Hakutulokset

1. V

Ensimmäinen IVF 2016

Hyviä uutisia Mirkku123! (y) iiveeäf81 mua melkeinpä pistää mietityttämään tämä oireettomuus. (n) Pari päivää sitten vielä piti aamulla ensimmäiseks juosta vessaa, monesti jopa aamuyöstä, oli tosi turvonnut olo ja välillä vähän huonoa oloa pukkas (ei mitään pahoinvointia kylläkään). Nyt on tosi...
  2. V

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Ihanaa Tinkula että kaikki on hyvin! <3 Mäkään en oo laihiksen tarpeessa, mutta noita on kaikenlaisia hyvä olo -dieettejä niin sellaista ajattelin käyttää. Ja varmaan mahiksien mukaan alkoholittomia. Mut baarissa on vaikeeta jollei pääse yksin tiskille...
  3. V

Mä kerroin mun parhaalle kaverille ja äidille kun lähdettiin tähän vauvanhankintaan. Meillä tämä homma on ollut sen verran pitkässä puussa, että surun käsittely on saanut mut kertomaan vielä muutamalle muullekin ihmiselle matkan varrella, joten heille kaikille olen myös kertonut tästä...
  4. V

Kertoisko joku tietämättömälle et miks joka kuukaudelle tehdään uusi viestiketju?
  5. V

Ensimmäinen IVF 2016

Kiitos Mirkku123! :love::) iiveeäf81 muakin alkoi oikein ärsyttämään toi teidän laskutuskäytäntö. :mad: Kaikkea ne keksiikin. No, nyt vaan ärsytys pois ja iloisia ajatuksia! Ja se plussa tulee sieltä kyllä! :love: (y) Verikoe tehdään aina tuolla, ollaan siis Fertinovalla Helsingissä...
  6. V

7.6. / Velmis / 33 / 1. lapsi Synnäristä ei vielä mitään käryä. :) Huomenna saan verikokeen tulokset. Aika laillahan tähän hommaan vielä liittyy epävarmuutta, mutta aion nauttia joka hetkestä jo nyt! :love: Oireina on satunnaiset menkkaipumaiset tuntemukset, turvonneet ja kipeet tissit (voi...
  7. V

Ensimmäinen IVF 2016

Kiitos iiveeäf81 ja Briitta22! :love::love: Briitta22, mun mielestä avautuminen on täysin sallittua ja tarpeellistakin. Hermo menee ja v.....taa varmasti moneen otteeseen hoitojen aikana ja sitä varten täällä palstalla keskustellaan, että voidaan jakaa kulloisiakin tuntoja. Välillä iloa...
  8. V

Ensimmäinen IVF 2016

Tervetuloa uusille! Ja tottakai saa liittyä vaikka hoidot vasta tulossa. :) Tänään sen vihdoin tein, nimittäin elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin! Olen aivan pyörällä päästäni! Kohta soittelen klinikalle ja seuraavaksi sitten ilmeisesti verikokeisiin.
  9. V

Ensimmäinen IVF 2016

Kyllä on muuttunut valtavaksi piinaksi tämä odottelu. Joka kerta menen vessaan sydän pamppaillen ja jännitän et tuleeko jotain vuotoa. :eek: Mulle on jotenkin tullut sellainen olo etten halua tehdä testiä ollenkaan. Jännittää liikaa! :confused: Nyt oon onneks poissa kotoa ettei testejä olis...
  10. V

Ensimmäinen IVF 2016

Malin86 ihanaa että pystyit unohtamaan hoidot välillä! Mä olen toisaalta kauhuissani mahdollisesta välikierrosta ja toisaalta taas ajattelen että ehkä se on helpotus unohtaa hetkeksi tämä kaikki. Vaikka kuinka yrittäis olla ajattelematta, niin tässä on niin kiinni että välillä meinaa järki...

Yhteistyössä