Hakutulokset

1. P

* Heinäkuiset 2016 *

joo tuosta turvotuksesta.. kavin tanaan ostamassa puseron ja ostin sitten yhden koon isomman (ei onneksi nayta liian isolle) niin ei tarvii heti olla toista ostaa ja saa vatsan sinne piiloon kanssa jos tarvii :)
  2. P

* Heinäkuiset 2016 *

tiketok mulla kanssa sama juttu, aina vahan epailee etta onko sita oikeesti raskaana vai ei :P itse hankin tanaan ihan puikkotestin ja kokeilin josko sinne viivaa tulee niin tulihan ihan kunnon viiva vaikka vain 3h pidattelin. Meinasin kanssa ens viikolla tehda digin. Mietin kanssa mitenka...
  3. P

* Heinäkuiset 2016 *

olen myos miettinyt miten tehda jos on pikkujouluja ym illanistujaisia. Se hyva, etten muutenkaan pahemmin alkoholia juo niin ei tule hankalaa olemaan ja kaveritkin tietaa etten aina ota. Ja mulla on ollu migreenia niin voi siihen myos vedota tarvittaessa. Me asutaan Englannissa ja perheet...
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

taaperotx5 mulla ei nayttanyt edes CB tai liuskatestit mitaan kp 24. Eka haalee plussa tuli kp 26. Eli malta nyt viela odotella :) marpa no ei ihme etta on levoton olo jos ne sun kuukautiset ei oo alkanu. Meinasitko tehda testia tanaan tai huomenna? titar voihan se nipistely meinata muutakin...
  5. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|ra eiku laitoin aiemmin haaleempaa testia parina paivana ja tuossa on siis positiivinen toi CB tikku ja sitten siina alla se digi. Siis ei tu viiva nyt hirveen tumma viela ole, saa nahda miten tummenee.
  6. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|ra joo niin on paassyt kaymaan :D ei tata oikein viela itsekaan usko.. :P
  7. P

Vauva vuodelle 2016 <3

Tanne tuli kanssa plussa. Haalea plussa tuli tiistaina mutta tanaan sain vahvemman plussan CBlla ja digi naytti raskaana 1-2. Tsemppia kaikille yrittajille :)
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

taaperotx5 jannaa, pitaa huomenna kurkkia taalta digin tuloksia :)
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

inasofia eli se hailakka plussa tuli kp26/27-28 (iltapaivalla, pidattelin varmaan n 4h).
  10. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Minut voi nyt nailla nakymin siirtaa pois tuosta plussaa odottavien listalta. Kayn kylla taalla katselemassa mita teille kuuluu :) toivotaan etta tama pysyy kyydissa!

Yhteistyössä