Hakutulokset

1. I

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Wivi, ei varmaan kannata vielä miettiä lääkäriä.. joillakin saattaa raskaus näkyä testissä tosi myöhään :) toivotaan, että se plussa sieltä napsahtaa! jos ei menkkoja näy pariin päivään niin ei muuta kuin uudelleen testailee. Mulla on ärsyttävästi koko ajan alavatsassa nipistelyä ja...
  2. I

Ensin, ikävä juttu kaikille negan saaneille :( toivotaan kaikille plussauksia oikein olan takaa tuleviin tai nykyisiin kiertoihin! :) Omanapailu täälä on mun mielestä just hyvä :) saa lukea muiden viestejä ja miettiä omaakin tilannetta.. Menis aika tylsäksi jos kukaan ei uskaltaisi omia...
  3. I

Onks kellään ollut selkä kipeä kierron alussa? Mulla nyt kp 9 ja selkää juilii ihan sikana.. ja halut on katossa, heräsin ihan törkeisiin uniin :D . Mietin kun viime kierto oli vain 23 päivää, mikä on aika erikoista kun normaalisti aina 28 päivää. Jaa a, mistäs näistä tietää mitkä on vaan oman...
  4. I

Mietin itse noita tikutteluja ja tulin siihen tulokseen, että liian stressaavaa mulle.. katoais varmaan stressistä heti normaali kierto, sen verran stressi aina vaikuttanut.. viime kuu oli tosi stressaava ja aiheutti sen, et kierto oli vain 20päivää.. ei ikinä koko elämän aikana ole ollut noin...
  5. I

kiskisnami: Aivan, nykyään pystyykin jo tilailee ihan kotiovelle asti :) Aattelin, jos tämän kierron menis ihan ilman ja jos ei tärppää niin sitten ens kierrosta kokeilla tuota tikutusta. Saa nähdä miten tämän kierron kanssa käy kun käväisin hakemassa pillerin Diflucania ja yllätin miehen...
  6. I

Oon miettiny noita ovulaatiotestejä, ihan vaan siksi, jotta olis vähän hajua kuinka ovuloi. Toisaalta, en tiedä haluanko kuitenkaan heti ekalla yrityskierrolla kokeilla niitä.. Eihän sellaset toki montaa euroa maksa tai vaiva ole valtava. Onko joku huomannut noissa testimerkeissä eroja? Mikä...
  7. I

Nööyyyy, meillä taitaa kyläillä hiiva tai sitten ph tasapaino heittää kuperkeikkaa :( Höh! Ainakin vähän siltä tuntuu.. En ole koskaan syönyt e-pillereitä ja nyt sitten ilman kumia pupuiltu niin tämä on tulos :D Ei kai sitä auta kuin huomiseen odottaa, jättää tältä iltaa pupuilut väliin ja...
  8. I

Hei, aivan ihana ketju tämä :) Meillä ollaan päästy nyt yrittämiseen, ensimmäinen kierto meneillään, joten saa nähdä kuinka käy. Minun esikoinen olisi ja miehen kolmas :) Eli eli jos vain osasin oikein tulkita niin: ikkuspikkus.....23.............4/28.........1.........03/14.....1.

Yhteistyössä