Hakutulokset

1. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Minä kai sitten hoomenna menen sinne 4d-ultraan (kello 16 asti sen voi vielä peruuttaa). Huomenna tosiaan rv 21+6 neuvolan mukaan. itse olen kokoajan laskenut päivän vähemmän kun en edelleenkään ymmärrä miten neuvola saa päivän lisää tuohon lukuun. Ultrien mukaan huomenna olisi 22+2. Mua siinä...
  2. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Hienoa Lumi-Marja että kaikki kunnossa! Minä kai sitten hoomenna menen sinne 4d-ultraan (kello 16 asti sen voi vielä peruuttaa). Huomenna tosiaan rv 21+6 neuvolan mukaan. itse olen kokoajan laskenut päivän vähemmän kun en edelleenkään ymmärrä miten neuvola saa päivän lisää tuohon lukuun...
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Jos olette käyneet 4d-ultrassa joskus niin millä rv:lla olette olleet? kompuroin eilen rappusissa ja aikaistin 4d-ultran ajankohtaa ylihuoomiseksi jotta näen samalla onko kaikki kunnossa. Neuvolassa sanoi vain että kunhan ei verta tule :| . Nyt mulla sattuu kävellessä vasemman jalan...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Tsemppiä Lumi-marjalle ultraan!!!
  5. J

millä viikoilla olette olleet aikaisemmissa raskauksisssa 4d-ultrassa jos olette sellaisessa käyneet? Mulla oli kolmen viikon päähän aika mutta eilen kompuroin rappusissa ja ajattelin että ylihuomenna oli yksi peruutusaika että menisin sinne jo niin näkisi samalla onko kaikki kunnossa. Viikkoja...
  6. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

millä viikoilla olette olleet aikaisemmissa raskauksisssa 4d-ultrassa jos olette sellaisessa käyneet? Mulla oli kolmen viikon päähän aika mutta eilen kompuroin rappusissa ja ajattelin että ylihuomenna oli yksi peruutusaika että menisin sinne jo niin näkisi samalla onko kaikki kunnossa. Viikkoja...
  7. J

Jennyli ja muutkin millä viikoilla olette olleet aikaisemmissa raskauksisssa 4d-ultrassa? Mulla oli kolmen viikon päähän aika mutta eilen kompuroin rappusissa ja ajattelin että ylihuomenna oli yksi peruutusaika että menisin sinne jo niin näkisi samalla onko kaikki kunnossa. Viikkoja ylihuomenna...
  8. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Hyvä onlydream!!!! Viivan vahvistumista toivottelen!!! :heart:
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

La Perla :hug: :hug: :hug: :hug: ja voimia! Mrs Bree onnea ja tervetuloa! :flower: :flower: :flower:
  10. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki minä itse asiassa myöhässtyin vähän kun en tajunnut et heti juhannuksen jälkeen on alennetut hinnat postimyynnissäkin (ei h&m mutta elloksella oli hyvät alennukset). Joten paljon oli loppuunmyytyjä housuja ja kokoja ja värjejä. Onneksi jotain kuitenkin vielä llöytyi ja aika hyvin...
  11. J

gallup: kumman kaa: ville valo vs. johnny depp

Ovat liian luisevia mulle, täytyy olla kunnolla lihaa luitten päällä...mieluiten kiinteää kuitenkin mut löysempikin käy :laugh: . Ja rintakarvavarustus olis kans kiva ;)
  12. J

gallup: kumman kaa: ville valo vs. johnny depp

Ei kumpikaan :x . Eivät oo mun makuuni :D
  13. J

35 v + odottajat, vol 5

Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet äitiysvaatteiden...
  14. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet äitiysvaatteiden...
  15. J

Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä |O . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana :whistle: . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet...
  16. J

Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä |O . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana :laugh: . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet...
  17. J

Rakenneultrassa käyty ja KAIKKI HYVIN!!! Ja tyttöä veikkasi aikamoisella varmuudella ei kuitenkaan 100%. Eli tyttökatraamme kasvaisi sitten kolmannella tytöllä . No, naisenergia on valttia! Tänään kai on jo rv 21 neuvolan mukaan vaikka omien laskujeni mukaan 20+6. Ultran mukaan se olisi jo...
  18. J

Rakenneultrassa käyty ja KAIKKI HYVIN!!! Ja tyttöä veikkasi aikamoisella varmuudella ei kuitenkaan 100%. Eli tyttökatraamme kasvaisi sitten kolmannella tytöllä . No, naisenergia on valttia! Tänään kai on jo rv 21 neuvolan mukaan vaikka omien laskujeni mukaan 20+6. Ultran mukaan se olisi jo 21+3.
  19. J

35 v + odottajat, vol 5

Rakenneultrassa käyty ja KAIKKI HYVIN!!! Ja tyttöä veikkasi aikamoisella varmuudella ei kuitenkaan 100%. Eli tyttökatraamme kasvaisi sitten kolmannella tytöllä . No, naisenergia on valttia! :D Tänään kai on jo rv 21 neuvolan mukaan vaikka omien laskujeni mukaan 20+6. Ultran mukaan se olisi jo...
  20. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Rakenneultrassa käyty ja KAIKKI HYVIN!!! :D Ja tyttöä veikkasi aikamoisella varmuudella ei kuitenkaan 100%. Eli tyttökatraamme kasvaisi sitten kolmannella tytöllä :laugh: . No, naisenergia on valttia!

Yhteistyössä