Hakutulokset

1. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

En oo tänään testannut. Josko seuraavasta pisusta. Mietin uskaltaskohan digin tehdä vai pc vielä tänään. Apteekin omiakin on muutama ja ebaysta tilattuja onesteppejä ja jotain tikkuja...
  2. P

40+ so what wol.13

No toivotaan! Mut pelottaa taas kovin. :-/ Kyllähän tuo viivanen taas oli vahvistunut. Mutta mulla on kuitenkin ollut tässä vaiheessa ennen jo tasavahvat. Jopa edellisessä, joka oli se tuulimuna/varhaisessa vaiheessa kehitys pysähtynyt. Olo on varsin oireetonkin. Flunssainen olo, mutta meillä on...
  3. P

Eeeen todellakaan! ENKÄ anna lupaa vielä laittaa edes plussanneisiin. Kassellaan parin viikon päästä, jos uskaltas. :-D
  4. P

Eli aika samoissa mennään. :-) Heinäkuun alussa siis toivotaan, että saadaan nyytti syliin.
  5. P

No niin!! Jee!! <3 <3 Testasitko sä siis ovista? Onko sulla hajua mitkä dpo:t?
  6. P

Ei oo oireita. Sehän tässä huolestuttaakin.
  7. P

Pavi! Nuo onestepit on ihan kakkuja testejä. PC näyttää jo vahvaa, niin onestepeissä häthätää näkyy viivaa. Tyyppinen! Ootko nyt testannut? Mä täällä pohdin uskaltasikohan diditestin tehdä. Jokohan tuli 2-3. Nyt dpo 16. Hitaanlaisesti minusta tuo viivanen vahvistuu. Viimeksi oli vahvempi...
  8. P

40+ so what wol.13

En mun mielestä...
  9. P

40+ so what wol.13

Een ymmärrä en. Nyt se viiva on taas vahvistunut.

Yhteistyössä