Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

onnittelut diorille ja tiniille :flower: :flower: :flower: :flower: [b]
  2. P

14rv:n huonovointiset

:hug: tiedän tunteen on tosi kurjaa!esikoista ootellessa jatkui mulla kans ympärivuorokautisesti niinkuin mayhalla,välillä vielä harvakseltaa rv 20!yritä vain jaksaa :hug:
  3. P

neuvolakuulumisia: viikoilla 34+2 painoa nytten tullut 15kg :ashamed: rr 122/80 hb 118 ihanaa vähän noussut! sf 33 olen kummassakin aikasemmissa synnytyksissä saanut ebiduraalin ja en olisi voinut kuvitellakaan synnytystä ilman kivunlievitystä!ilokaasua en pysty ottaa,ekasta...
  4. P

hippos:ai sulla esikoinen niin aikaisin syntyi..sittenhän se sinulla voipi olla mahdollista,että synnytys jo lähellä ;) minulla esikoinen syntyi 40+0 ja toinen 40+2,et jotenkin kanssa veikkaan että sinne laskettuun aikaan tämäkin menisi.mutta hitsi muo rupes jäntskättää jos tää oliskin sitä et...
  5. P

hippos: olen kans nyt jotain 34viikolla.mulla on kans tullut oikein paksua vuotoa ja tulee tosi runsaasti!!en sit tiiä onko limatulppa..esikoisesta muistelisin,et olis ollut joku kunnon klöntti..ja siitä meni kaksi päivää niin olin synnyttämässä.supistelut on kans täällä lisääntynyt,eilen...
  6. P

GGG: Mitä näistä sinä olet kouluaikana tehnyt?

kaikkea olen tehnyt :ashamed: :ashamed: paitsi tekstannut(ei ollu kännyä silloin) ja lukenut päiväkirjaa en ole.olin kamala oppilas :snotty:
  7. P

***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

masu78:itekkin olen espoosta ja kans tosiaan olin laittanut paperit kesäkuun alussa niin viime viikolla kans tuli päätökset..aikas hidasta täällä :/ mutta sainkin enempi,kuin olin itse laskenut :whistle: mulla on kans turvotusta ollut aika lailla!nyt on onneksi vähän laskenut,mutta muutama...
  8. P

no onko siitä suurta haittaa

no empä ole koskaan pessyt..
  9. P

mun lapset on vissiin missannut jotain

meillä vuokra kämpässä on pesutupa täysin ilmaista!
  10. P

nukkuuko kenenkään yli 3v päikkäreitä?

no kiva tietää,että monet muutkin nukkuvat ja tottahan se on että se on niin yksilöllistä. =) tuntuu välillä vaan,että ihan kuin pitäisi "kilpailla" siitä kenen lapsi on jo niin "iso" ettei tarvitse päikkäreitä..eikä se minua kyllä letkauta kun meillä päivä vaan sujuu paremmin kun nukkuu ja...
  11. P

Toivotontako,3v5kk poika ei suostu potalle kakkaamaan,mutta pissaa...?

ihan kuin meidän poika!!!meillä 3v6kk.ja siis kakka tulee aina housuun tai lattialle!!vaippaa ei päivisin käytä,kun pissat tekee kuitenkin.joskus menee kuitenkin hermot kuin aina kakkaa housuun niin sitten laitan vaipan. en ymmärrä miksi kakkaaminen on hänelle niin kamala juttu ettei mene...
  12. P

nukkuuko kenenkään yli 3v päikkäreitä?

siinähän se kysymys tulikin,eli kysyisin sen takia,kun tuntuu ettei enään monet nuku tuossa iässä,ei esikoisenikaan,mutta poikani joka on 3v6kk menee niin yli kierroksille iltapäivästä,eikä muuta tee kuin itke ja kiukuttele,jos päikkärit jää välistä. en ole tavannut kuin yhden lapsen joka...
  13. P

Kukas oli teidän perheessä unikeko tänä vuonna? ;)

tyttäreni(8v) =)
  14. P

Mikä olet mayojen horoskoopissa?

punainen ahkera taivaanvaeltaja =)
  15. P

G: Oletko seurustellut pitkätukan kanssa?

lasten isä on pitkä hiuksinen..tykkään pitkähiuksista(ei mistään ohuista hiuksista ponnarilla) ja rastat on extraa vaa :p
  16. P

Haluan elämäni aikana nähdä täydellisen auringonpimennyksen

..kävin kattoo..eli seuraava soulclipse festari on 2009 japanissa.matkusta sinne niin pääset näkemään =)
  17. P

mun selitys on kun siitä mainoksesta.. :laugh:
  18. P

mun kaveri oli kattomassa(oisko ollu pari vuotta sitten)turkissa.seuraava soulclipse(en ole varma kirjoitinko oikein) festai jossa näkyy auringon pimennos on muistaakseni 2009??kiinassa..muistaakseni.
  19. P

ehkä pikkasen liian aikainen herätys..

(ap) hyvää yötä sulle =) ja muille yö vuorolaisille.
  20. P

***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

huomenta! poika heräs jo viideltä..tässä sitä ollaan teetä lipitetty että simmut pysyisi auki.pikkasen liian aikainen herätys,kun yötkin menee varmaan muutaman tunnin pätkissä :/ on kans niin hemputin kuuma ja hikoiluttaa ja hyvää ASENTOA ei sitten millään löydy ja jos löytyy niin eiköhän...

Yhteistyössä