Hakutulokset

1. Catamenia

Iltaa kaikki ihanaiset!

Ihanaa ku huomioit meitä rumiluksiakin :p!
  2. Catamenia

G: Onko sinulla tatuointi, jonka merkitystä muut eivät jostain syystä ymmärrä?

Bingo! Musiikkimaku on "lievästi" raskas ja toi bändi tupsahti mieleen ku nikkiä mietin :D
  3. Catamenia

G: Onko sinulla tatuointi, jonka merkitystä muut eivät jostain syystä ymmärrä?

Joo, on. Kysyjästä riippuu viitsinkö edes yrittää selittää...:D
  4. Catamenia

Osaatko epäillä kahden ihmisen välistä sutinaa pelkän fb-kirjoittelun vuoksi?

Mä en kyllä aikoinaan tajunnut yhtään mitään sutinoita vaikka niitä siinä mun nenäni alla oli ollut jo pitkään. Johtui eniten siitä etten seuraillut kenenkään profiileja tai aktiviteetteja jatkuvasti, vasta kun multa alettiin kysellä asiasta niin aloin kiinnittää asiaan huomiota.
  5. Catamenia

### LAUANTAIN tata TANSSIT ###

http://www.youtube.com/watch?v=pEzng7gE59s
  6. Catamenia

Hiuksellisten miesten puolisot! Olisiko sinulle kova paikka jos miehesi alkaisi kaljuuntumaan?

Pahinta mitä voi olla on ne sellaset kaljunpeitto"sleebit"...eli kasvatetaan sivulle tai taakse höytylä joka vedetään sitten kaljun yli :x. Mun kantani on siis että ei haittais kunhan ei alkais asiaa naamioimaan:saint:
  7. Catamenia

Karppi-blogille nimi hakusessa!

Mun mielestä se Lihatiskikin ois hauska :D, eikä vähiten sen moninaisuuden vuoksi :D
  8. Catamenia

Oon yllättynyt monien naisten piirteistä

:D...no ei. Jos haluaa ihan realistista otetta näkökantaansa niin tää palsta, kuin myös bb:kin, on väärä paikka:saint:
  9. Catamenia

Oon yllättynyt monien naisten piirteistä

Juurikin näin... Jos yleinen oletus naisista ja heidän käyttäytymisestään on BB:n varassa niin parasta jatkaa tutkimustöitä...
  10. Catamenia

Miten te aina jaksatte?

Mä oon liian laiska sellaseen :D Menee vaan ihan turhaa energiaa jos jatkuvasti urputtaa jostain...:saint:
  11. Catamenia

Gallup, mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt ?

Koneella soittolista päällä, nyt soi Arch Enemyn Nemesis =)
  12. Catamenia

Miehelle on kaikki kotityöt ihan tervaa!! Onko muiden miehet samanlaisia?

Mun ex oli ap:n kuvaileman kaltainen. Ja koska en jaksanut tai viitsinyt sanoa, nalkuttamisesta puhumattakaan, niin tein kaiken itse.
  13. Catamenia

ja sitten perjantain perinteinen eli: mitäpä päällä, lasissa & lautasella?

Mustat olohousut, musta huppari, villasukat= perinteistä =) Hetki sit söin broiler-fetasalaattia ja lasissa on punkkua. Taustalla soi Sanctification: "Storm"
  14. Catamenia

Kysymys Huutonetin tunnuksista..

Voih...: /. Muistaakseni parin päivän sisällä sulkeutuu se kohde josta olen kiinnostunut eli pitänee katsoa jos on pakko maksullisesti tunnistautua...
  15. Catamenia

Juu, ne oisikin saanu heti sillä tunnistautumisella mut se on maksullinen palvelu. Siksi ajattelin odotella tovin mutta jos nyt vielä kestää kauankin niin sitten se on ainut vaihtoehto =)
  16. Catamenia

Eli kauanko teillä on mennyt saada rekisteröitymisen jälkeen ne tunnukset käyttöön? Mä löysin kerrankin huudettavaa (juoksurattaat),rekkauduin ja nyt oottelen tulisilla hiilillä niitä tunnuksiani et pääsen tarjoamaan ennen ku kohde sulkeutuu :D
  17. Catamenia

Onko nyt liikkeellä jotain tautia, jossa pelkkää kuumetta,

Täällä myös vastaavanlaisessa taudissa : /
  18. Catamenia

Hassua kun ihmisillä on tosi vääristyneitä käsityksiä itsestään ja luonteestaan

:D Mä taas sain tänään töissä kuulla olevani loistava eläytyjä ja "näyttelijä" (positiivisessa mielessä ;)).... En tunnista kummastakaan adjektiivista itseäni :D!
  19. Catamenia

4v ei halua isänsä luokse..

Samoilla linjoilla edellisten kanssa; meillä on vuorotellen lähi- tai etävanhempi se maailman tyhmin ;). Välillä kiukutellaan ettei haluta olla kotona ja välillä taas ettei missään nimessä haluta isälle... Tuulet muuttuu ja aina ainakin tähän asti on ollut sit loppujen lopuksi mukavaa ja kivaa...

Yhteistyössä