Hakutulokset

1. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Hauska sattuma, millimolli85 ! (y):) Me oltiin kanssa Thaimaassa vuosi sitten ja sinne aiotaan nytkin mennä. Aluksi mietittiin, että lähtisi kesälomalla johonkin, mutta tultiin sitten siihen lopputulokseen, että mieluummin säästetään ja odotetaan et pääsee kauemmas. Tuntuu ettei nuo euroopan...
  2. M

22.1 Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Miu84................31v......kp 6/28.............ya 11/2013......luomu Keinuilija............31v......kp 6/28-33.........yk 14..........luomu Lallastiina..........34v......kp 7/27...............yk...
  3. M

Kaikille uuteen kiertoon nousuneille tsemppiä niihin ikäviin päiviin! Se on ihan totta, että onneksi muutaman päivän päästä helpottaa vähän. :) Keinuilija, me ollaan sitten aikalailla samanlaisessa tilanteessa, kun mä oon myös oviksen bongannut ja mies on tutkittu ja kaikki pitäis olla...
  4. M

17.1 Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Miu84................31v......kp 1/28.............ya 11/2013......luomu Keinuilija............31v......kp 1/28-33.........yk 14..........luomu Lallastiina..........34v......kp 2/27...............yk...
  5. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Hyvä, kun meette hipeltäjä89. :) Tuuhan sitten kertomaan mitä siellä kuulitte. Toivottavasti tulis jotakin selvyyttä asiaan. :)
  6. M

Tervetuloa takaisin Sekopuolinen. Lisäsin sut taustailijoihin. :) Kävipä sulla ikävästi, kun endo tässä vaiheessa puhkesi. Toivotaan parasta, et jospa pääsisit nyt välttämään vielä sen leikkauksen. Eihän sitä kuitenkaan ikinä tiedä. ;) Jos nyt kuitenkin leikkaukseen joudut niin varmaan sen...
  7. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä vaihtui yk14 tällä viikolla. Julkisen puolen tutkimukset ja hoidot alkaa onneksi muutaman viikon päästä, ettei ole enää pitkää aikaa niihin. Miten muilla pitempään yrittäneillä menee? Onko muita joilla olisi alkamassa tutkimukset lähiaikoina?
  8. M

15.1 Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Millimolli85.........30v......kp 6/25-28..........yk 9...........terolut Mustikk4............28v......kp 5/26-29..........yk 14.........luomu Kicumisu............31v......kp 14/25-29........yk 6...........luomu...
  9. M

Kiitti kaikille! :love: Täällä alkoi kanssa uusi kierto tänään. Eipä tässä taas löydy oikein muuta sanottavaa, niin kuin Blackcatkin tuossa totesi. :(Sairaalan käyntiin on aikaa reilut 3 viikkoa, toivottavasti se menis nopeesti. Vaikka toisaalta mulla on nyt viime aikoina tullut sellainen ihan...
  10. M

11.1. Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Mustikk4............28v......kp 1/26-29..........yk 14.........luomu BlackCat............30v......kp 3/25-28..........ya 2014.........luomu Kicumisu............31v......kp 10/25-29.............,.yk...
  11. M

Mä oon myös ollut kipeenä ja hain hätäpäissäni alkuillasta testin kaupasta, kun oon joutunu ottaan lääkkeitä tähän flunssaan ja tajusin nyt, et eihän noita sais raskaana ollessa ottaa ja nyt on kuitenkin kierto lopullaan. Tein sitten iltapissasta testin ja negatiivinen tuli. Eli menkkoja saa...
  12. M

Ainiin, Lallastiinalle hyvää hääpäivää! :) Kicumisulle ja Blackcatille pahoittelut noista negoista! Kyllä sen negan näkeminen on aina yhtä kurjaa vaikkei uskoisikaan että plussaa tulisi. Mutta ainahan sitä plussaa toivoo silti. :( P*rseiden vetäminen kuulostaa hyvältä! :ROFLMAO::LOL...
  13. M

8.1. Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Kicumisu............31v......kp 7/25-29.............,.yk 6...........luomu PikkuPöllö..........32v......kp 15/27-34...........yk 7...........luomu Miu84................31v......kp 19/28.............ya...
  14. M

Kicumisu, toi on kyl tosi ikävästi sanottu, että mukamas "vahinko" oli. Kyllä sitä toivottavasti osaa tämän kaiken jälkeen vähän paremmin itse miettiä sanomisiaan jos ja kun joskus on raskaana. Esim. että ei ala missään työpaikan ruokapöydässä puhumaan mitään raskausjuttuja, kun on itse...
  15. M

7.1. Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Kicumisu............31v......kp 6/25-29.............,.yk 6...........luomu PikkuPöllö..........32v......kp 14/27-34...........yk 7...........luomu Miu84................31v......kp 18/28.............ya...
  16. M

Juu onneksi Lennis on tää palsta olemassa niin voi täällä vähän avautua! :LOL: Mun on ollut kyllä vaikeaa olla edes lähimpien ihmisten puolesta aluksi ilonen, on pitänyt sulatella ihan jokaista ilmotusta. Kyllä mä näiden lähimpien ystävien raskausuutisten jälkeen itkin jokaisen kohdalla itkut...
  17. M

6.1. Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Kicumisu............31v......kp 5/25-29.............,.yk 6...........luomu PikkuPöllö..........32v......kp 13/27-34...........yk 7...........luomu Miu84................31v......kp 17/28.............ya...
  18. M

4.1. Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Kicumisu............31v......kp 3/25-29.............,.yk 6...........luomu PikkuPöllö..........32v......kp 11/27-34...........yk 7...........luomu Miu84................31v......kp 15/28.............ya...
  19. M

Siis mitää Tilulilu! :giggle: Voi vitsi miten hienoo! :love::love::love: Oon niin ilonen sun ja sun miehen puolesta. :) Olin ihan pahalla päällä, kun olin tulossa tänne avautumaan yhden tutun raskausuutisista, mutta tuo sun uutinen sai mut heti paremmalle tuulelle. :ROFLMAO: Ihan mieletöntä! Nyt...
  20. M

Daniella, hyvä että teillä auttoi taukokierto. (y) Ei yhtään tyhmempi ajatus ole kyllä tollaista taukokiertoa pitää. Kyllä se yritysinto varmasti seuraavassa kierrossa jo taas iskee. :) Niin se on uskottava ja toivottava Lillans, että meidän kaikkien vuoro koittaa vielä ja vauvan saamme. :)...

Yhteistyössä