Hakutulokset

1. I

Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

No niin.. tutun tuntuiset vihlonnat oli juuri sitä mitä ajattelinkin. Ei tullut tärppiä tänne. Eli mulle voi päivittää kp 1 yk 2 , ajattelin, että olisin ollut pettynyt tosi paljon, mutta viime kuu on ollut ihan kamala.. stressi on ollut suuri joten todella huonot lähtökohdat.
  2. I

Sissinen: Erikoista ettei tuollasia asioita mainita. Sanoko ne mitään syytä miksi jäänyt mainitsematta? Voisinpa melkeen lyödä vetoa, että pääsiäisenä alkaa uusi kierto. Sen verran vihlonut tutun tuntuisesti :/ toki tää kuu on ollu melkoinen.. Stressiä, kiirettä, hiivaa ja kunnon flunssa joka...
  3. I

Onnea Liipa!! Aivan ihanaa kuulla, että joku on plussannut. <3 Niin ja onneksi kävit hakemassa sen kirveen sieltä kaivosta ;)
  4. I

Niuski, lupaavalta kuulostaa sun oireet! Nyt saa jännäillä oikein kunnolla :) Itseä ei tällä hetkellä hirveästi jännitä. 4päivän päästä pitäisi menkkojen alkaa, tärppi oloa ei ole. Oon vähän sivuuttanut koko asian ja pyrkinyt olemaan ajattelematta. Yllättävän hyvin pystynyt siihen :)
  5. I

Ihanaa kuulla plussauutisia!! Paljon onnea! :) Ja kiitos kaunis plussatuulista, tosiaan toivotaan, että niistäkin apua :) Mulla ainakin on sellanen olo ettei kyllä plussa pärähdä :/ enmä tiiä, jotenkin vaan tuntuu siltä. Alavatsan nipistelytkin loppui kuin seinään. Yhtenä iltana niitä oli ja...
  6. I

Täällä lämpöily jatkuu.. vatsan nipistely on viikonlopun aikana rauhoittunut, välillä nykii, mut ei onneks enää nii pahasti ku torstaina. Toissa päivänä tuli muutama pisko verta paperilla pyyhittäessä, mutta siihen jäi. Mitä lie sekin sit.. kummalisia, mutta en oo sen kummemmin miettinyt. Oon...
  7. I

Pakko miettiä nyt vähän ääneen.. tai tekstiin :D Mun outo tunne alavatsassa vaan jatkuu. Sellainen hassu nykiminen sisältäpäin. Ensin aattelin, että keksin päästä kun toissapäivänä alkoi hennolla nipistelyllä.. sitten eilen oli enemmän ja tänään nykii oikein kunnolla :D ei oo koskaan...
  8. I

Miija87, voi ei. :( voimia ja jaksamisia sinne nyt. Liipa, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Se oli vain lämpötila.. Ne vaihtelee ja on yksilöllisiä :) toisilla menee niin kuin muillakin, toisilla taas ei. Ymmärrän, että laittaa ketuttamaan, mutta eihän se kuitenkaan ole milläänlailla varmaa...
  9. I

Nää on tosi kivat! :) ja selkeet, helppo kattoa kp:t jne. Kiva juttu! Ompas meillä nyt plussat hukassa :O Kiskisnami, mietin just tänään itse, että kuinkahan paljon vaikuttaa kun miettii asiaa ja laskee päiviä yms.. kun stressin ei tarvitse olla kovin suuri kun vaikuttaa kiertoon. Pieni...
  10. I

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Täälläkin jännitetään puolesta! Toivon todella kaikille plussaa! Mut mikä itsehillintä kaikilla, itse olisin hätäisenä jo testannu ja sit olis harmittanu ku ei jaksanu oottaa aamuun ja miettiny, et olisko aamulla sittenki ollu parempi :D

Yhteistyössä