Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Siiri Sisilisko :flower: :flower: :flower:
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Miina asioilla on tapana järjestyä :heart: . Kyllä se vauva varmaan vielä kääntyy oikeaan asentoon. Niin kuinka paljon ennen laskettua aikaa se käynnistysaika sitten yleensä on jos selllaisen saa?
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Nostelen vain! :D
  4. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Kiitos uudesta pinosta :heart:
  5. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

miina Mulla ensimmäinen lapsi syntyi ihan "normaalisti" eli 11h kesti ja meni kaikkien oppikirjojen mukaan. Tulin kuitenkin heti perään uudestaan raskaaksi ja ikäeroa heillä nyt 1v4kk. Ilmeisesti tuo lyhyt ikäero heillä sai aikaan sen että toinen syntyikin vauhdilla(elimistössä oli kuulemma...
  6. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Miina täällä toinen syöksysynnyttäjä. Vielä en omalla kohdallani kykene ajattelemaan niin pitkälle kun raskaus vasta vähän yli puolen välin. Mutta pelottava ajatus vaikka mulla sairaalaan ruuhka-aikaan maksimissaan n. tunnin matka. Kilometreissä kuitenkin vain 30 km. Mulla kesti viimeinen...
  7. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Meillä 29,1 sisällä (ilmastointi on) ulkona 33,9 varjossa. Järkyttävän kuuma ja silmissä mustenee vähän väliä (tää alhainen verenpaine ja 105 hemppa). Aamupäivällä siivosin vielä vaatekaappia mut iltapäivällä ei enää kykene. Nää kuumat ilmat ei oo mun juttu. Sadetutkan mukaan ei oo tänne edes...
  8. J

Mikä nimi sopisi tälle pojalle? *kuvia*

Oskari :heart:
  9. J

Rv pino! <3

22+0. Kuumuus tukahduttaa ja silmissä mustenee :attn:
  10. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

jennyli juu olin tampereen terveystalossa kirkisellä. Vieläkään en ole sitä dvd:tä katsonut. Mullakin on kiristävää tunnetta ja jomotusta tuolla kohdunsuun paikkeilla ollut jo pitkään mutta eilen lääkäri tarkasti senkin paikan ja hyvin oli kiinni ja 4,1 cm oli se pitkä se joku kanava. Eli...
  11. J

Bamse mullakin on kaksi tyttöäni syntyneet peräjälkeen eli jos kaikki menee hyvin niin kolme lasta n. neljän vuoden sisään tulee minullekin ja raskauksista...no, 5 raskautta 4½ vuoden sisään (kaksi keskenmenoa). Enkä minäkään liiku mitään ylimääräistä kuin mitä kotona pakko häärätä. Jokainen...
  12. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Lueskelin tässä mielenkiinnolla tuota uutta keskustelunaihetta enkä halua siihen mitään kommentoida koska ...minäkin yliopistossa opiskelleena tiedän kyllä nuo faktat...mutta silti haluan lapsen tässä iässä (36v). Eli riski-ikä on ylitetty. ainakin itselläni nuoruus meni opiskellessa eikä...
  13. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

vauvatoive tyttöjähän mulla kaksi ennestäänkin että sitten tulisi tyttötrio :D
  14. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Nyt on 4d-ultrassa käyty ja hinnaksi tuli 303 euroa. Kuulemma on pieni mahdollisuus etä saan kelakorvaustakin mutta haen sitä nyt jälkikäteen. Dvd:tä en ole vielä katsonut. Kyllä hän perusteellinen oli ja tutki myös kohdunsuun ja totesi ettei lapsivettä ainakaan nyt ole tullut, sitä ei sitten...
  15. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Nyt on 4d-ultrassa käyty(TAmpereen terveystalolla) ja hinnaksi tuli 303 euroa. Kuulemma on pieni mahdollisuus että saan kelakorvaustakin mutta haen sitä nyt jälkikäteen. Dvd:tä en ole vielä katsonut. Kyllä hän perusteellinen oli ja tutki myös kohdunsuun ja totesi ettei lapsivettä ainakaan nyt...
  16. J

35 v + odottajat, vol 5

Nyt on 4d-ultrassa käyty ja hinnaksi tuli 303 euroa. Kuulemma on pieni mahdollisuus etä saan kelakorvaustakin mutta haen sitä nyt jälkikäteen. Dvd:tä en ole vielä katsonut. Kyllä hän perusteellinen oli ja tutki myös kohdunsuun ja totesi ettei lapsivettä ainakaan nyt ole tullut, sitä ei sitten...
  17. J

Nyt on 4d-ultrassa käyty ja hinnaksi tuli 303 euroa. Kuulemma on pieni mahdollisuus etä saan kelakorvaustakin mutta haen sitä nyt jälkikäteen. Jennyli olit oikeassa... kyllä se kätilön ultraus oli tyhjentävämpi ja kuvat selkeämpiä. Dvd:tä en ole vielä katsonut. Kuitenkin lääkäri on aina...
  18. J

Mäyräkoiralle kaveri...

Lhasa apso!! Ainut miinuspuoli on pitkä turkki joka vaatii hoitoa.
  19. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Minä kai sitten hoomenna menen sinne 4d-ultraan (kello 16 asti sen voi vielä peruuttaa). Huomenna tosiaan rv 21+6 neuvolan mukaan. itse olen kokoajan laskenut päivän vähemmän kun en edelleenkään ymmärrä miten neuvola saa päivän lisää tuohon lukuun. Ultrien mukaan huomenna olisi 22+2. Mua siinä...

Yhteistyössä