Hakutulokset

1. Ä

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Minutkin voi listata tänne eli ÄippäVm82/ 33/ 5. Lapsi/ 14.3.2017 Täällä kaheksan vkon päästä olevaa rakenneultraa ootellaan.. :) Onneksi jo nt ultrassa tutki vaikka mimmosia, joten melko hyvillä mielin voi tota seukka ultraa ootella.. :love:
  2. Ä

Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

Heips piiitkästä aikaa tännekin.. :) Ja harmillista kyllä niitten puolesta, ketkä eivät fb ryhmiin kerinneet.. :( mutta jospa tämäkin ketju hieman elpyisi.. Itelläni oli eilen nt ultra ja kaikki oli hyvin.. :love: la pysyi samana, mikä tuosta listasta poiketen on 14.3.. Nyt pitäs 8 vkoa...
  3. Ä

Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

Täällä toinen ihmettelijä, ku ketju hiljeni.. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  4. Ä

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Ok.. :p minä ummikko noissa.. laitan pyyntöä.. ja johan tuo yks työkamu onnitteli siunatusta tilasta ja että suunnilleen kaikki jo tietää.. o_O:LOL: kaad!!!
  5. Ä

Huomentaaa! :) Täällä eka uä takana, ja siellähän se pieni kölli ja sydän sykki.. aivan oikiassa paikassa.. :love::love::love: Nyt jos oikeesti alkas uskomaan, että totta tämä on.. Rv 8 ois nyt menkkojen mukaan, 8+1 mittojen mukaan.. paljon on kyllä käytännöt sitten viimekerran muuttuneet...
  6. Ä

Kerkesin täyttää pari kk aiemmin 18v ku jäbä synty.. ja seukka vuonna tuli toinen, ja sit parin vuoden välein seuraavat.. :love: Minä en ees tiiä ketä lie meidän nlassa nykyään töissä, vaikka samassa talossa oonkin töissä.. :D Sekin jännittää, että saako työkamut kii nlan tiloista...
  7. Ä

Minä jo tuolla aiemmin jo selontekoa tein omista oireistani/oireettomuudestani aiemmista raskauksistani.. :) Eli hyvin helpolla oon kyllä mielestäni päässyt.. En muista että ois aiemmissa raskauksissa tissitkään kipeytyneet, mut nyt tässä nykysessä ovat iiiihanan hellänä.. :p ja toinen oire nyt...
  8. Ä

...voimanhaleja Sonara ja Minmasu.. :(
  9. Ä

Mulla hieman samat fiilikset.. viimmesimmästä raskaudesta kuitenkin jo 10v, ja sillon nuorena ei ees osannu ns pelätä mitään.. ei käyny ees mielessä, että jokin vois mennä eitoivotulla tavalla.. Nyt jotenkin varpaillaan on ainakin sinne np-ultraan asti.. Muutoin kyllä vointi suht jees.. :)...
  10. Ä

Mulla 4 raskautta takana ja oireita ei oo ollu muutoin ku että ekassa raskaudessa kesti pari päivää mahoton pissatus.. eli pissitti vaikka just olin wc:stä tullu ja aina tippa vaan tuli. Tuo siis pari pv kesti, muutoin vaan maha kasvo. Parista seuraavasta ei mitään oireita, mitä nyt menkat jäi...
  11. Ä

Moips! :) Mulla tuli sinä pvnä ku menkat piti alkaa niin melko vahva plussa.. mut toki vielä vahvistunu hieman siitä ku pitäny dippailla ihan vaan huvikseen, että onko tää oikeesti totta.. :whistle::love: Tosin vieläki vähä epäuskonen olo, ku itellä ei pahemmin oo ikinä oireita ollu.. tissit...
  12. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Muips! Kyllä ne vaan nuo tikut antaa kahta viivaa, joten uskottava kait tämä on.. :whistle::love: Eli siirryn varovaisesti tuonne odottajiin, ja toivon että kaikki menis hyvin, ja että pian saan teidät kaikki odottajien puolelle mukaan!! Ihan älyttömän paljon onnenhenkäyksiä kaikille matkaan...
  13. Ä

Heips! :) Täällä eilen ylläriplussattu, ja tän aamun uusinta edelleen plussaa näytti, joten varovaisesti mukaan liityn.. :love::love: Viides olisi siis itselle ja kolmas miehelle, jos ja KUN kaikki hyvin menee.. :love: Hieman huolettaa vaan, että onko tarrautunut oikeaan paikkaan, kun luovutin...
  14. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Testaat sinäkin hu uudestaan.. Itelläni vissiin dpo 16.. Peukut ja kaikki meille molemmille pystyyn!! Ja tietenkin kaikille muillekkin paaaaaljon plussatuulahduksia!!! :love:
  15. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä minusta tuossa väriä on... :love::love::love: Mikä dpo menossa?
  16. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Hiiih!! Tuleekohan kuva näkyviin.. :love: Mutta tuommosen dippasin tänään tulleella testillä.. olin kyllä lukenu, että nuo sofit antaa herkästi väriä.. mut tuo tuli kyllä hetkessä ja miusta enemmän väriä ku ns viivanpaikassa..? Testaan illalla ja aamulla vielä uudestaan kyllä.. :D:D mutta ees...
  17. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Heips! :) Täällä taas plussia tai lupaavia haamuilijoita tullu.. ONNEAAA!! :love: Jaksamisesta useamman pienen lapsen kanssa myös näemmä keskusteltu.. Itelläni siis neljä muksua viiden vuoden sisään tullu, ja hyvin on jaksettu vaikka suurimman osan yksinhuoltajana olinkin.. :) Rajoja ja...
  18. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Huomenta ja ihanaa Juhannusta! :) ..sekä onnea plussanneille :love: ja tervetuloa uusille! :):):) Täällä ollu puhumista, miten nelosen kanssa jaksas jne. Omalta kohaltani voin todeta että neljäs meni kivasti joukon jatkona.. :D Mulla siis viiden vuoden sykliin nuo neljä tulla tupsahtanu...
  19. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Taisin jostain lukasta, että suuri fyysinen rasitus saattas olla hieman haitallista raskautta yrittäessä.. Itekkin kävin parhaimmillaan 5 x salilla plus muut liikunna päälle / vko.. Nyt oon liikunnan suhteen ottanu rennommat otteet ja salillakin käyn melko harvakseltaan, muutoin kyllä...
  20. Ä

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla ei kerenny olla esikoisen ja tokan välillä menkkoja kertaakaan.. :D En tosin raskautumisen aikaan tainnu enää imettää..

Yhteistyössä