Hakutulokset

1. P

40+ so what wol.13

Kyllä vain.
  2. P

40+ so what wol.13

En mä mihinkään oo kadonnut. Täälläkin lueskelen. Tuolla facebookin ryhmässä vähän kirjoitellut. Kauhee km pelko ollut ja kun testiviivakin otti ja haaleni, niin olin ihan varma, että ei siellä elämää ole. Tänään ultrassa käyty. Rv 6+6 ja syke näkyi. Et toistaiseksi kaikki ainakin hyvin...
  3. P

Heinäkuun hellevauvat 2017

Voi teris! :-( Voimia sinne!
  4. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

On herkkä! Mulla oli veren hcg 6 ja PC näytti samaisena päivänä vielä HAAMUA!! Siis tuon km:n/tuulimunan jälkeen. Olikohan siitä silloin reilu 3vk. Tosin PC saattaa näyttää jotain viivanpaikkaa muutenkin nykyään. Huonontunut niiden laatu ihan kunnolla.
  5. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei ihan vielä. Veikkaan että huomenna voipi olla. Mut tänään siementen tallennukset vain ja sitten uusinnat huomenna tai ylihuomenna. :-)
  6. P

40+ so what wol.13

Voi Virkki! Olen pahoillani. Voimia!
  7. P

Katsokaa miten paljon voi olla eroa samasta pissasta tehdystä, saman merkin testissä?? Löysin tuolta testipussukastani vielä noita vanhempaa erää (menee käyttöaika umeen 11/17) testejä kaksi. Loput on 3/18. ja sitten tämän päivän digi... Olin ihan varma, että näyttää vielä sen 2-3. No, niinhän...
  8. P

Heinäkuun hellevauvat 2017

4.7. laskettu. Ehkä minä uskaltaudun liittyä sitten ryhmään. Pääseehän täältä sitten pois. Kamalasti en halua täällä infoa itsestäni antaa, että porukka ei tunnista. Elokuun alussa oli yksi km/tuumimuna. Pelottaa kyllä päätyykö tämäkään raskaus vauvan syliin saamiseen. Taustalla myös useampi km...
  9. P

Kinder_kitty! Mahtavaa! Nyt sitten kovasti peukkuja, että tärppi on käynyt. Naadis! Tervetuloa! Hantta81, Misu74 ja truudy! Jaksuja ja tsemppiä sen vuodon kanssa. Tyyppinen! Kiitos kysymästä. Meinas aamulla oksu lentää, kun pyyhin pojan pepun, kun se kävi kakallla. Taaperon yöllinen vaippakin...
  10. P

40+ so what wol.13

Hupsulle haaveelle pahoittelut negasta! Kasenja! No höh... Josko se ovis sieltä vielä tulisi. Omaa napaa... Löysinpä pari eri erän PC:tä mun testi pussukasta. Ihan mielenkiinnosta tein kaksi PC:tä (eri erää kumpakin). Tässäpä tulos: Muistin, että ne vanhemmat on jo loppuneet. Eli oli...
  11. P

40+ so what wol.13

camelianna! Mehän mennään sit aika samoissa. :-) Heinäkuun alkuun menee laskettu. Kovasti toivotaan, että kumpikin sen vauvan syliin asti saa. Virkki! Tsemppiä ultraan ja toivon todella, että siellä on kaikki hyvin. <3
  12. P

Kyllä mä ultraan koitan päästä. Toivon, että kunnalliselle pääsisin. Oireita tosi lieviä. Huimausta, hyvin lievästi etoo välillä ja yökkäyttää hampaita pestessä. Niin ja palelee.
  13. P

40+ so what wol.13

Luppanalle tsemppiä! Voi, kun tämä olisi nyt se hoito josta se pysyvä plussa tulisi! <3 Meniskö se laskettu ihan heinäkuun lopulla vai elokuulle, jos nyt onnistaisi! Roxannellekin myös kovasti tsemppiä hoitoihin! En oikeen osaa muuta kommentoida, kun en noista hoidoista oikein mitään tiedä...
  14. P

Tyyppinen! Vieläkö meinasit testailla? Mulla on tuolla testejä vielä vaikka kuinka. Joten kaipa mä testaan vielä useamman kerran. :-D Hah, jos varmuudella testais vielä synnärille lähtiessäkin, jos sinne asti päästään. Mulla siis on varmaan joku 60 testiä tuolla, jopa enempi. Kun vasta tuli 30...
  15. P

Voi ei! :-( Kovasti voimia sinne!
  16. P

Mulla taitaa olla 4.7 jos oikein katsoin. Tänäänpä en ehtinytkään testata.
  17. P

40+ so what wol.13

Tuossa vielä vertailua kuva eilisestä ja tämän päiväsessä PC:stä. On kai toikin vähän vahvistunut.
  18. P

Tuossa vielä vertailua eilisen pc:n ja tämän päiväsen kanssa
  19. P

Voi ei... kovasti tsemppiä sinne!
  20. P

40+ so what wol.13

Eiii vielä!! Katotaan sit, kun digitaalinen joskus sen 3+ näyttää. Tänään näytti tälle

Yhteistyössä