Hakutulokset

1. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tuosta oireettomuudesta..minun kaveri,joka nyt loppuviikoilla raskaana,sano etta hanella ei alussa mitaan oireita ollut ja jossain vaiheessa sit rinnat rupes suurenemaan. Eikos se riipu monesti henkilosta ja raskaudesta,kaikki ei samanlaisia. Ei tata oikein viela usko :D tanaan 5+0. Viela ei...
  2. P

* Heinäkuiset 2016 *

Nerdee eihan se nyt sita valttamatta meinaa etta jotain olisi vinossa jos et tunne nippailuja?toisaalta ymmarran huolesi, sinulla on raskauksia takana niin tiedat paremmin mita odotettavissa. Toivottavasti kaikki olisi ok! Taalla nakojaan ei mahdollista menna alku-ultraan aiemmin kuin rv 7+...
  3. P

* Heinäkuiset 2016 *

testailin digin kanssa aamusta ja nayttas olevan raskaana 2-3 :) yritan olla stressaamatta ja rentoutua vahan.
  4. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Tein sen digin aamusta ja nayttaa raskaana 2-3 :) eli jospa yritan vahentaa stressaamista :P
  5. P

* Heinäkuiset 2016 *

okei kiitos tiedosta :) no kunhan taa flunssa ohi niin pitaa ruveta reippailee, kaymaan salilla ja lenkilla :) tekeehan se hyvaa mielellekin.
  6. P

Niinpa, on tullut muutamat kympit laitettua heidan testeihinsa.. huomenna vois testailla taas :P
  7. P

* Heinäkuiset 2016 *

vadelmanen voi ei :( tsemppia sinulle <3 minulla on oireina ollut tanaan jarkyttavan kipeet/arat rinnat. On ne muinakin paivina ollu kipeena muttei nain paljoa. Ilmavaivoja on ollut ja muutenki semmonen lollo-olo, tosin olishan mun pitanyt muutama kilo karistaa ennen vauvaa mutta ei se mitaan...
  8. P

toivottavasti me saadaan pian seuraa muista samassa ketjussa olleista :) itse tein siis viime viikon torstaina (silloin kun plussasin) digin ja se naytti 1-2 jakiirehdin tekemaan toisen sunnuntaina, oli viela 1-2 (niin siis eikai se niin nopeeta muutu..). Joten hankin nyt digipakkauksen ja siina...
  9. P

* Heinäkuiset 2016 *

No mulla menny vahan saatamiseksi toi katiloajan saanti (asun Englannissa), kun antoivat vaaraa tietoa ja sit vahingossa laittovat mun kaavakkeen silppuriin niin piti tanaan uudestaan kayda siella.. toivottavasti taa uus kaavake paatyy katilolle saakka :p Eli ne sano etta ekan kerran naan...
  10. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tervetuloa Mixed! :) voi harmi, etta sinulla on tuommoinen tilanne. Mutta eikohan se mies viela innostu kunhan aikaa menee. Kaikilla se ei kay yhta nopeasti. Tsemppia! :) Marpa toivottavasti olo paranee pian! Minulla myos ollut kunnon flunssa koko viime viikon, ihan zombie-olo oli. Nyt vahan...
  11. P

* Heinäkuiset 2016 *

nerdee itselle tama on eka raskaus niin ei mitaan tietoa miten nama "yleensa" menee :P mutta eikohan raskaudet ole niin erilaisia, riippuu ihan tapauksesta. Mutta lohduttavaa tietaa, etta muilla samoja mietteita. Onhan se varmasti totta, kun osa on jo pitkalla raskaudessa ennenkuin saavat...
  12. P

* Heinäkuiset 2016 *

janna miten sita tutkailee omaa kroppaansa kokoaika. Mulla ei tanaan ole niin arat/pinkeet rinnat ja nyt hirvee pelko etta oonko enaa raskaana.meinasin taman viikon loppupuolella tehda digin uudestaan ja katsoa mita se sanoo. ehka pari halpistestia pitaa ostaa ja katsoa jos niihin tulee millanen...
  13. P

niin no se painonnousu varmaan hyvinkin voi olla nesteita. Eikun vaan isompaa housukokoa ostamaan :D mietin tuossa samaa, etta missahan vaiheessa sita tarvii ostaa isompaa kokoa kun tuntuu, etta turvottaa. Viela tosin menee jalkaan :)eikylla varmaan viiti mitaan liian piukkoja housuja ostaa :P...
  14. P

minun mies on jo ruvennut lukemaan vauvakirjaa, etta tutustuu vahan mita nain raskausaikana tapahtuu ja sitten myos ensimmaisena vauvavuotena. Meille kumminkin se ensimmainen tulossa niin opeteltavaa varasti riittaa :)
  15. P

Hei voisin tanne tulla kirjoittelemaan :) Pumpulipallero (29v) / 1.lapsi / 8.7.16 Onnea plussasta Kuhmura :) millasia oireita sinulla ollut nain alussa? Itsella oli ennen plussaa vahan nippailuja ja etenkin sina aamuna kun tuli haalee plussa, silleen jannasti vihlasi alavatsalta. Sattui nyt...
  16. P

* Heinäkuiset 2016 *

vadelmanen ei ihme etta hermostuttaa ja varmasti hermostuttaisi vaikkei mitaan oireita olisikaan. Mutta se taitaa kuulua tahan (ainakin) alkuraskauden aikaan? On muuten ihana tunne kun aamulla heraa ja "muistaa" etta on raskaana :) Mulla tuntui eilen etta ihan paivan aikana tissit pamahtaneet...
  17. P

* Heinäkuiset 2016 *

eikos osalla ole koko alkuraskauden vuotoja? jostain luin etta riippuu myos minne se alkio on tarrautunut ym? voin olla vaarassa. mutta ala nyt viela huolehdi, kay ekana laakarissa niin tietaa asiasta enemman. Itse sita aina kuvittelee kaikkea. Mulla ollut nippailuja, valilla voimakkaampia...
  18. P

* Heinäkuiset 2016 *

moimoi87 ja anka.t ihan sama juttu, tulee kokoaika varmistettua etta ei oo verta. On muutamat testit tullu tehtya kanssa, ihan varmuuden vuoksi. Pidan viela digia ens viikon lopulle niin katsoo sitten ne viikot. Siis tein ekan diin viime torstaina ja siina oli raskaana 1-2 ja tietty nyt...
  19. P

* Heinäkuiset 2016 *

mietiskelin myos tuota varhaisultraa, jos kavisi tarkistamassa etta siella varmasti on pikku hiutale ja sydan lyo. Ensi kuun loppupuolella paasis jo siella kaymaan. Saisi jonkunnakoista mielenrauhaa siita :) en tieda, jaksaisinko joulun aikaan/jalkeen asti odotella sita ensimmaista ultraa...
  20. P

* Heinäkuiset 2016 *

Itse en ole ainakaan viela kiinnostunut liittymaan FB ryhmaan, ehkapa myohemmin. Mielummin taalla kirjoittelen ainakin nain alkuun :) pumpulipallero / 8.7. (en ihan varma) / 1.lapsi / Englanti

Yhteistyössä