Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Eilen tai toissapäivänä siis ovis, tänään TOSI KOVAA pistoa alapäähän, ja kovaa painetta ja pissaamiskipua. Mitähän tää on...? Onko muilla koskaan ollu?
  2. M

.

@Wintersun ja @viipulainen - mun pitänee kans miestäni patistaa syömään enemmän vitskuja. Ollaan kyllä molemmat siinä vähän kehnoja :D Nyt foolihappoa ja mä monivitamiinia sentään popsinu säännöllisesti. Eilen tai toissapäivänä siis ovis, tänään TOSI KOVAA pistoa alapäähän, ja kovaa painetta ja...
  3. M

.

Mulle nuo lämmöt on ihan hepreaa, ois kiva kommentoida mut ei vaan osaa :D Meillä ei digimittaria ollenkaan ni en sit oo lähtenyt sille tielle. Syökö teillä miehet foolihappoa vai ootteko vaan yrittänyt ite "kikkoja"?
  4. M

.

No voihan mut laittaa :) ...vaikkakin kierrot kyllä heittelee : kp 32/27-42 (:D) ja yk 2 (kkm 01/18, ya 7/17)
  5. M

.

@Minamona - onpas rohkaisevaa kuulla, et raskutuminen sulla onnistunut vaikka pitkä kierto! Mä en oo löytänyt mitään varmaa tietoa, että munis ois huonompi, varsinkin kun se oviksen ja kk-välinen aika on tarpeeksi pitkä, väh 9-10 päivää. Jossain oli et se munasolu joka irtoaa niin on...
  6. M

@mira.flower - sun ovistuntemukset kuulostaa ihan samalta ku täällä! Taidetaan päästä jännäileen yhtä aikaa, mulla tänään ovistestit jo haalenneet, veikkaan että meillä jää tällä kierrolla ton yhden talletuksen varaan, joka tietty plussaa, kun luulin et menee tää kierto ohi kokonaan ku mies ollu...
  7. M

.

@Minamona - onnea paljon! <3 ON: Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä :D) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat...
  8. M

@Päppyrä -voi kurjuus, tsemppiä sinne pitkiin päiviin! Mullakin laski hitaasti arvot ja vasta 6vkoa tyhjennyksestä oli raskaustesti nega. Päivä kerrallaan vaan! @Ann33 ja @helskatti - täällä samoja fiiliksiä, et monesti miettii, miten asiat olis nyt JOS ei olis keskenmenoa, viikkoja varmaan 25+...
  9. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Iltatähti83 -voi kurjuus! Mutta voisko ajatella, että yritystä on nyt ollut taas pykälä enemmän, joten jospa ens kerralla maaliin saakka? Mulla alkoi se edellinen keskenmennyt raskaus juuri kemiallisen jälkeen, joten toivotaan, että sulla käy samoin:) @Mininen85 - dpo12? Oireita? Täällä eilen...
  10. M

.

Ihana! Onnea plussasta <3 Ehkä mäkin sitten yritän houkutella miehen puuhiin! Ja jos tää ennustaakin menkkoja ni sit ennustaa. Jotenki vaan niin selkeät oireet et en edes yllättynyt tosta plussasta! Ja harvoin noin tummaa testiviivaa saan, joten pakko elimistössä on JOTAIN tapahtua.
  11. M

Ei oo tässä kierrossa pupuiltu ollenkaan, joten raskautumisen mahdollisuutta ei ole... En oo kyllä ennen testannut menkkojen alun aikaan, et mitä näyttää. Mut nyt on vaan selkeät ovisoireet ni siks otin ovistestin. Menkat pitäis alkaa ihan näillä hetkillä, ollut epäsäännöllinen kierto nyt...
  12. M

Auttakaa arvon naiset! KKM tammikuussa, sen jälkeen taukokierto, sen jälkeen yrityskierto (27pvää) josta ei tulosta ja NYT tilanne se, että kp30 odottelen menkkoja (ei yritystä tässä kierrossa ku mies oli oletetun oviksen aikaan poissa) ni tuli ovisoireet ja äsken testiin VAHVA ovisplus...
  13. M

.

More info: Ovistestissä (Vieläpä RFSU-merkkinen, mihin en ennen plussaa saanut) SELVÄ plussa. Mitäs nyt? Uskaltaako tämmösestä näin pitkästä kierrosta yrittää?
  14. M

More info: Ovistestissä (Vieläpä RFSU-merkkinen, mihin en ennen plussaa saanut) SELVÄ plussa. Mitäs nyt? Uskaltaako tämmösestä näin pitkästä kierrosta yrittää?
  15. M

.

Mulla kroppa taitaa toden teolla sekoilla. Kunnon OVISoireet iski kehiin tälleen kp 30! Pistoa, painetta, limaa.. jopa haluja. öööö, WHAT? Huvikseen kyllä teen yhden ovistesin nyt aamupäivällä, et tuleeko plussa.. mitähän hittoa. Niinku pahoin pelkäsin, ni kierto tais todenteolla sekottua...
  16. M

@ahmis - tuu vielä tännekin kertomaan hyvät uutiset ultrasta sitten ;) Mulla kroppa taitaa toden teolla sekoilla. Kunnon OVISoireet iski kehiin tälleen kp 30! Pistoa, painetta, limaa.. jopa haluja. öööö, WHAT? Huvikseen kyllä teen yhden ovistesin nyt aamupäivällä, et tuleeko plussa.. mitähän...
  17. M

.

Onpas täällä ollut ihanan vilkasta keskustelua! Ja niin hyviä kuin huonoja uutisia! Tsemppiä tasaisesti kaikille uusiin kiertoihin joutuneille, niille ketkä ei pääse nyt syystä tai toisesta vielä piinailemaan ja muillekin! @Nemmiina - mikäs siellä tilanne? @valdemaria täällä sulle...
  18. M

@eppula Onnea älyttömästi <3 Suurin ihme teille saapumassa joululahjaksi <3 Miten mahtavaa! @Kukkurainen Tsemppiä sulle uuteen kiertoon, TEHDÄÄN me yhdessä tammivauvat ;) ...jahka täällä nyt edes tämä taukokierto loppuisi ja menkat alkaisi.Harvon niitä odottelee :D @Iltatähti83 - Mikä tilanne...
  19. M

@Mininen85 Voi ku mahtavaa, et pääset piinailemaan ;) Ihana muutenkin kuulla susta, sielunsisko! <3 @eppula jännittää sun puolesta! Tuu het kertoon jahka plussa pärähtää ;) Oon toiveikas! Meillä ei kummempia pääsiäissuunnitelmia ookkaan, kotona vain, esikoisen kanssa talvisia puuhia ja...
  20. M

.

Minäkin yleensä teen vasta ip (hirveää se tuntikausien pidätys) sen ovistestin, kun huomannut, että ite saan plussan bongattua silloin varmimmin!

Yhteistyössä