2-3kk ikään asti keittelin kerran viikossa. Nyt 5kk enkä muista millon oon viimeks pulloja keitellyt. Uudet tuttipullot ja tuttiosat ja tutit kyllä keitän vieläkin.
Jos viet palkkatodistuksen myöhemmin kuin sen hakemuksen, niin lisätietoihin pitää ilmoittaa että se palkkatodistus tulee myöhemmin. Koska mun piti ilmoittaa 6kk tulot edellisestä päivästä 6kk taaksepäin kun jäin ä-lomalle ja itse hakemushan pitää viedä jo paljon aiemmin.
Me ollaan annettu molemmille parin viikon iästä lähtien ja jääkaappikylmää esikoiselle 6kk eteenpäin ja pikkukakkoselle on kelvannut 4kk iästä lähtien.
Aamu alkaa 8-9 aikaan, tänään heräsi klo 8, yleensä heräilee vähän yli 9. Ekat päiväunet siinä 11 aikaan ja kestää puolesta tunnista tuntiin. Toiset päiväunet 13 aikaan ja nukkuu 2-3h ja viimeset päiväunet siinä 17.30 jälkeen ja korkeintaan tunnin nukkuu. Yöunille 22.
Nukutuksia ei tarvita, syö...
Huutaako muutenkin eukkojen perään vaikka onkin sisäkissa? Kävi kyllä (=karkasi) meijän pihassa yks päivä tutkimassa marjapuskia.
Juu tosiaan, aina on kyllä laatikko pidetty puhtaana, mutta oltiin reissussa ja kisua ei saatu minnekkään hoitoon.