Hakutulokset

1. dada

Tänään juuri serkkuni kanssa mietittiin, että miten jotkut raaskii ostaa esim. vauvoille bodeja, jotka maksavat 20€/kpl

Ihana tuo päätelmä, ettei sitä rahaa jää mihinkään jos vaatteet maksaa...... :flower: Ei kai KUKAAN täyspäinen niillä vaatteilla itteään ihan vararikkoon kuitenkaan aja? Kyllä meillä vaan sitä muuhunki on...
  2. dada

Tänään juuri serkkuni kanssa mietittiin, että miten jotkut raaskii ostaa esim. vauvoille bodeja, jotka maksavat 20€/kpl

Jotenkin mun oletus myös on, että jokainenhan ne rahansa johonkin laittaa? Minä laitan lapsen vaatteisiin..
  3. dada

Mä olen jokusen kerran ostanut "kalliimmallakin" tytölle vaatteita, niin pinnallinen ja turhamainen kuin olenkin :laugh: Joitain vaatteita on, jotka on ostettu kirpparilta eurolla-parilla ja sitten on niitä hintavia. En katso niinkään sitä hintaa (tai en mäkään nyt ihan hulluja ala maksamaan )...
  4. dada

Kirppishinnoitteluapua!

Huuto.nettiä ehdottaisin minäkin..
  5. dada

Millaisia 1v synttärikakkuja olette tehneet?

Meille siis tulossa ihan väkisin kahdet juhlat. Toisiin pieni täytekakku (paljon lapsia jotka sitä rakastaa ), sekä vadelma-valkosuklaajuustokakku ja toisiin tulee vain täytekakku.
  6. dada

Oi kiitos vinkeistä JCS ja Heppuli :)
  7. dada

Jotain kermakakkua ajattelin itsekin, mutta se täyte onkin sitten asia erikseen. Banaani varmasti laitan ainakin mut mut.. :) Kiitti vinkistä :)
  8. dada

Ei sen mun mielestä mitään sokeri-hillo-suklaa kakkua tarvii olla. Aikuisten vieraiden kakku kun sit vielä tulee ihan erikseen.
  9. dada

Mitä täytteeksi, kun synttärisankarinkin olisi tarkoitus sitä maistaa, enkä haluais ihan mitään sokerimössöä syöttää? Kuvia kakuista? :flower:
  10. dada

Reilu 1-vuotias innokas palloilemaan :)

Meillä tyttö osaa vasta kontata ja kävellä tukea vasten, joten heittelee ja konttaa perään. Saattaa tehdä tuota piiiiitkän tovin kerrallaan ja hauskaa näyttäis olevan. Tykkää myös kun istutaan vastakkain ja kopitellaan, ja pallomerta tuo rakastaa (on oma :D ).. ikää on 11kk :)
  11. dada

missä mun ellospaketti on?? :D

Mä tein tilaukseni 18.8 ja 20.8, saapuivat toissapäivänä.. eli varmaan saatte viel jokusen pv ootella :D
  12. dada

Nyt sylettää ihan hirveästi! Irtisanoin jo lapsen hoitopaikankin

Ihmettelen vain, ettei joku tarkista/mieti/budjetoi rahojaan, että jää sitten tarpeeksi ennen kuin tekee noinkin ison päätöksen?
  13. dada

Nyt sylettää ihan hirveästi! Irtisanoin jo lapsen hoitopaikankin

Kyllä meillä vaan syödään ihan kunnon maustamattomana ostettua broileria/kalaa/lihaa eikä mitään marinoituja ällötyksiä.. ja kotihoidontuella olen minäkin. Kuntalisä on juu, mutta ei sitä käteen jää silti kuin 500. Ja ihan on lemmikkiä jos jonkinmoista ruokittavana myös. ei se ole niin...
  14. dada

kertoisko joku tietäväinen antibiootin käytöstä jos on raskaana???

No täytyyhän sun nyt kehdata tuommonen asia sanoa? tai mitä kehtaamista siinä on? Pitäähän sun osata sittenki asias esittää, kun varma olet.. :headwall:
  15. dada

saako jostain valkoista marsipaania? entä miten ihonväristä?

Voi juku.. kato vaik tuolta.. Confetti ?
  16. dada

kertoisko joku tietäväinen antibiootin käytöstä jos on raskaana???

Kerrot vaan sille lääkärille, että saatat olla raskaana. Ei oo mikään iso juttu?
  17. dada

onkohan nyt ihan normaalia?

Onko kuitenkin kiinnostunut ympäristöstään? Ei kai tuossa vaiheessa vielä ole syytä huoleen :)
  18. dada

Vauvakavereita Itä-helsingistä

Heippa! 24v. täyttävä äiti ja 11-kuinen tyttö Herttoniemestä myös vailla puistoilukavereita :)
  19. dada

Allergisen reaktion ensiavuksi apuja!

luka: suihkussa viruin jo pitkän tovin, ei mitään vaikutusta. Antihistamiinia yleensä onkin, unohin täyttää kaapin uuestaan kun tää mun iho-ongelma tässä alko johon lääkkeet sain perjantaina.

Yhteistyössä