Hakutulokset

1. tytsi-89

Illan kuvaketju! :)

Eikun mulle ei kelpaa kuka tahansa. ;)
  2. tytsi-89

Eiköhän vaihdevuosiin toivottavasti ole vielä aikaa...
  3. tytsi-89

Tyylikäs tuo kuva! Kaunis. :flower:
  4. tytsi-89

En ole edelleenkään harrastanut seksiä. =)
  5. tytsi-89

Kaikki mukaan. :D Näytän tällä kertaa vaan paremman puoleni. ;) Tuli kivat kiharat kun oli letti yön yli.
  6. tytsi-89

G:kertoisitko aikuiselle lapsellesi hänen olevan pedofiilin lapsi?

Kertoisin ehdottomasti. Aikuisella lapsella on oikeus tietää taustastaan ja lisäksi hänen pitää suojella omia lapsiaan ko. ihmiseltä.
  7. tytsi-89

Pakkoajatukset ja vauva

Mä luen tätä itsehoito-opasta, on aika hyvä: https://www.booky.fi/tuote/foa_edna/kerrasta_poikki_vapaaksi_pakko_oireista_ja/9789519594675 Olen aloittamassa myös kognitiivisen (käyttäytymis)terapian ja aion kokeilla lääkitystäkin.
  8. tytsi-89

Pakko-oireiset: oletko kokeillut lääkitystä?

Nyt on pahimpana pakkotoimintona käsien peseminen ja sen takia tulikin mojova vesilasku vuoden vaihteessa. Kymmeniä erilaisia pakkoajatuksia, lievempiä ja suurempia, on ollut tässä reilun kymmenen vuoden aikana. Aika hyvin olen pystynyt oireeni piilottamaan kun lähipiirikin on vasta muutamia...
  9. tytsi-89

Mä olen miettinyt, mikä olisi paras lääkitys kun mulla on myös taipumusta riippuvuuksiin, esim. nettiriippuvuus ja vaikeuksia pitää elämänrytmejä yllä pysyvästi. Lievää masennusta/epätyypillistä masennusta olen myös aprikoinut, mutta en tiedä mikä on syy ja mikä seuraus. Elämäntavat ja...
  10. tytsi-89

Lopetin siis lääkkeiden käytönkin täysin omatoimisesti.
  11. tytsi-89

Mä söin escitalopram actavista (en muista annostusta) jotain puolen vuoden ja vuoden väliltä enkä huomannut positiivisia enkä negatiivisia vaikutuksia. Ei tullut sivuoireitakaan.
  12. tytsi-89

No mä aloitan kognitiivisen (käyttäytymis)terapian. Itsehoitoakin teen (liikunta+itsehoito-opas) eli ei suinkaan pelkät lääkkeet mielessä.
  13. tytsi-89

Mitä lääkettä, mikä annostus ja onko ollut apua?
  14. tytsi-89

Onko väärin...onko pettämistä(sinun mielestäsi) ?

No totta kai on pettämistä, jos liittyy salailua ja/tai valehtelua. Jos sovitaan jotain, kyseessä on sopimus ja sen rikkominen=pettämistä. Liittyi siihen mikä tahansa lupauksen rikkominen.
  15. tytsi-89

Kuinka monen vuoden välein PAPA kokeessa?

Mitä "oikeasti" tarpeellista siellä katsotaan? Syöpiä toki voi tulla esim. munasarjoihinkin ja kaikkea, mutta onko se sen todennäköisempää kuin syöpä missä tahansa muualla?
  16. tytsi-89

Kysymys kaikille: missä iässä viimeistään menisit gynekologille/papa-kokeeseen, jos seksielämää ei olisi aloitettu? Menisitkö ollenkaan? Olen miettinyt, kuinka todennäköistä on saada kohdunkaulansyöpää ilman seksikokemuksia?
  17. tytsi-89

En ole koskaan gynellä edes käynyt ja olen miettinyt, kuinka tarpeellista on, jos ei ole seksikumppaneita ollut. Tuntuu jakavan mielipiteitä.
  18. tytsi-89

Lasten tapaamiset, viikko-viikko

Vuoroviikko ei missään nimessä yleisesti ottaen sovi alle kouluikäisille lapsille ja etenkin alle 3-vuotiaille se on tuhoisaa. Niin pieni tarvitsee vielä ensisijaisen hoitajan ja ympäristön ja viikon ero vanhemmasta on ihan liikaa. Tutkimukset tukevat tätä aika kattavasti. Kouluikäiselle voi...
  19. tytsi-89

24 vuotias ei koskaan seurustellut??

Sinun kohdallasi ei taida olla normaalia, jos kerran sulla on jotain sitoutumisongelmaa/pelkoa ja kärsit asiasta? Mä en ole koskaan seurustellut, mutta en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä, ettei vaan ole löytynyt sopivaa ihmistä. Ihastun erittäin harvoin. Oudompaa on mun mielestä seurustella...
  20. tytsi-89

kertokaas vinkkejä, miten voin yllättää/hyvittää miehelle kun loukkasin häntä omien sanojensa mukaan pahimmalla tavalla?

Jotkut ihmiset ovat jopa epänormaalin tarkkoja rajoistaan. Ei todellakaan pitäisi olla mikään syy eroon. Mielestäni ei kuulosta ihan tasapainoiselta uhkailla erolla ja vaatia toista olemaan purkamatta tuntojaan ystävien kanssa. Terveen ihmisen pitäisi kestää se, että toinen jakaa fiiliksiään...

Yhteistyössä