Hakutulokset

1. G

Noniin,kaikki. Kertokaapas tarina nimimerkkinne takaa.

Nimimerkkini on yksi Ankkalinnan harvinainen hahmo. Touhon tyttöystävä. Mieheni taas muistuttaa Touhoa. :D
  2. G

mua oksettaa kaverin lapsi :(

6 vuotias osaa itse määritellä ruokailutottumuksensa ym? Nyt ap sulla taitaa olla mennyt hutiin sun oksetuksen kohde. Syytön lapsi siihen on, että hänelle syötetään epäterveellistä ruokaa.
  3. G

Mies vittuili kaupassa wt-perheelle.

Aika "fiksulta" kaverilta ap:n mies vaikuttaa... Saako mies suuriakin kiksejä siitä, kun aukoo päätään noin? Aika huono itsetunto täytyy olla, kun omaa paremuuttaan täytyy noin yrittää korostaa. Vai onko hän parempi? Mielestäni kaukana siitä. Olis paras olla tällaisena aikana ihan hiljaa...
  4. G

Seurustelu psoriaatikon kanssa mahdotonta?

Oli jo silloin. Kuten joku muukin kertoi, myös mun miehellä välillä pahempi ja välillä taas huonompi. Muoks: näköjään ei mobiililaitteella toimi lainaus.
  5. G

Seurustelu psoriaatikon kanssa mahdotonta?

Onkohan mulla jotenkin korkeampi ällötyskynnys, kun mua ei ole moinen ällöttänyt. Olenkin katsellut tuota miestäni pian 14 vuotta. Mulle merkkas eniten loistava luonne ja lämmin rakastava katse. Ei olisi tullut mieleenkään erota ihosairauden takia.
  6. G

Lääkäri ja vaitiolovelvollisuus

Ikinä en edes uskaltaisi mennä tutun tietoihin ilman syytä. Kirjaan aina tarkkaan miksi jonkun teksteihin menen. Silti olen samaa mieltä keittiönoidan kanssa. Itse aion pyytää omat lokitiedot. Tietojen katselu ilman syytä tietää pahimmillaan potkuja. Tämän vuoden aikana parikin kertaa on...
  7. G

Lääkäri ja vaitiolovelvollisuus

Itse olen yksityisellä töissä ja järjestelmä todellakin kysyy tietojen katselun tarkoituksen. Syy siis kirjataan ensin ennenkuin saa tiedot auki. Tämä kaikki tallentuu lokitietoihin. Kuka on käynyt katsomassa tietoja ja miksi. Käyntitekstit pystyy salaamaan niin, että muiden kuin kyseisen...
  8. G

G: Hauskimmat nimitykset, mitä lapsesi on keksinyt eri asioille/esineille?

Junassa ollessa poika 3v tervehti naispuolista konduktööriä. "Hei! Oletko sinä konserttitäti?"
  9. G

mitä tietoja työnantaja saa työterveydestä?

Työhöntulotarkastuksesta tosiaan vain se todistus toimitetaan ja siinä on vain rasteja ruudussa täyttääkö tiettyjä todistuksessa lueteltuja kohtia. Sairauslomatodistuksiin yleensä kirjataan diagnoosi. Itse työskentelen työterveydessä ja käsittelen myös potilasasiakirja pyyntöjä. Koskaan en...
  10. G

Raskaus ja kaatuminen

Raskausviikolla 37 nyrjäytin rappusissa nilkkani ja pyörin portaat alas. Sen verran säikähdettiin, että käytiin synnärillä näytillä. Mitään hätää ei pienokaisellla ollut. Selvittiin tuosta mun nyrjähtäneellä nilkalla ja mustelmilla. :)
  11. G

Kuntosali + voimakkaasti yliliikkuvat nivelet?

Fysioterapeuttia ja hänen ohjeitaan suosittelen minäkin. Fyssarille yksityisellä pääsee ilman lähetettäkin. Tosin silloin jää ilman kela-korvausta, mutta se ei montaa euroa edes ole. :) Itse sain fyssarilta loistavat jumppaohjeet siihen miten voin vahvistaa pahimpia ongelmakohtia. Itselläni...
  12. G

Mulla on tosi kamala ukko

Varmasti pettää sua. Jätä se sika! ;)
  13. G

velkajärjestelystä ja tuloista kysymys

Käsittääkseni vakituiset tulot ja tietty tulorajakin on kriteerinä. Näin muistelen, kun ystäväni haki takuu-säätiön takaamaa velkojenjärjestelylainaa. Velkajärjestelystä en osaa sanoa miten tuosta toisesta eroaa. Joka tapauksessa paljon tsemppiä ap. :)
  14. G

Synnytykseni kesti kaikkiaan 15min. Sinun synnytyksesi kesto?

Yksi synnytys takana ja kesti 4h 45min.
  15. G

Kertokaa kerrostalofanittajat ja umpikaupunkilaiset, mikä on niin hienoa asua pinotalossa?

Me asutaan kerrostalossa, koska meillä on 10km: n päässä mökki tontteineen. Energia ja aika ei mitenkään riittäisi 2 pihan huolehtimiseen.
  16. G

Paljonko painat?

Painan 63kg ja olen 174cm pitkä. Raskaus jätti kiloja johon olen tyytyväinen. Ennen raskautta painoin 52kg ja olin muodoton kukkakeppi. :D
  17. G

Pituus ja paino? tukan väri? onko tukka lyhyt, puolipitkä vai pitkä? silmien väri?

174cm ja 62kg. Hiukset vaalean ruskeat vähän yli olkapäiden. Kaipaisivat kyllä taas kampaamo visiittiä. ;) Silmät siniharmaat.
  18. G

Siskolla rintasyöpä.

Takapakkia ei tullut mutta sytostaattihoito oli raskas. Siskolla oli tuolloin 3 lasta ja nuorin oli vasta 9kk. Mulla ei ollut lasta vielä. Otin aina töistä vapaata siskon hoitojen jälkeen ja hoidin lapsia siskon nukkuessa ja oksennellessa. Onneksi tuo aika on vain ikävä muisto.
  19. G

Kuka nähnyt Cheekin videon jossa lauletaan "Diamonds are forever"? Törkeä! Eikö mies viitsi ottaa yhtään

Jos katsoo kenen vaan miespuolisen pop- tai rap-artistin videota, niin lähes kaikkien niiden videoillakin niitä vähäpukeisia naisia löytyy.
  20. G

Autoa jatkuvasti ajavien naisten lapsilla on todettu eriasteisia mielenterveyden häiröitä

Höpö höpö! :) T: Nainen jolla autoilua takana 7vuotta (65 000km/vuosi) ilman mitään vahinkoja. ;)

Yhteistyössä