtavaa! Onnea :love: @Silmu75 Onpa tylsää, että flunssa jatkuu edelleen! Tsemppiä parantumiseen, ja huomiseen siirtoon (y) @Tuutikki84 No eikös mennytkin :) Kyllä jännittikin ennen toimenpidettä että miten mahtaa onnistua, mutta menikin sitten noinkin hyvin. Sulla tosi hurjan...
  9. Emmelie75

@pcosilainen Nyt on tosi luottavainen olo, että kyllä sinne siirtoon maanantaina päästään (y) Ja sen myötä piinailemaan myös :D @Silmu75 ja @Jasmina20 Ens viikko niin on meidän (y)
  10. Emmelie75

@pcosilainen Kiitos kysymästä :) Meni hyvin, 7 munasolua!! Ne nyt icsataan, ja kypsillä munasoluilla on mahdollisuus hedelmöittyä. Lääkäri, joka oli itsekin suorastaan ilahtunut näinkin hyvästä saaliista, muistutteli kyllä siitä että kaikki eivät varmasti ole ehtineet kypsyä ihan samaan tahtiin...
  11. Emmelie75

@pcosilainen Kiitos tsempeistä! Uskon kanssa että lääkäri ja hoitajat niin sanotusti hoitavat homman kotiin (y)
  12. Emmelie75

@Nuttu92 Ääh, tylsää :( Toivottavasti tosiaan pääsette PAS:iin mahd. pian!
  13. Emmelie75

@Rusakkonen Upea pudotus sulla! Ja kiva kuulla että onnistuu ilman hurjaa liikuntaa. Itsekin karsinut herkut ja viinit pois. Vielä pari kertaa PT-treeniä jäljellä, sen jälkeen aion jatkaa liikuntaharrastusta, mutta huomattavasti rauhallisempia treenejä! @jonxu Mahtavan määrän olet pudottanut...
  14. Emmelie75

@Jasmina20 Jep, tuo karkinsyöntivaihtoehto on kokeiltu täälläkin, ja yllättäen tulos oli sama eli paino ei pudonnut :LOL: Upea pudotus sulla! Kiitos tsempeistä :-) Tsemppiä ovisjahtiin, toivottavasti pääset pian siirtoon!
  15. Emmelie75

@Silmu75 Hienoa (y) Tsemppiä siirtoon! Onko täällä painoaan pudottaneita? Millaista liikuntaa olette harrastaneet painonpudotuksen tueksi? Itsellä on siis ylipainoa, aika reippaastikin. Yritän sitä pudottaa, ja samalla parantaa myös fyysistä kuntoa. Tulin hommanneeksi PT-käyntikertoja...
  16. Emmelie75

@Nuttu92 Sama strategia täällä, yritän ensin saada jonkinlaisen viivan/haamun halppistesteillä, ennen kuin viitsin "uhrata" kallisarvoista digitestiä :love: Täältä palstalta olen ymmärtänyt että One Stepin herkät eivät ole kovinkaan herkkiä sit kuitenkaan. Virallisena testipäivänä tulee...
  17. Emmelie75

@pcosilainen Miten meni, pääsittekö siirtoon tänään? @Puhalluskukka Tervetuloa mukaan! Ja jännää tosiaan päästä aloittamaan IVF-hoito, tsemppiä! Synarelasta en itse osaa sanoa valitettavasti mitään, kun minulle tehdään ilmeisesti iän vuoksi lyhyellä kierrolla. Yli nelikymppisille ei vissiin...
  18. Emmelie75

@Roxanne Päälle nelikymppinen kiittää tsempeistä :) Alunperin toivoin saavani alkioita sen verran että niille voisi tehdä alkiodiagnostiikan, ja toki sen haluaisin edelleen, mutta sen verran toiveet ovat maltillistuneet, että kun nyt päästäisiin edes yhteen tuoresiirtoon! Ekassa IVF:ssä yksikään...
  19. Emmelie75

@Solunen Kiitos toivotuksista :) Mukavaa tosiaan kun on muitakin nelikymppisiä. Millaista inositolia olet USA:sta tilannut? Minä tilasin jostain UK based (?) nettikaupasta nimellä Inositol, eikä missään ollut mainintaa että onko myo-inositolia vai sitä toista... Piikittelen tosiaan tänään...
  20. Emmelie75

@pcosilainen Hei hienoa! Kolme on jo ryhmä :) Paljon parempi saalis kuin mitä olit odottanut

Yhteistyössä