Hakutulokset

1. J

Raskausajan diabetes. MÄ KUOLEN NÄLKÄÄN!!!! Päätä särkee ja olen kiukkuinen, mikä avuksi?

Mulla ei oikeestaan ylipainoa ja silti rd viime raskaudessa ja tässä. Eikä geeneissä diabetesta. Tosiaan minä jätin ekaksi kolmeksi viikoksi rasvat kokonaan pois koska neuvolassa sanottiin rasvan olevan pahin juttu. Sitten googletin ja luin rasvan hyvistä vaikutuksista vauvan kehitykseen ja...
  2. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Mulla on huomenna rakenneultra aamupäivällä ja nyt alkoi polvet vähän tutista . Luin toisesta pinosta että joltakulta oli löytynyt jotain poikkeavaa vastaavassa ultrassa ja siitähän mun mielikuvitus lähti liikkeelle. Yllättävän rauhallisesti olinkin ottanut tuon rakenneultra-ajatuksen. huh! No...
  3. J

Raskausajan diabetes. MÄ KUOLEN NÄLKÄÄN!!!! Päätä särkee ja olen kiukkuinen, mikä avuksi?

Niin ja se on tosi yksilöllistä mikä nostaa kenenkin sokereita. Eli kokeilemalla löytyy kullekin oikeanlainen ruokavalio (siis jos on käytössä kotimittari). Itse sain kuuden päivän mittauksesta hyvät arvot ja saan hetken hengähtää sokereiden suhteen. Ja kokemusta siis on jo edellisestä...
  4. J

Tuttu tunne ;) . Noudatin hetken orjalllisesti noita ohjeita ja paino lähti laskuun josta sain torut neuvolassa. Tuli stressi että täytyy paino saada nousuun...no, lisäsin ruoavalioon rasvaisemmat ruuat. Siitä ollaan montaa miletä miten rasvainen ruoka sokereihin vaikuttaa...joidenkin mielestä...
  5. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Mulla on huomenna rakenneultra aamupäivällä ja nyt alkoi polvet vähän tutista . Luin toisesta pinosta että joltakulta oli löytynyt jotain poikkeavaa vastaavassa ultrassa ja siitähän mun mielikuvitus lähti liikkeelle. Yllättävän rauhallisesti olinkin ottanut tuon rakenneultra-ajatuksen. huh! No...
  6. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mulla on huomenna rakenneultra aamupäivällä ja nyt alkoi polvet vähän tutista :whistle: . Luin toisesta pinosta että joltakulta oli löytynyt jotain poikkeavaa vastaavassa ultrassa ja siitähän mun mielikuvitus lähti liikkeelle. Yllättävän rauhallisesti olinkin ottanut tuon rakenneultra-ajatuksen...
  7. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Voi klementine :hug: ! Minä en tiedä noista huuli-kitalakihalkioista mitään ...tarkoittiko lääkäri "vammaisella" että on siis tuo halkio ja sen takia noin sanoi vaiko että siihen liitttyisi jotain muuta vammaa? Eiköhän se kitalakihalkiokin ole kirurgisesti nykyään hyvin korjattavissa...
  8. J

G : mitä kotonasi tapahtuu, missä lapsesi ja puolisosi ovat ja mitä tekemässä? tiedätkö edes?

Molemmat tytöt nukahti just (2v ja 3v). Isäntä ampumaradalla "hirvestämässä" (liikkuvaa pahvihirveä) muiden samanhenkisten kanssa :kieh: :headwall:
  9. J

SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Varmasti :laugh: !

Yhteistyössä