Hakutulokset

1. L

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

No en nyt vielä uskalla iloita, kävin apteekin oman ostamassa ja aamulla testailen sillä, kuitenkin tuo tämän päiväinen vaan joku susi.
  2. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jessica, no huhhuh, on kyllä.. pitäisköhän sitä suosiolla pyörähtää tänään apteekissa? Ties kuinka pitkällä sitä tässä ollaan.. :D
  3. L

12669291.jpg - Image - Aijaa.com Tässä pitäis näkyä väriäkin.. :) Otin kuvan vähän paremmassa valaistuksessa ja muoksin kontrastia.
  4. L

12669291.jpg - Image - Aijaa.com Siinä ehkä vähän selvempi kuva :)
  5. L

MiNalo, livenä siinä on väriä :) Huono kännykkäkameralaatu.. kp31/29-34 dpo18, ovis kyllä saattanut tapahtua myöhemminkin, kun en sitä tikuttanut.
  6. L

Olin jo toivon heittänyt tästä kierrosta, kun sitten äsken hetken mielijohteesta ajattelin vielä yhden testin tehdä... Mikä tämä on?? ?? - Image - Aijaa.com
  7. L

Okei, nyt on sitten päänuppi viimesen päälle sekasin.. Aamulla en viitsinyt testata, kun ajattelin että negaahan se taas näyttää.. Äsken sitten kuitenkin ajattelin huvikseni vielä yhden testin tuhlata.. Tuloksena tämä: ?? - Image - Aijaa.com Näkyy vähän huonosti, livenä ihan selvä...
  8. L

Tänä aamuna olin ihan varma että menkat alkaa.. Mutta ei ainakaan vielä. Lieviä menkkajomotuksia sillon tällön.. Alaselkä jumissa, ei oo koskaan aikasemmon menkkojen aikaan ollu. Pitää yrittää lohduttaa itseä tällä ketjulla :D...
  9. L

Taitaa olla tästä kierrosta toivo menetetty.. Tai sitten oon ennustanu tuon ovulaation ihan päin prinkkalaa. (kannattais ehkä munkin alkaa sitä tikuttamaan?) Ei kyllä menkoistakaan oo mitään tietoa, vaikka onhan noita päiviä tässä jäljellä vielä jos tää kierto venyy yhtä pitkäksi kuin...
  10. L

Voi kun tulis ees se haaleista haalein haamulainen pysyäkseen testiin.. Aina kun on jotain näkevinään niin testi alkaa kuivuu eikä näy enää mitään.. Luulis tällä dpo:lla jotain jo näkyvän! Tosin koska en oo edelleenkään varma tuosta oviksen ajankohdasta niin onhan se voinut venyä tavallista...
  11. L

Nojoo, perun puheni, ei taida kaikki kaverit sittenkään olla niin innoissaan :D Äsken entinen koulukaveri soitti ja keskustelu sitten ajautui siihen että tää kaveri kysyy: "Ettekai te vaan oo nyt jotai perheenlisäystä suunnittelemassa!?" sanoin siihen sitten että "No itseasiassa ollaan täs...
  12. L

Tervetuloa joukkoon damys! :) Tänään testattu hailura haamulainen, joka katosi kyllä testin kuivuttua..Mutta pitää iltasella testata uudelleen, sillon yleensä näkyny paremmin. Oireista sen verran et vasen tissi kipuilee ja vihloo, mahaa turvottaa edelleen ja illalla juili nivusissa..
  13. L

Huhhuh, jotenkin kyllä niin raskautunut olo, mutta pelkään että kuvittelen taas liikoja :D Maha turvoksissa aamusta asti.. ja oon kahtena peräkkäisenä aamuna heränny järkyttävään nälkään joskus seitsemän aikoihin :D vaikka iltasin on tullu syötyä ihan kunnolla.. Normaalisti menee ainakin 12...
  14. L

Tuuli, kyllä minäkin tuota plussaksi jo sanoisin! :) :heart:
  15. L

Tänään sitten tukkoinen olo herätessä.. Tosin oon flunssasta kärsinyt muutenkin, että tuskin tätä oireiden joukkoon voi laskea :) Mutta päässä tuntuu hassulle, niinkuin ois pumpulia! Lieviä mahatuntemuksia ja ihan hillitön itkuherkkyys :D Eilen katsottiin miehen kans ensimmäinen Harry Potter ja...
  16. L

Heipsan, mulle voisi päivitellä dpo5 tosin ihan satavarma en oviksen ajankohdasta ole.. Sellainen kutina, että on voinut olla aikaisemminkin. Ihme oireiluja (saatika mielikuvituksen tuotetta) ollut pari päivää.. Tänään repi alavatsaa oikealta puolelta kauan aikaa ja nippailee lähes...
  17. L

Niin ja tosiaan myös yk3 mulle! :)
  18. L

Mulle saapi päivitellä tälle päivälle kp1. Perkules...
  19. L

Kyllähän siellä Yeminalla ja MiNalolla haamuset kurkistelee :) Yritän tässä ladata kuvaa tämän aamun dippailusta, mutta tuntuu tuo aijaa.com jumittavan.. // dpo9 - Image - Aijaa.com Nonniin! Sainpas sen lataamaan.. eihän siinä mennykkään ku koko päivä :) Nyt tosiaan dpo9 (saattaa...
  20. L

Täällä rupee olee jännät päivät kohta käsillä.. Elikkä mulle vois päivitellä dpo 8 :)

Yhteistyössä