Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iitu paljon onnea! Mulle on ohjeistettu niin, että aina käytetään samaa testiä. Ei kannata vaihdella merkkiä. Luotettavampi tulos. Mulla apteekin testillä plussa pp 14 (2013) ja tuolla se plussa vetelee sikeitä 1v 7kk :-)
  2. E

Katheriina! Eikä, ihanaa! Niin huippua! Hienoa, kun plussia vaan tippuu koko ajan!
  3. E

Ihan huikea plussavirta. Jumprahuitti ONNEA!!! <3 Meillä hoito siirtyykin syksyyn. Omalla luovuttajalla nyt niin paljon kaikkea, että ei ehdi/jaksa lähteä touhuun mukaan. Tuntuu aika kurjalta, kun itse ehdin jo ensikäynnilläkin jo käydä. Mut syksy tulee pian!
  4. E

Kiitos Iitu78 ja Weeru ihanaa <3 Onnea!
  5. E

Hurjasti Onnea plussanneille joita on iso määrä! Ja raskaudet on vielä kaikki jatkuneet. Ihan huikea vuosi tulossa :-) Maanantaina on ensikäynti...iiks. Nyt se alkaa meidän viimeinen hoitokerta! Ei enää yritetä tän jälkeen jos ei siskoa/veljeä saada. Ystävä luovuttaa soluja joten vähän...
  6. E

Lempiviolalle onnea! Jäikö paljon soluja pakkaseen? Susuannalle onnea pojasta ja nauti vauva-ajasta se menee turhan nopeasti.
  7. E

Tytsylle pahoittelut negasta. Oon miehelleni ja ystävilleni kiukutellut/harmitellut sitä, että meni kovin kauan ennen kuin tulin raskaaksi ja sain vauvan. Tuli vain mieleeni, että kolme x IUI, 1ivf ja 2xicsi sekä 2 x luovutetuilla tekee kahdeksan (8!!!) kertaa, joka olisi normaalilla lapsen...
  8. E

Ny rohkaistun ja kysyn. Tarvisin vähän vertaistukea niiltä joilla hoidon tuloksena lapsi. Olen pyöritellyt jo vuosia asioita ystävieni kanssa, mutta he eivät osaa tässä tilanteessa. Olisi mukavaa jos voisimme vaihtaa kuulumisia spostitse.
  9. E

En tiedä onko itselläni perusteita siihen, että maksusitoumuksella pääsis hoitoon. En edes ymmärtänyt tuollaista kysyä. :-(
  10. E

Voi hassutassu...niin toivoisin plussaa sinulle. Mulla olisi toiveena päästä hoitoon keväällä, mutta pelkään, että laitan järjettömän määrän rahaa hoitoon ja tuloksena ei tulekaan siskoa/veljeä. Silti haluan toisen vaikka niin vannoin, että jos saan yhden niin se riittää. Eipä kuitenkaan niin...

Yhteistyössä