Hakutulokset

1. tytsi-89

Kaksplus vs. Äitylit

Äitylit on miljoona kertaa asiattomampi ryhmä kuin tämä palsta! En ole siellä enää.
  2. tytsi-89

Mielipideketju lasten kasvatuksesta ;)

Maaseutu vs. kaupunki: Molemmissa on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa. Kaupungeissa on juuri nuo kulkuyhteydet hyvät, paljon valinnanvapautta harrastuksille ja muulle toiminnalle, mahdollisesti enemmän kavereita ja seuraa jne. Huonoina puolina saasteet, rikollisuus/turvattomuus ja suuri...
  3. tytsi-89

Käytätkö AINA turvavyötä?

Käytän. No joo, joskus yksittäinen kerta saattanut olla, että olen jättänyt laittamatta (typerää, tiedän). Periaatteessa kuitenkin todellakin käytän.
  4. tytsi-89

Mitkä piirteet miehessä ovat tuhoon tuomittuja?

No ei tuo juominen kerro vielä mitään. On kuitenkin eri asia olla alkoholisti tai juoda pakonomaisesti liikaa kuin muuten vaan juoda silloin tällöin pieniä määriä. Tuo menneisyys mietityttäisi paljon. Riippuisi hyvin paljon siitä, miten kauan teoista on ja miten niihin suhtautuisi. Sekin...
  5. tytsi-89

Endometrioosista juttua

Tuntuu olevan tosi ikävä vaiva. Yllättävän monella naisella, olisko jossain lukenut jopa 7-10 %:lla.
  6. tytsi-89

Kyllä perhepetiä mun mielestä monestikin suositellaan, joissain neuvolan lappusissakin jne. Mä en usko tuohon kätkytkuolema-juttuun, siitä on tullut monia tutkimuksia ja on käsittääkseni osoitettu, että se yksi tutkimus oli puutteellinen: esim. perhepediksi oli laskettu sohvat ja turvattomat...
  7. tytsi-89

Perhepeti. Vauva kaipaa vanhemman (äidin) läheisyyttä ja kosketusta myös nukkuessaan. Äiti vieressä helpottaa lapsen lämmönsäätelyä, hengitystä ja pitää kortisolitasot matalampana. Lapsi aistii myös nukkuessaan vanhemman läsnäolon ja nukkuu laadullisesti paremmin. Imetyskin helpottuu vieressä...
  8. tytsi-89

Illan kuvaketju! :)

Iltaa Majuri. :heart:

Yhteistyössä