Hakutulokset

1. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Ite luovuttanu tässä puolen vuoden sisään parikin kertaa.. Eli en siis ihmeitä vielä odottele raskautumisen suhteen, kun varmastikin kroppa hakee vielä omaa rytmiään niitten pistosten jäljiltä.. Mutta ellei oma vauvakuume olisi iskenyt, niin varmaan vielä luovuttaisin lisääkin.. :) Minulle tp...
  2. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Särki, kiitos huutelusta! :):):) Tuo oli ihana asia tietää.. Jospa se ei minunkaan kroppa sittä ihan oisi tuolta osin poissa pelistä... Eli hyvillä mielin kuumeilu jatkukoon, ja toivottavasti joku päivä.... :love: :D
  3. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Sunnuntaita kaikille! :) Omaa napaa kaivelen heti alkuunsa. Tässä kierrossa taitaa ovulaatio jäädä vaan haaveeksi kun on ollu melekolailla kuivaa niistä viime menkoista lähtien.. o_O Miettiny jo, että mikä hormonihäiriö se nyt on tullu, ku ei oo ikinä tämmöstä kyllä ollu.. HMPH! Ja yleensä...
  4. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Perjantai-illan kuulumisia, mutta ensinnäkin sylintäydeltä onnea plussanneille!!! <3 <3 <3 Itsekin sain tietää, että yksi raskaus on alkanut luovuttamillani munasoluilla.. HIIIIH!!! :LOL::LOL::LOL: Olemassa olevista lapsosistakin joku kyseli, ja niitä siis itseltänikin löytyy neljä...
  5. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Uusi kuumeilija ilmottautuupi... :p Elikkä ennestään jälkikasvua löytyy, kaikki jo kouluikäisiä, ja vanhimmainen jo ripari-iässä. Nyt uusi ihana mies, ja yhteinen lapsi saa tulla jos tullakseen... :) Kroppa itsellä tosin hieman sekaisin, sillä olen luovuttanut munasolujanikin tässä vuoden...
  6. Ä

Raskaaksi lahjoitetulla munasolulla --> tahtoisitteko tietää keneltä se on?

Tää on nyt taitaa lähinnä tämmönen miun ketju... :P Mutta, jos joku sattuu lukasemmaan, niin sainpas tänään iloisia uutisia. Soittelivat nimittäin tänään InOvalta, ja kyselivät miten jakselen sen luovutus tp:een tiimoilta. No sittenpäs keskustelu meni nopiaa siihen, että helmikuussapa voisin...
  7. Ä

Moi! Ja kiitos.. :) Ja pakko myöntää, että välillä kävin vilkuilemassa.. :P Mutta aikamoista neulan ettimistä heinäsuovasta olisi, joten luovutin sen homman.. Ja arvelinpa sit järjellä, että jos itse saisin lapsen luovutetun munasolun avuin ja tahtoisin saada selville alkuperän, niin näillä...
  8. Ä

InOva Kuopio

Hei! Itse kävin juuri tänään luovuttamassa munasoluja InOvassa, ja todella upeaa palvelua näin luovuttajankin näkökulmasta ko. klinikalta. :) <3 Todella ammattitaitoinen ja ihana hlökunta. InOva tekee myös yhteistyötä Joensuun Feminon kanssa, mikä itselleni oli huippu juttu, kun lähempänä...
  9. Ä

Moi taas! =) Tänäänpä minulta sitten saatiin 8 kpl munasoluja kerättyä. Tp jännitti aikaslailla, mutta turhaan.. Todella kivuton ja nopea oli. :) Ja ilmottauduin jo, että saa soitella uusintakierroksellekin. :) On kyllä mahtavat fiilikset kaikinpuolin. Ja voi että kun toivon, että se...
  10. Ä

Hei! Kiitos vastauksista.. :) Itse juuri hormonipiikkejä pistelen ja ensiviikolla keräileevät solut.. Kysyin viime pe InOvassa käydessäni, että onko mahdollista antaa minun tietojani suostumuksellani eteenpäin.. ja ikäväkyllä ei ole.. :( Harmittaa vastaanottajapariskunnan puolesta, jos he...

Yhteistyössä