Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@henttis mulla vuoto oli loppunut kokonaan (ei siis enää tuhrua eikä tiputtelua) yhdeksän päivän jälkeen. Ovis tuli aivan samaan aikaan kuin siinä kierrossa, missä raskauduin. Mulla kkm todettii np-ultrassa 12+0 vkolla, alkuraskauden ultrassa 6+7 oli kaikki kunnossa.. Sikiö menehtynyt 9+4 arviolta.
  2. M

@Aileen -minä keskenmenon jälkeen aloin käyttää helokkiöljyä ja greippimehua reilusti! Pitänee seuraavaan kiertoon ottaa tuo tee ainakin messiin! Oletteko huomanneet, että keskenmenon jälkeen tuntisitte ovulaation paremmin? Mulla ekassa km-kierrossa ja nyt tässä toisessa kivistää munasarjoja...
  3. M

@Kumiankka1 -tsemppiä, ensipäivät on pahimmat, sitten kun vuoto keskeytymisen jälkeen loppuu, alkoi ainakin minulla hidas toipuminen. Ekoina päivinä tuntuu, et se tuska ei varmaan helpota ikinä, mtuta nyt 1,5kk myöhemmin olo on jo paljon parempi! Voimia! @Wimpsula - intoa ja onnea uuteen...
  4. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Ja nyt kun tätä itekin oikein luen, ni edelliskierrossa ekat limat kp18 ja ovis kp22, nyt siis kp 13 (eilen) ekat selvät limat.. joten toivoa on, että ovis on ehkä hieman normaalia aiemmassa!
  5. M

Jopas mä nyt alan aktiiviseksi, uutta intoa näköjään :D Täällä ovisoireita enenevästi, aloinkin ihan mielenkiinnosta kysyä teiltä pientä galluppia: 1) kuinka monena päivänä teillä limoja 2) monenako päivänä selviä ovisoireita, millaisia? Itellä seuraavasti: 1) itellä edellisessä...
  6. M

Onpas täällä ollut sekä ihania, että ei-niin-ihania uutisia. Onnea kaikille plussanneille ja voimia kaikille keskenmenon kokeneille. Täällä kkm jälkeen ensimmäiset kuukautiset alkoivat aika tasan 5viikkoa tyhjennyksestä. Nyt sitten kp13 ja odottelen ovista, olen koittanut sitä jouduttaa...
  7. M

@Iltatähti83 Tervetuloa! :) Toivotaan että tärppi käy ja vierailusi täällä jää lyhyeksi! Täällä enenevästi paineen tunnetta/pistoa vasemmalla muniksessa, jahka tässä pääsee tälle viikkoa vielä tikuttamaan ovista, nyt kp 13.Oviksella olisi aikaa noin viikko tulla, koska sitten on mies reissussa...
  8. M

@Röllykkä - Tsemppiä uuteen kiertoon! Jospa tää ois THE kierto ja lähdetään sit yhdessä loppuvuoden vauvoja odottamaan. Mulla ei vielä ovisoireita juurikaan ole, tänään ihan hieman kipristeli/menkkajomottelua, mut hyvin vähän. Mullahan on (@eppula, tässä vastaus kun kysyit ;)) aika pitkä...
  9. M

@Röllykkä - niin kauan toivoa, että menkat alkaa! :) Mulla tosta edellisestä raskaudesta tuli eka haamu jo dpo9, joten mä varmaan hätähousuilen sit ihan urakalla. TOISAALTA, sit esikoisen aikaan se tuli vasta sillon ku menkkojen piti alkaa.. Mulla kovahkoa pistoa vasemmalle muniksiin jo tässä...
  10. M

@Mininen85 - saat kaiken sympatiani, vaikken tiedäkään tarkalleen, mitä on tapahtunut. Kkm kokeneena ainoa ohjeeni on ett hetki kerrallaan, ja oikeasti hetki=minuutti. Nyt kun keskenmenosta on reilu kk, alkaa helpottaa. @eppula lle tsemppiä piinailuun - hyvä ovisbongaus! Joko pian piinailijat...

Yhteistyössä