Hakutulokset

1. Fine van Brooklyn med pieno

Pasilan aseman tienoilla kivaa ruokapaikkaa? Disney on ice-näytöstä menossa katsomaan

Ratakivessä on monipuolinen buffetti. En kyllä tiedä miten on auki iltaisin ja viikonloppuisin.
  2. Fine van Brooklyn med pieno

Millä sitä elämänlaatua ja olosuhteita parantaisi? Taidan olla pohjasakkaa.

Kyllä mä olen vuokrannut luottotiedottomalle. Kunhan on ollut esim. sossun vuokravakuus.
  3. Fine van Brooklyn med pieno

Käännös sanalle Juana?

Kaunis nimi: Mari-Juana
  4. Fine van Brooklyn med pieno

Lapseton ihmettelee: eikö lapselle voi antaa kylmää ruokaa/maitoa?

Niinpä, mutta äiti-ihmiset tuppaavat saamaan kaikki tekemisensä kuulostamaan saatanallisen hankalilta prosesseilta. Ilmeisesti aivot pehmenee heti kun se eka lapsi on pukattu maailmaan ja kaikki tekemisensä pitää julistaa koko maailmalle.
  5. Fine van Brooklyn med pieno

Kuinka moni teistä on yksinäinen? Miten helpotatte yksinäisyyttä?

Miksi ylipäänsä hoidatte asianne niin että työstä ja opiskelusta pitää valittaa? Muuttakaa elämäänne sellaiseksi kuin sen haluatte, älkääkä vaan istuko perseellänne ja valittako.
  6. Fine van Brooklyn med pieno

miten pitäis toimia kun lapsi noteeraa tummaihoisen?

olivat muuten virolaisia mustia
  7. Fine van Brooklyn med pieno

Kuinka moni teistä on yksinäinen? Miten helpotatte yksinäisyyttä?

Miksi olet niitä lapsia pökeltänyt, jos lapsiperhe-elämä on mielestäsi helvettiä?
  8. Fine van Brooklyn med pieno

Mitä syitä on siihen, että erittäin älykäs mies ei ole menestynyt millään tavoin?

Kai siis kaikki huomaa että tämä ap, joka esiintyy naisena, on itse tämä reppanamies, joka vähän väliä käy täällä tilittämässä omaa älykkyyttään ja kyselemässä miksei pärjää?! :laugh:

Yhteistyössä