Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

Aamupäivästä asti supistellut epäsäännöllisesti mut suht usein ja napakasti mut ei kunnolla kipeästi. Jännää hommaa... Peukut pystyyn naiset et tää lähtis oikeesti käyntiin, mä haluun synnyttämään!!
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

Oih, ihanat kuulumiset @Daisy85 :love::love: Huippua että on menny kaikki noin hienosti :) Siitä on aihettakin nauttia. Varmasti jää kivat muistot vauvan alkuajoista :love: Jäätävän kipeä pukama jatkaa eloaan mut ehkä ei kauaa, iltapäivällä meen lääkäriin. Ihan sama onko siitä apua tai ei...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Oon niin väsynyt ja kipeä etten jaksa lähteä oottelemaan päivystykseen... Huomenna sit omalle lääkärille jos on yhä sama tilanne aamusta. Vauva on puskenut entistä alemmas tai ainakin eri asentoon, maha on hirveän alhaalla. Toivon et sieltä hän ois pian tulossa... :whistle: Pitkin päivää taas...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

Tsemppiä @tikkunekku90 ja @BIMK, eihän tää loppuraskauden oottelu niin hauskaa oo välttis... On piinaavaa ihmetellä ja jännätä milloin tulee lähtö synnärille ja samaan aikaan kärsiä jo ennen synnytystä vaivoista. Ite lähden illasta päivystykseen, tuo helvetin pukama on ihan kauhea, tuntuu että...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja hyvältä kuulostaa sun synnytys, ihana ettei tullu mitään vaurioita, varmaan suht nopsaan toipuukin sitte. Millainen teidän vauva on tähän asti ollut? Onnea vielä hurjasti :love: Mulla nyt totaalisesti äityi toi pukamavaiva, se on ihan helevetin kipeä... :cry: Liikkuminen on yhtä...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

@Miliani ai niin, mulla on tota ollut synnytysten jälkeen useampia kuukausia. Ainakaan mitään pomppimista ei ole pystynyt tekemään ja joskus saattanut lirahtaa vähän yskiessä tms. myös. Raskausaikana ei oo ollut ku muutaman kerran. Laskeumaa ei oo koskaan todettu. Joskus luin jostakin et osalla...
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

Vautsi, sielläkin, hurjasti onnea @Nyytti19 :love::love: Ja ois ihana jos saatais kuulla lisää synnytyskertomuksia ;) Täällä kivut lisääntyneet taas, ainakin täksi päivää. Hillittömän kipeä pukama vaivaa :oops: Lisäksi koko lantionseutu juilii ja tuikkii. Pukaman parantaa vain synnytys joten...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

Hurjasti onnea pojasta @Veeja :love::love: Ihana ois kuulla lisää kunhan ehdit palata asiaan. Pikaista toipumista :)
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

@M i l j a no jopas, yllättävä käänne mut jotenkin tuntuisi että ei tuossa kauaa silti enää mee :love: Lehmänhermoja ja rentoutumista (y) Meillä tuli miehen kans hirveä riita :( Huoh...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

@M i l j a ooh, sielläkin :love: Tuuhan kertomaan sitte tänne kuulumisia! Hurjasti tsemppiä... vaikka taitaa olla teidän vauva jo syntynyt :D
  11. Lukka

Syyskuiset 2019

Soitin aamusta neuvolaan ku turvotus taas pahentunut ja sain kutsun omalle hoitajalleni. Katsottiin pissanäyte ja verenpaine. Ei merkkejä raskausmyrkytyksestä mutta hoitaja meinasi että synnytystä valmistavat hormonit pinnassa kun turvotusta tullut selvästi, painokin noussut parissa päivässä...
  12. Lukka

Syyskuiset 2019

Meillä mies ei aiemmin halunnut kauheasti riskeerata koska oli niitä ennenaikaisia supisteluja ja nyt vauva on niin iso ja jotenkin jo niin "läsnä" siinä että molemmista tuntuu oudolta puuhastella mitään. Varsinkin ku nyt vauvan pää on ihan alhaalla ja kiinnittyneenä :D Ite voisin kokeilla silti...
  13. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 musta tuntuu et kun oon pitkin päivää liikkeellä ja jaloillani niin se tekee tota turvotusta, kaikki nesteet jää jalkoihin... Sit kun yritän pitää jalkoja koholla vaikka sohvalla ollessa niin vähän helpottaa. Just luin että tässä vaiheessa kroppa kerää nestettä synnytystä varten...
  14. Lukka

Syyskuiset 2019

Huoh, paitsi että jalkapohjat on turvonneet ja tosi kipeät ja kädet on myös turvonneet niin aamusta asti on myös kasvoissa ollut vähäistä turvotusta, silmien ympärillä varsinkin o_O Mut verenpaineet on ihan normaalit eikä oo muitakaan oireita, jotka sopis raskausmyrkytykseen. Nyt sitten mietin...
  15. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja oooh, ihanaa, sieltä hän on tulossa :love::love: Hurjasti voimia, pian sun urakka on ohi tän raskauden suhteen! Näätte teidän vauvan :love:
  16. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 ai että, toi on kyl jännä tilanne :whistle: Onko sulla pitkästi synnärille? Mulla tuli viime viikolla erityisen reippaasti vuotoa mut se ei ollu noin runsasta, lopuksi tuli muutama kiinteä möykky joten oletan et limatulppaa vuoteli kohdunsuulta. Voisko olla sullakin sitä, toisilla...
  17. Lukka

Syyskuiset 2019

Huh, mikä synnytys @Tupuli, hienosti jaksettu, kuulostaa aika rankalta toi käynnistys kaiken kaikkiaan. Varmaan toi tiheä oksitosiinitiputus teki synnytyksen niin rajuksi, toki voi olla naisestakin kiinni mut veikkaan oksitosiinitippaa. Ite ehdin kakkosesta olla synnärillä useamman tunnin ennen...
  18. Lukka

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 itekin nautin kyllä nyt tosi paljon niistä hetkistä kun saa olla yksin. Jostain luinkin et raskaana ollessa oman tilan tarve on suuri. Kai sitä pitää saada keskittyä välillä itteensä ja vauvaan... :) @Veeja mä veikkaan että siellä on synnytys tuloillaan jos toi ripuli tuli ihan...
  19. Lukka

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 ja @Nyytti19 minä myös haluaisin kyllä syyskuisten vauvaryhmän tänne, yritän ite perustaa tässä jossain vaiheessa jos ei joku muu ehdi ensin :) Nythän se syyskuukin itse asiassa jo alkoi :D Suurimmalle osalle taitaa siis tulla syyskuinen vauvakin. Toivottavasti ei tuu montaa lokakuista...
  20. Lukka

Syyskuiset 2019

@Miliani, sepä... Mullakin on muuten tuota et jalkapohjia kuumottaa, käsiä myös, siis ne on aivan tulessa, työnnän öisin jalkani pois peiton alta, ku ne paistuu sinne muuten :D Yleensä pidän villasukkia mut nyt ei oo todellakaan tarvinnut, ei enää moneen kuukauteen. Huh, limatulppaa taitaa...

Yhteistyössä