Hakutulokset

1. tytsi-89

Positiivinen kokemus mielialalääkkeestä! :) (Pakko-oireet)

Onko "Minäpee" läheisesi tilanteessa jotain uutta?
  2. tytsi-89

HuÖmenta!

Onnea! :flower:
  3. tytsi-89

No niin, maanantaina on 2 kk täynnä ja mieli paranee ihan koko ajan! :) Olen todella, todella yllättynyt lääkkeen positiivisista vaikutuksista. Alan olla jo yhtä onnellinen kuin vuosia sitten...
  4. tytsi-89

Joo, kieltämättä eroan joissain asioissa aika paljon valtavirrasta vaikka ulkoisesti vaikutan ihan tavikselta. :D :)
  5. tytsi-89

Ihan vapaasti saa kysellä! Jaoin tämän asian yhdessä fb-ryhmässäkin (yli 100 hengen ryhmä...) enkä häpeä ongelmia lainkaan. :) Olen hyväksynyt asiat sellaisina kuin ne ovat.
  6. tytsi-89

En. Pakko-oireinen häiriö puhkesi kunnolla kun olin 14-vuotias, eli oireet jatkuneet jo 12 vuotta. Toki stressi ja vastoinkäymiset usein pahentavat oireita.
  7. tytsi-89

Ei mitään päihteitä tms. vaan siis olen herkästi addiktoituvaa tyyppiä, esim. sokeriin/nettiin yms. :) Pakko-oireet on osittain varmaan olleet syy ahdistukseen ja masennukseen mun kohdalla.
  8. tytsi-89

Pakkoajatuksia ja pakkotoimintoja. Käsienpesupakkoa ollut jo pitkään, kädet kuivat ja halkeilevat.
  9. tytsi-89

Koskaan ei oikein voi tietää, sopiiko lääkitys ja mikä lääke olisi paras. Selviää varmaan vaan kokeilemalla. Mä olen kärsinyt pakko-oireista 12 vuotta, lisäksi on lähivuosina ollut masennusoireita ja näiden takia opiskelu on kärsinyt ja moni asia takkuillut jo vuosia. Olin valmis ottamaan riskin...
  10. tytsi-89

Mulle lääkkeistä on kiistatta ollut hyötyä jo parissa viikossa. Aiemmin itkeskelin enkä aina halunnut nousta ylös sängystä, mutta nyt ei ole tietoakaan sellaisesta. :)
  11. tytsi-89

En usko, että kovin helposti. Käytin aiemmin Essitalopraamia reilu puoli vuotta ja lopetin itsekseni (typerää, ehkä...) kertaheitolla eikä mitään vieroitusoireita ollut.
  12. tytsi-89

Mielialalääkkeet jakavat mielipiteitä, mutta nyt täytyy sanoa, että olen saanut jo 6 viikon aikana valtavan paljon apua Paroksetiinista (Ssri-lääke) pakko-oireisiin ja masennusoireisiin. Lähestulkoon kaikki masennusoireet ovat lähteneet ja ahdistus helpottanut. Saa nähdä, miten lääkitys jatkossa...
  13. tytsi-89

Vauvan Aihe vapaa-palstasta tullut Mitäs nytiä suositumpi?

Ei mun mielestä ollut aiemmin suositumpi. Joskus siellä tuli todella pitkällä viiveellä uusia kommentteja ja oli jotenkin hankala käyttää.
  14. tytsi-89

Vauvan Aihe vapaa-palstasta tullut Mitäs nytiä suositumpi?

Vilkaisin äsken pitkästä aikaa ko. sivua ja siellä oli paljon aktiivisempaa ja mielenkiintoisempaa keskustelua kuin täällä. Onkohan porukkaa siirtynyt täältä sinne?
  15. tytsi-89

Pitäisikö kertoa tyttöystävälle että olen biseksuaali?? Seurustelisitko biseksuaalin kanssa jos tietäisit etukäteen?

Ei olisi mikään este seurustelulle. Olisihan se aika outoa kauhistua tuollaisesta kun itsekin olen bihenkinen.
  16. tytsi-89

Miten reagoisit jos poikaystävä/tyttöystävä kertoisi että on vielä neitsyt 25-vuotiaana?

Kyllä sen kaikki mun lähipiirissä ainakin tietää. En häpeile asiaa, eli kysyttäessä saatan todeta, etten ole koskaan seurustellut eikä ole ollut yhden yön suhteitakaan.
  17. tytsi-89

Miten reagoisit jos poikaystävä/tyttöystävä kertoisi että on vielä neitsyt 25-vuotiaana?

No on joo, todella helppoa, jotkut hulluthan jopa maksaa päästäkseen touhuamaan kokemattoman naisen kanssa. :O Mä en kuitenkaan halua seksiä ellen ole ihastunut. Ei siis kelpaa kuka tahansa.
  18. tytsi-89

Kukkuu, mitä kuuluu?

:wave: Mä odotan kesää ja mökkeilyä. :heart:
  19. tytsi-89

Jep. Kumpikin olisi ihan mielenkiintoista: opetella yhdessä toisen kokemattoman kanssa tai sitten olla jonkun kokeneemman oppilaana. :D

Yhteistyössä