Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Onnea nyyttinsä jo syliin saaneille! :heart: ..ja kiitos nemainille, että jaksoit kirjotella synnytystarinan.. Täs alkaa itte käymään malttamattomaks ku lueskelee teidän juttuja.! :D PikkuistaOdottava Toivottavasti lähtee käynnistyyn ittellänsä, ku limatulppaki jo lähti.. :) Mä pirän...
  2. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Hey muru :heart: Mulla meni kylmät väreet ja sitte tuli niiin itku..! :'( :heart: Oot sä vaan niin ihana! ..jospa kesä tekis taikojaan, ja säkin jo pääsisit kasvattelemaan kevät masua..! :heart: Voimia muru! Chiballe voimia muuttoon! Älähän rehki liikaa!! :D
  3. Pikkumyy87

Onnea Rokille pikkusesta rinsessasta! :flower: Ja isosti voimia koko perheelle.! :heart: ..mun ystävällä hyvin samanlainen synnytyskertomus neljän viikon takaa.. Ja heidän tyttö friskaantu tosi nopsaan vaikka aluksi sai happee ja nenämahaletkulla ruuat. Viikko synnytyksestä pääsivät kotiin ja...
  4. Pikkumyy87

Moulinrouge Aika matelee siihen rv12 asti, ja sitte se menee aivan siivillä! Joten Nauti!! :D Ja älä murehri sitä, että "et tajuu" olevas raskaana.. Mun mies tuli toissapäivänä töistä kotio ja sano, että hei, ooks sä hoksannu, että meillä voi olla vauva ihan koska vaa..!! :laugh: Juu En! :D...
  5. Pikkumyy87

Maikki Mulla ei ainakaa oo mitää kokemusta imettämisestä, ku esikoista odottelen ja seki viä majailee tuola yksiös, mutta oikeen mielelläni luen viisaampien kokemuksia asiasta! Joten, Kiitos, että jaksoit riipustaa asiasta tänne meille..! :) ..uskon, että moni muukin on mielissään ku kokemuksia...
  6. Pikkumyy87

Emby murulle voimia imetyksen kans..:heart: ..toivottavasti lähtis pian helpottamaan.. Kuinkas leikkaushaava? Onko kovasti kipee?
  7. Pikkumyy87

Huh, olipas Mupelolla nopsaa toimintaa! :) Ihana, että kaikki meni hyvin. Kuinkas on nyt kotona alkanu meneen? Mitäs esikoinen on meinannu vauvasta? :)
  8. Pikkumyy87

Moulinrouge Tervetuloa! :) Kiva ku tännekki puolelle tulee lisää väkee, jos vaikka vähä vilkastuiski.. Taitaa kyllä osasyynä hiljasuudelle olla, kesä, ja ihanat ilmat! :cool: ( . ) Täälä on polikäynti takana. Kaikki oli tirriääsellä hyvin. Lääkäri vaa puheillaan pelotteli meitä ku vatsan koon...
  9. Pikkumyy87

Onnea kaikille murunsa syliin saaneille! :heart: Kovasti mäki jo odottelen teidän kotiutuneiden höpöttelyjä siitä kuinka vauva-arki on lähteny rullaamaan..varsinki esikoisen saaneiden. :) ( . ) Täälä on polikäynti takana. Kaikki oli tirriääsellä hyvin. Lääkäri vaa puheillaan pelotteli meitä...
  10. Pikkumyy87

Vauvauutisia tulee hurjasti.. :D Onnea kaikille nyytin jo saaneille.! :heart: Täs tulee itte niin malttamattomaks, tahtoo oman tirriääsen jo kans syliin!! ;) Edelleenki Huhuilen Missyn(en muista ny just vuosilukuu ;)) perään, kuinka siä menee? :wave: ( . ) Neuvolas käyty ja siä oli kaikki...

Yhteistyössä