Hakutulokset

1. V

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Tutkiskelin omakantaa ja sieltä löytyi noita verikokeen tuloksia. Vähän tylsää, että ne putkahtelee sinne ilman viitearvoja ja sitten niitä pähkii itekseen. Hemoglobiini oli alhaalla, mut neuvolassa sanoi että ei sille tehtäis tässä vaiheessa mitään kuitenkaan, että katsellaan sit joulukuussa...
  2. V

Tsemppiä ja voimia kovasti heikura79! <3 En osaa sanoa mitään noihin viikkoihin, mutta toivottavasti saat huomenna varmuuden asiaan, epätietoisuus on niin raastavaa. Toivotaan, että kaikki olis hyvin. <3 Mulla oli siis eka neuvola 2.11. ja toka on 15.12. Viikkoja noissa 9+0 ja 15+1. Seuraavista...
  3. V

Eilen kilahti nt-aika postista, se olis 25.11. eli 12+2 olis silloin päivät. Täällä osallistutaan siis seuoloihin ja se on ollut ihan selvää koko ajan. Sellainen kannattaa myös huomioida seulojen osalta, että vauvalle ei yleensä saa vakuutusta syntymästä lähtien jos seuloja ei ole tehty. Meillä...
  4. V

Jaksamista velmunkikatus. Oli varmasti hirvittävä kokemus.
  5. V

Täälläkin olo on paljon parempi, vaikka pahoinvointia on vielä. Eilen oli ensimmäinen päivä etten oksentanut kertaakaan. Ja olin jopa ravintolassa salaatilla. Ravintolassa syöminen on ollut mahdoton ajatus pariin viikkoon. Mulla olis tänään illanvietto ja mietin kuumeisesti miten olen...
  6. V

@julia05 mä pohdin kans täällä tota influenssarokotusta. Neuvolatäti siitä tänään puhui ja sitä suositteli, mutta mäkään en ole koskaan ottanut sitä ja jotenkin hirvittää ottaa se ekaa kertaa kun on raskaana. Täysin riskitön kun ei sekään ole. En yhtään tiedä mitä tehdä. :oops: Mua yrjöttää yks...
  7. V

Tänään oli neuvola ja se oli tosi mukava kokemus. Harmillisesti meidän neuvolatäti oli vikoja viikkoja töissä tuolla, eli seuraavalla kerralla on eri tyyppi. Mutta ehkäpä hänkin on yhtä mukava. :) Neuvolassa kuunneltiin myös sydänäänet, meidän pyynnöstä. Oli aivan mielettömän liikuttavaa kuulla...
  8. V

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

@mannamakaroni mä oon ajatellut jotain lääkettä kun tää pahoinvointi on niin kovaa ja koko ajan päällä. Tuntuu ettei juuri muuta voi ajatella. Olen kolmatta viikkoa sohvalevossa ja edes hetken helpotus ois aika kiva juttu. Mut sit oon samalla sitä mieltä etten haluais mitään ylimääräisiä...
  9. V

Mulla on jäänyt liikunta kokonaan nyt pahoinvoinnin takia. :(Ratsastustunnilla oon käynyt kerran viikossa, mutta muuten koiran lenkitystä lukuunottamatta kaikki liikunta on jäänyt. Mietin itsekin tuota uimista, että se vois olla ihan hyvä juttu, mutta en tiedä koska tohdin lähteä yrittämään...
  10. V

Mulla on nyt pari päivää ollut uus inhottava oire. Suussa kummallinen paha maku ja kaikki mitä syön maistuu pahalle. Muutenkin pahoinvointi vaivaa ja oksu tulee kerran pari päivässä. :sick: Eilen illalla en saanut unta ton pahan maun takia ja söin sit pari sitruunaviipaletta, auttoi sen verran...
  11. V

Mulla on tosiaan ollut pahoinvointia nyt reilut kaksi viikkoa joka päivä, aamusta iltaan. Tänä aamuna kun heräsin oli yllättäen ihan hyvä olo. Ja tietenkin siitä heti huolestuin. Huono olo palasi puolen päivän aikaan, mutta ei ole ollut tänään niin paha kuin viime päivinä muuten. Voiko siihen...
  12. V

Mäkään en tahdo vielä liittyä. Tuntuu vaan aivan liian aikaiselta... Mulla on tänä aamuna ihmeellisen hyvä olo, ja se jos mikä alkoi pelottamaan. :unsure: Vaihteleeko teillä muilla pahoinvointi yhtään vai onko joka päivä samanlaisena seurana?
  13. V

Mä en ole muutoin kokenut rajoitteita hankaliksi, paitsi noiden maitotuotteiden osalta. En kertakaikkiaan ymmärrä mikä juusto on ok ja mikä ei. Toisaalla sanotaan et pehmeet ei ole ja toisaalla sanotaan et kaikki pastöroitu olis. Ja mitä jos on esim. joku jugurtti jota ei ole tehty pastöroidusta...
  14. V

@Malin86 ihania uutisia! :love: Tervetuloa mukaan! Olin tänään varhaisraskauden ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Erotin pienen sydämen lyönnit ruudulla, olihan se aika liikuttavaa. :love: Mulla oireista päällimmäisenä on pahoinvointi. Se alkoi noin viikko sitten ja on siitä pahentunut...
  15. V

Ensimmäinen IVF 2016

Paljon onnea @Briitta22 !! :love::love::love: Oletko menossa verikokeeseen?
  16. V

Mä oon menossa varhaisultraan. Meille oli ihan selvää, että sinne mennään kun sellainen mahdollisuus on olemassa. Meillä on yritystä takana jonkun aikaa ja ehdottomasti haluan tietää tilanteen heti kun mahdollista. :)
  17. V

Väsymys ja etova olo iski viikonloppuna. Tänä aamuna ajatus kahvista sai melkein yökkäämään, mutta vähän myöhemmin maistui kuitenkin kupponen. Ruokahalu on ajoittain aika huono, mutta pakko on syödä tasasin väliajoin tai alkaa heikottaa. Rinnat on tosi kipeät. Rintsikat päällä ihan ok, mutta...
  18. V

Ensimmäinen IVF 2016

Tuhannesti tsemppiä seuraavaan yritykseen iiveäf81! (y):love:(y):love: Briitta22 toivotaan, että viivat lähtevät vielä vahvistumaan! (y) Ja Mirkku123 onnea punktioon! Kerro kuulumiset punktion jälkeen. :) Täällä kaikki hyvin, viikon päästä on varhaisraskauden ultra ja sittenhän taas selviää...
  19. V

Okei! Yritän nyt olla ajattelematta. Tyhmäähän se on murehtia mahdollisesti täysin turhaan. nutella 76 Mulla on 3x100mg. Kuulemma lopetus vaan kun lääke loppuu.
  20. V

Mä kun jotenkin ajattelin, että tää oireiden tarkkailu helpottais kun tekee positiivisen testin. :unsure: Tuntuu, että vessahätä ja turvotus on kadonnut eikä vatsassakaan ole enää samanlaisia tuntemuksia. Tissit on kyllä edelleen yhtä turvonneet ja arat. Mua vähän myös jänskättää Lutinuksen...

Yhteistyössä