Hakutulokset

1. H

Joulukuun tontut -15

Voi Heikki Hamsteri :hug:. Saako kysyä, mihin esikoinen menehtyi? Minäkin mielelläni liityn Fb-ryhmään, mutta odotan muutaman päivän vielä. On nimittäin kokemusta, että vuoto alkaa pian positiivisen testin jälkeen.
  2. H

Joulukuun tontut -15

Sona82, samoilla viikoilla mennään täsmälleen ja samoja pelkoja kuin sinulla. Mullakin raskaudet olleet melkoisen kamalia, joten hirvittää ja vauvavuosiinkin mahtunut monenlaista.
  3. H

Joulukuun tontut -15

12.2.?/Helmitoivo/33/4./OYS Ilmoittaudun minäkin varovaisesti mukaan. Tänään dpo 14 ja positiivinen raskaustesti. Ennestään lapset poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Varhaisia keskenmenoja on useita, joten saa nähdä, kuinka nyt käy.
  4. H

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Liityn minäkin mukaan. Ikää minulla on 33, ja lapsia on nyt kolme: poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Neljäs nyt siis yrityksessä Aloitimme yrittämisen nyt tässä kierrossa. Olen vähän pihalla, milloin ovulaatio on ollut - tuntuu kuin ovulaatioita olisi ollut kaksi. Joka tapauksessa tein...
  5. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Dpo 12. Erityisesti oikealta puolelta alavatsaa nipistelee. Hiivan oireita (jokaisessa kolmessa edellisessä raskaudessa tullut heti), tosi huonoa oloa, jos syönnistä liian pitkä aika... Jännittää, mikä on tilanne. Minulla on siis kolme lasta: poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Ikää...
  6. H

Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

Täällä myös yksi neljännestä haaveileva. Ikää itselläni on 33 vuotta. Esikoinen on syntynyt 10/10, kakkonen 1/12 ja kuopus 9/13. Viikon päästä on ajankohtaista tehdä raskaustesti.
  7. H

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Päärynärouva, toivottavasti päästään pian odotuspuolelle =).
  8. H

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Heippa, naiset! Voin omasta kokemuksestani kertoa, etteivät ovistestit kerro kaikkea. Kun yritimme kolmostamme, en saanut yhtään positiivista tulosta, mutta niin vain tuossa touhuaa reilu vuoden ikäinen tyttö =). Nyt nelonen yrityksessä. Ovulaatio luultavasti oli alkuviikosta. Oman kehon...
  9. H

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Liityn minäkin nyt mukaan ketjuun... Olen 33-vuotias, ja meillä on nyt kolme lasta: poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Meillä on ollut vielä neljäs toiviessa ja haaveissa, mutta ei ihan vielä. Alun perin oli tarkoitus aloittaa yritys tulevana kesänä, mutta kävi sitten toisin, kun päädyimme...
  10. H

Syyskuun suloisuudet 2013

Kukapakuka, olen myös huomannut, että ne, joilla ei ole lapsia, eivät oikein tosiaan ymmärrä, kuinka lapsen syntymä muuttaa elämän. Meillä takana jälleen kerran levoton yö. Odotan aikaa, kun voi alkaa antaa iltaisin puuroa tyttöselle.

Yhteistyössä