Hakutulokset

1. Emmelie75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@pcosilainen Voi ei! Mikä pettymys :( Toivottavasti ensi vuonna olisi pian selvät sävelet miten edetä
  2. Emmelie75

@odotuksenodotus Voi ei! :cry: Olen niin pahoillani. Tsemppiä toipumiseen, ja voimia koko prosessiin!
  3. Emmelie75

40 + so what, wol 14 (2019)

@Roxanne Kiitos paljon vastauksestasi!! Me ollaan tällä hetkellä Felicitaksessa, ja Dextra on se, jota mietin. Eero Varila kiinnostaisi, mutta jotenkin olen saanut käsityksen että suhtautuisi hieman negatiivisesti ylipainoisiin yrittäjiin? Itse yritän kyllä pudottaa painoa, ja ajateltiin että...
  4. Emmelie75

40 + so what, wol 14 (2019)

Hei, ekaa kertaa kirjoittelen tähän ketjuun. Olen tuolla IVF-ketjussa kirjoitellut hetken. Olen juuri täyttänyt 44, käynyt nyt 2 IVF-kierrosta läpi. Ekasta tuli 5 munasolua, joista yksikään ei hedelmöittynyt, toisesta 7 -> 5 hedelmöittyi (ICSI tällä kertaa) -> 1 alkio -> siirto 3-päiväisenä ->...
  5. Emmelie75

@justhope Aivan pahoitteluni, unohdin että olet issessein liikkeellä. Olet kyllä reipas kun olet lähtenyt toteuttamaan toivettasi yksin (y) Ja iän puolesta riittävän ajoissa! Arvostan :love: Onpa kyllä hankala tilanne! Kun kuitenkin olet privaatissa, niin luulisi että ehdottelevat kaikkea...
  6. Emmelie75

@Rusakkonen Miten hirveä uutinen! :cry::cry: Lämmin osanottoni, ja voimia raskaaseen tilanteeseen teille molemmille
  7. Emmelie75

@justhope Täällä ihan sama, hCG alle 2. Unohdin eilen soittaa labraan kysyäkseni tarkan arvon, kun olin testannut kotona, ja vuotokin jo alkanut Lugejen läpi. Teillä ilmeisesti pitkä historia, mutta ikä ei kuitenkaan vielä tulossa vastaan? Onko kohdun limakalvon "rapsutusta" kokeiltu? @Calico...
  8. Emmelie75

@Silmu75 ja @odotuksenodotus Vau, onnea!!
  9. Emmelie75

@odotuksenodotus Aah, olin jo näppäilemässä sulle onnitteluviestiä, mutta sitten luin viestisi loppuun ja surullisen aikaisemman kokemuksen! Voi ei, uskon että olosi on todella ahdistunut :( Tsemppiä, ja lämpöisiä ajatuksia että tällä kertaa olisi aivan oikea plussa (y) Eikö muuten CB:n...
  10. Emmelie75

@Solunen Kiitos lisäravinnevinkeistä! Laitoin juuri tilaukseen Ubikinolit, kun ainakin Ameriikan ryhmissä vannotaan sen nimeen :-) Oletko yleensä ottanut ruoan yhteydessä? Osaatko sanoa tai kukaan muukaan sen puoleen onko pelkkä Inositol yleensä juuri tuota myo-Inositolia, tilasin nimittäin...
  11. Emmelie75

@janitainen Kuulostaa just hyvältä outfitilta (y) Olen itse ollut molemmissa kahdessa punktiossani samantyylisissä vermeissä, kiristämättömät "verkkarit" ja ihan siistin näköinen pitkähihainen urheilupaita. Hiha ylös kanyylia varten, ja yläpuolelta hihan päältä mitattiin verenpaine. Yllättäen...
  12. Emmelie75

@Jasmina20 Jep, on tämä niin absurdia touhua että pakko on yrittää repiä edes jotain huumoria tästä :LOL: PAS:t hyviä kun voit heti epäonnistumisen jälkeen tykittää uuden yrityksen kehiin (y) @Silmu75 Mulla ainakin keltarauhashormonit vetää mielen matalaksi. Siirtopäivän iltana varoitin miestä...
  13. Emmelie75

@Jasmina20 No minä! :D Ei hermo kestänyt odottaa, ja menin ja "uhrasin" hienon CB Early Detectionin, ja aivan turhaan :( Pp9 ja räikyvän kirkas nega :cry: Että eiköhän tämä vuosi ollut tässä. Jatkan typerien Lugesteronien tuuppaamista, käyn siellä verikokeessa, ja toivottavasti tammikuun...
  14. Emmelie75

@Silmu75 Privaatissa ilmoitettiin että siirrosta kahden viikon päästä tehdään herkkä raskaustesti verikokeella ja iskettiin lähete käteen. Että ilmeisesti mä sinne olen menossa :LOL:
  15. Emmelie75

@justhope ja @odotuksenodotus Samanlaisia ajatuksia täälläkin testailun suhteen. Vaikka yleensä haluankin tietää huonot uutiset mahdollisimman pian, niin nyt haluan edes tämän kaksi viikkoa olla toiveikas että jos kuitenkin. Samoin mietin vähän tuota että jos testaisi verikoepäivän aamuna itse...
  16. Emmelie75

@pcosilainen Voi ei! :cry: Superpahoillani sun puolesta! Alkoiko vuoto Lugejen läpi? Eikös viralliseen testipäivään ollut vielä aikaa?
  17. Emmelie75

@Helinä87 Tsemppiä raskaaseen tilanteeseen! Voi kun kaikki kääntyisi vielä parhain päin
  18. Emmelie75

@Annukka. Onnea! :love: Toivottavasti tämä olisi hienon plussavyöryn alku muillekin piinailijoille (y)
  19. Emmelie75

@Jasmina20 Pistin tänä aamuna kiinnityspiikkinä Gonapeptylin, ja heti on erilaisempia alavatsatuntemuksia kuin mitä pelkillä lugeilla. Luget aiheuttaa turvotusta rintavarustuksessa, ja Gonapeptylistä tuntuu että sisuskalut on turvonneet :LOL: Pp1-2 vaivannut kohdun supistelu on onneksi loppunut...
  20. Emmelie75

@pcosilainen Mä niin tiedän ton fiiliksen kun mitään ei saada pakkaseen :( Koko loppupäivän oli aivan sellai "avaimet lens kaivoon" -fiilis. Se on jännä miten tunteet heittelee aivan äärestä laitaan. Olin niiin toiveikas ja hyvällä mielellä mennessäni siirtoon, ajattelin että jos nyt tärppää...

Yhteistyössä