Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

Ei tänäänkään lähtöä (vielä) eikä soittoa äitipolilta ajasta yliaikaiskontrolliin. Kävin ajankuluksi koulussa istumassa ruotsin tunnit. Kaverit nauroi, että kaikkea se pitää kokeilla että synnytys käynnistyy :LOL: Kuuden tunnin kovalla penkillä istuminen aiheutti lähinnä liitoskipujen...
  2. narana85

Heh, täällä kun on ekaa kertaa synnytystä oottamassa niin jokainen vähänkään erilainen tuntemus tai kolotus saa sykkeen nousemaan että joko joko?! :LOL: kyllähän tuota yrittää rauhassa ottaa ja aatella että ei pitkään enää kuitenkaan mutta tiiättehän te, odottavan aika on pitkä ja silleen :D...
  3. narana85

Tuo painon kyttäys kyllä kuulostaa välillä kohtuuttomalta neuvoloissa eikä aina osata ottaa huomioon yksilöllisiä asioita :mad: mulla sattui suurin osa painosta tulemaan syys-lokakuun aikana ja siitä onkin sitten saanut kuulla ja kärsiä loppu ajan. Väheni onneksi kun huomautin neuvolassa että...
  4. narana85

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

No onpas sitkas närästys sulla :confused: toivottavasti gaviscon tuo sulle avun! Mulla ei tosiaan sekään toiminu mutta onneksi jokainen ollaan yksilöitä niin se voikin tuoda helpotuksen sulle :)
  5. narana85

Täältä taustalta huutelen tuohon närästykseen että mulla ei auttanut kans mitkään käsikaupan lääkkeet ja sain sitten lääkäriltä reseptin Omepratzoliin. Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä sitä :) ei ole närästänyt sen jälkeen (y)
  6. narana85

Suuret onnittelut Musicrolle :love: Oonko minä tehny tän ketjun ennätyksen painon nousussa? Nyt tullu about 20kg :D:confused: toivon todella että se myös lähtee synnytyksen jälkeen.. vaikka voin tunnustaa että kilot ei varmana johdu pelkästään raskaudesta vaan huonosta syömisestä jota en saanut...
  7. narana85

Sama takki asia on täällä huolena kun yksikään ei ole mennyt enää kuukauteen kiinni :rolleyes: tänään on ainakin täällä ollut melko kylmä ilma jo joten piti laittaa kaksi kaulahuivia, toinen kaulaan ja semmoinen iso roikkumaan tuohon mahan eteen :LOL: jospa tästä "ongelmasta" tosiaan päästäisiin...
  8. narana85

Onnea Susanna ja Repa! :love: Mimminkäinen sama täällä! Ei merkin merkkiä että ulos oltaisiin tulossa :LOL: lauantaina oli jo vähän lupaavaa kipuilua alavatsalla sekä alaselän puolella (en kyllä osaa sanoa oliko kuitenkaan supistelua vieläkään) mutta se meni sitten ohi sunnuntaihin mennessä...
  9. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

Vauvansa jo saaneiden kuulumisia odotellaan täälläkin. Eiköhän he jaa kuulumisiaan kun uuden tulokkaan ihmettelyltä ehtivät :love:;) Oon ehkä vähän kateellinen teille joilla on merkkejä mahdollisesti lähestyvästä synnyntyksestä! Täällä ei supistuksen supistusta. Ainoa mikä vois vähänkään...
  10. narana85

Hurjasti onnea Mariani! :love: melkoisen pitkä ja varmasti raskas taival oli sulla! Onneksi kaikki loppui kuitenkin hyvin ja pikkuinen on terveenä maailmassa :love: toipumisia sinulle rankasta kokemuksesta :) Tänään jatkuisi vielä vähän joulun vietto kun äiti, pikkusisko ja velipoika tulevat...
  11. narana85

Rauhallista joulunaikaa kaikille :love:
  12. narana85

Sain just yllärisoiton äitipolilta että pitää mennä sinne tarkistukseen kun sf-mitta on kasvanut niin kovasti :eek: siis lääkärit sai kahdella nla käynnillä normi mittoja mutta th taas sai jonku tähtitieteellisen luvun (38cm) kun tiistaina kävin. Hän oli kyllä sillain että tuskin siinä nyt...
  13. narana85

Onnea kovasti RubyS! :love::love::love:
  14. narana85

Missäs meidän vauvauutiset viipyy?? :LOL::LOL: Huhhei alkaa se näköjään liika touhuilu jo selässä painamaan. Puolen päivän aikaan kävin muutaman ystävän kanssa kahvittelemassa kaupungilla, siitä sitten kotona pienten päikkäreiden kautta seissyt keittiössä loppupäivän tehden evästä jouluksi kun...
  15. narana85

Ohhoh Mariani, sielläpä ollaan sitkeitä :) jospa se nyt sitten viimeistään huomenna kunnolla käynnistyy ja saat pikkuisen syliin :love: Mikähän tilanne RubyS:llä on? :) Neuvolassa käyty tänään ja kaikki hyvin ja edelleen tilanne se että ei ole kaverilla kiirettä :D masussa vielä vapaana...
  16. narana85

Oi voi, jänniä hetkiä RubyS! :barefoot: Musicro, täällä ei kanssa ole merkin merkkiä synnytyksestä ja mulla isä soitteli tänään että et vielä oo lähteny synnyttään? :LOL: ehkäpä me muistetaan papalle ilmottaa kun ensimmäinen lapsen lapsi on saapumassa ;) tai no sen verran että alavatsalla...
  17. narana85

Muistan niin hyvin tuon paniikin, sama oli nimittäin mulla kun ei ollut oireen oiretta ja tissien arkuuskin tuntui vaihtelevan viikoittain. Kaikki on ollut kuitenkin hyvin ja nyt menossa 37+1 :) Tsemppiä sulle ja onnea ultraan, uskon että siellä on kaikki hyvin! (y) Melko hiljaista sitä on...
  18. narana85

Jo viikon päästä! :barefoot: tai viimeistään jos ei tosiaan jo itsekseen tule aiemmin. Hui! :love:
  19. narana85

Repa juuri viime vaiko toissa viikolla ihmettelin itse samaa kun tuntui että liikkeet väheni ja muuttui ihan kokonaan :) n. viikon sitä kesti mutta nyt on kyllä taas tuntunut hyvin liikkeet eikä ole tarvinnut edes miettiä liikelaskentaa. Liikkeet on kyllä erilaisia kuin aiemmin, just semmosia...
  20. narana85

On tuossa onneksi kuitenkin ollut jonkin verran aikaa kohdun ja kropan muutoinkin toipua leikkauksesta. Ja jokaisen kroppa on erilainen, että jos sun kaverilla ei sektioarpi kipuilekaan niin se ei onneksi tarkoita sitä että sinun kipuilu olisi huono asia. Vaikka ikävältä se varmasti tuntuu ja...

Yhteistyössä