Hakutulokset

1. ansarikukka

Kuinka paljon huomiotte pieniä lapsi vieraita sisustuksessa?

En huomioi mitenkään. Meidän harvojen lapsivieraiden vanhemmat katsoo kyllä lastensa perään.
  2. ansarikukka

Katsooks kukaan Emmerdaalia? Kysymys sarjasta. Onko Edna ottanu koskaan hattua

Muistelisin, että oli jossain vaiheessa sairaalassa ja siellä ilman hattua. Vapaaehtoisesti ei ole tainnut ottaa.
  3. ansarikukka

Milloin pidät kesälomasi?

Juhannukselta kolme viikkoa, loput joskus syksyllä. Saa sitten pällistellä yksin toimistolla heinä-elokuun vaihteessa, kun keskieurooppalaiset lomailee.
  4. ansarikukka

Kuvittele tilanne, että saat tietää teini-ikäisen poikasi olevan homo, miten suhtaudut, mitä ajattelet, m

Ihan ensiksi menisin itseeni. Toisten kirjeitä ei lueta.
  5. ansarikukka

Parisängyssä nukkujat. Onko teillä omat peitot vai yhteinen isompi peitto puolison kanssa?

Omat peitot. Nukkuminen on mulle muutenkin hankalaa, hikoilen tuskissani tai olen viluissani. Peitto on milloin missäkin, jalkojen välissä tsi sängyn päässä. Mies tykkäisi nukkua yhden peiton alla ja onkin aina vieraillessa ihan mielissään, jos tarjolla on vain yksi peitto. Sänkykin on...
  6. ansarikukka

Pystytkö katsomaan englanninkielisiä sarjoja/elokuvia ilman tekstityksiä?

Pystyn, mutta mieluummin katson tekstien kanssa. Olen asunut Englannissa pariinkin otteeseen, työkieli on ollut englanti jo monta vuotta ja kääntäjänäkin olen toiminut. Tekstitys ei häiritse millään tavalla, dubbaus on aina karmeaa.
  7. ansarikukka

Peppi Lotta Kaarina vai Peppi Kaarina

AP:n tuskin tarvii ottaa vieraan ihmisen traumoja huomioon nimeä valitessaan. Nätti nimi kumminkin päin, itse jättäisin Lotan pois.
  8. ansarikukka

GALLUB: nimi, jota et syystä tai toisesta voi sietää?

Heta, Reija, Hillevi, Pasi.
  9. ansarikukka

Olkkarin maalaus = 3 tonnia!

Heikohko tapa, jos kuitenkin pyritään myymään yksityisasiakkaille. Kuten tässäkin huomattiin, sana lähtee helposti kiirimään, kun tekee moisia tarjouksia.

Yhteistyössä