Hakutulokset

1. T

Kuinka hullunkallis lahja pitää olla että kelpaa?

Mä en yleensä lahjaa hinnoissa ajattele, ostan toivomuslistan mukaan ja jos menee liian kalliiksi, niin sitten valitsen jonkun muun.
  2. T

Minkäkokoinen toppahaalari talveksi, kun vauva nyt n kuukauden ikäinen?

Vau! Onko ne pienentänyt sitä.. Muutama vuos takasinpäin koko oli tyyliin 80/86cm, joka meni sit noin vuoden ikäselle.
  3. T

Käyttävätkö ystävät/tuttavat koulutustanne/ammattianne hyväkseen?

Kyllä molempiin. Tosin ilmaiseksi ei olla otettu eikä anneta.
  4. T

Hääkutsusta , onkohan meidän lapset tervetulleita....

Yleinen "sääntö" on se, että juhliin on kutsuttu vain ne, joiden nimet lukevat kutsussa.
  5. T

aivan pienten korvikevauvojen...

2-3kk ikään asti keittelin kerran viikossa. Nyt 5kk enkä muista millon oon viimeks pulloja keitellyt. Uudet tuttipullot ja tuttiosat ja tutit kyllä keitän vieläkin.
  6. T

Mieheni uskoo posliinin olevan urbaani legenda!

Ja jotkut miehet luulee, että kukaan täysijärkinen mies ei juo siideriä, sehän on akkojen juomaa.
  7. T

Huvipuistoon?

2v3kk kanssa oltiin just lintsillä. Tekemistä riitti eikä poitsullakaan hermot mennyt ollenkaan =)
  8. T

Äitiyspäiväraha.. kun toimittaa tuloista tositteen myöhemmin

Jos viet palkkatodistuksen myöhemmin kuin sen hakemuksen, niin lisätietoihin pitää ilmoittaa että se palkkatodistus tulee myöhemmin. Koska mun piti ilmoittaa 6kk tulot edellisestä päivästä 6kk taaksepäin kun jäin ä-lomalle ja itse hakemushan pitää viedä jo paljon aiemmin.
  9. T

paljonko muilla on noussut paino?

Ekasta 23kg ja tokasta 13kg.
  10. T

5vkon ikäiselle huoneenlämpöistä korviketta..?

Me ollaan annettu molemmille parin viikon iästä lähtien ja jääkaappikylmää esikoiselle 6kk eteenpäin ja pikkukakkoselle on kelvannut 4kk iästä lähtien.
  11. T

Keskenmenon jälkeen raskaaksi

Sain muutama vuosi sitten km:n ja sen jälkeen yhdet menkat ja sit olinkin jo raskaana.
  12. T

tuota tuota, kysymystä olis

Voi näkyä. Mulla oli turvotusta alussa, mut ei se mihinkään hävinnyt ennen "oikeaa masua"
  13. T

Paljonko teidän 5 kk:n ikäiset nukkuvat?

Aamu alkaa 8-9 aikaan, tänään heräsi klo 8, yleensä heräilee vähän yli 9. Ekat päiväunet siinä 11 aikaan ja kestää puolesta tunnista tuntiin. Toiset päiväunet 13 aikaan ja nukkuu 2-3h ja viimeset päiväunet siinä 17.30 jälkeen ja korkeintaan tunnin nukkuu. Yöunille 22. Nukutuksia ei tarvita, syö...
  14. T

Kissoista

Pitäsköhän hommata kollille kaveriks sit typy :whistle: Sais sitten mielensä tyytyväiseks..
  15. T

Kotihoidontuki ja osa-aikaopiskelu

Saa kyllä. Mutta opintotukeahan et saa etäopiskelijana. Ite olin kans etäopiskelijana hoitovapaa-aikana.
  16. T

Grillausapua :)

Jos pelkää kuivumista, niin grillivuoka ja sinne vettä ja pihvit siihen =)
  17. T

Kissoista

:laugh: Niin no joo. Mut ku ei oo ennen eukkoja nähnykkää :D
  18. T

Kissoista

Huutaako muutenkin eukkojen perään vaikka onkin sisäkissa? Kävi kyllä (=karkasi) meijän pihassa yks päivä tutkimassa marjapuskia. Juu tosiaan, aina on kyllä laatikko pidetty puhtaana, mutta oltiin reissussa ja kisua ei saatu minnekkään hoitoon.

Yhteistyössä