Hakutulokset

1. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Babette , joo kyl mä siitä vähän tummensin, mut eilisestä testistä oli väri vähän levähtäny :D Uutta muuten tänään, että kahvi on niiiin saakelin pahaa. Nimim. entinen kahviholisti.
  2. L

salla-, paljon mahdollista että kiinnittymisvuotoa ja monesta paikasta olen lukenut, että normaalit kuukautisetkin voivat tulla vielä raskauden alkuvaiheessa. Oireilutkin kuulostaa lupaavilta, itsellänikin kaikki nuo mainitsemasi olleet oviksesta lähtien. Sinuna testailisin uudelleen! :)
  3. L

Kiitoksia <3 :> ja MiNalollle onnea uuteen kiertoon <3 Testailin eilen vielä iltapisuista (tuntuu että illalla tuli tummempia viivoja) ja tänään aamulla uudelleen :) Elikkä ylempi tämän aamuinen testiajalta ja alempi eiliseltä illalta :) ilta ja aamu - Image - Aijaa.com
  4. L

Kiitos Minnah88! :) Piti vielä testiajan jälkeen käydä kurkkaamassa, eikä tarvinnut edes tiirailla.. :) Huih.. Nyt pitää odotella miestä töistä kotiin, että päästään yhdessä jännäilemään.
  5. L

Onnea plussista ja ihanista haamulaisista! <3 Jes, tänään tuli tilatut testit postista ja heti piti testata.. Nyt kp 31/30 ja dpo15.... Itse olen siinä haamulaisen näkevinäni, mutta mitäs te olette mieltä? Niin ja jos joku ihanainen haluaisi muoksia kontrastia kun itsellä ei koneella ole...
  6. L

Heipsan, täällä uusi hätähousu ilmoittautuu menoon mukaan! :) Oon kauan aikaa teidän testailuja seuraillut ja nyt itsellä jännät päivät kun kp 27/30 ja dpo12.. Ei välttämättä päivät ihan tarkalleen oikein, koska vasta ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen. Oireillut olen oviksesta...

Yhteistyössä