Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Hemutus Oon ihan samaa mieltä.. Tää porukka on tooosi kiva, ja just se, että kaikki ollaan "samas venees".. Täälä ei tyhmiä kysymyksiä ookkaa! Kaikkeen saa tukee! :) Kiitos siitä teille kaikille! :heart: Kiitos Rukka-Peikolle ku jaksoit kirjotella synnytyskertomusta, niitä on aina niin kiva...
  2. Pikkumyy87

Sandarstiina ..ja muista, että vieraat voi tulla vähä myöhemminki.. Vaikka ens viikolla ku mieheski on kotosalla... Omien voimien mukaan! :heart: ..just tästä asiasta isännän kans juteltii, että pitää pystyä sitte sanomaan innokkaille vieraille, että nyt ei sovi, jos ei jaksa.. Ei tuu ainakaa...
  3. Pikkumyy87

Hemutus Nii, eihän ne varmaa laittais ku päiväks tai pariks kotio, mutta tympee tos sitte ajella ku matkaa on kumminki 80km/sivu.. : / Ja siitä laskeutumisesta..humahtihan mullaki toi pikkutyyppi ihan päivän aikana alaha. Eli, ei menetetä toivoo, ei ne lääkärit mitää ennustajia oo! =) Voimia...
  4. Pikkumyy87

Hemutus Oliskos möykky laskeutunu asemiin?? =) Jos siitä olis ne kivut..? Sanoko ne siä polilla mitää, että oliko vauva viä ylhäällä vai kuinka, en muista yhtää.. :ashamed: :D Jos, kuules se lähtö alkais läheneen?? :D ..Mä pirän sulle peukkuja.. Tänään on Niiiiin Väsypäivä!! |O Nukuin melki...
  5. Pikkumyy87

Neuvola reissu veny vähä pitkäks.. Anoppi soitti syömään ja sitte menin ystävän työ päiväkaffeelle, ja ny lämmittelen pihasaunaa.. Äsken ku tuos kävelin saunalta tupaan ni löysin neliapilan!! Kukaan ei osaa aavistaa mikä oli vaappuvan mamman salainen toive..! ;) Neuvolas tosiaan kävin ja...
  6. Pikkumyy87

Iso Onnittelu Halaus Rukka-Peikolle ja Tiituliinille! :heart:
  7. Pikkumyy87

Apua Hemutus!! Siis viikko odotetaan ja sitte arvioidaan synnytystapa!?! Miks sitä ei voinu heti arvioida? Voin vaa kuvitella kuinka paska fiilis sulla on? :hug: ..ei voi ku ihmetellä.. Miks ihmees niin pitkälle/isoks päästetää nykyään muksut. Demdem Kyllähän ne vähä sellasta sanoo, että...
  8. Pikkumyy87

Onnea Nyyttinsä syliin saaneille..! :heart: Hemutus Koskas sulla se aika tänään on? Millasen painoarvion sait viimeks ku olit polilla? Mulla on rv38 3300g - 3500g ja rv39 oli 3400g - 3600g. Toivoisiks käynnistämistä, vai, luonnollista.. Joo tien, paha valita, ku olis jo niin malttamaton...
  9. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Juhannusta vietelty rauhallisis merkeis.. kotona ollaan syöty isännän kans hyvin ja saunottu, ehtoot on sitte oltu kaverin mökillä.. Aiva mukavasti menny, ja on ollu kuiteski kiva nukkua yöt omas sängys. :) Lauantaina ku mentiin takas sinne mökille, nii siä naiset aiva yhtee ääneen totes, että...
  10. Pikkumyy87

Juhannusta vietelty rauhallisis merkeis.. kotona ollaan syöty isännän kans hyvin ja saunottu, ehtoot on sitte oltu kaverin mökillä.. Aiva mukavasti menny, ja on ollu kuiteski kiva nukkua yöt omas sängys. :) Lauantaina ku mentiin takas sinne mökille, nii siä naiset aiva yhtee ääneen totes, että...
  11. Pikkumyy87

Sandarstiinalle Iso Iso OnnitteluHalaus! :heart: ..voimia.. :) Hemutus Mulla ihan sama fiilis, siis tää, että vauvathan syntyy aina yöllä..ja aamulla oon, että jaahas, ei mitää viäkää! No, isäntä koittaa sanoo, että maks kaks viikkoo, mutta ei se vaa oikee lohduta!! ;) ( . ) Eilen oltii...
  12. Pikkumyy87

Hemutus :wave: Et oo yksin, täälä ollaan!! Vaikka kovasti muaki jo menottais.. =) Pikkumyy87 ja Tirriäänen 40+1
  13. Pikkumyy87

Tsemppiä Teris, oliskohan se menoo nyt!?! :D
  14. Pikkumyy87

Sandarstiina Jee, saa limatulppaa juhlia!! :D Mäki juhlisin.. Myönnän, just vessas käydes tuumasin, että tulis ny edes kunnon tulppa, mutta pah, ei mitään..!! :D Kaks oikeen hyvin nukuttua yötä takana.. Voi ku seki olis joku enne! Mulla on nyt joku syvä väsy, oon niin poikki jo, että voisin...
  15. Pikkumyy87

Madde Suosittelisin pidättäytymään seksistä jälkitarkastukseen asti.. Tiedän tapauksen (nämä toki TOSITOSI harvinaisia, mutta kuiteski) jossa seksi aiheuttanu kohtauksen. Eli siis kohdussa suonia jotka ei vielä oo kiinni ja seksin aiheuttama "paine" pisti ilmakuplan verenkiertoon. Kupla kulkeutu...
  16. Pikkumyy87

Malendra Oih mitä pieniä ihanuuksia, melkein kuulen pienen ihanan tuhinan! :heart: Kuinka on arki lähteny rullaamaan kahden pienen kans? :) ..olikos teillä vanhempia sisaruksia, ku en nyt muista..? Sandarstiina No mä oon vähä samaa mieltä, miks pitää sanoo sana käynnistäminen.. Antaa...
  17. Pikkumyy87

Ja pah sanon minä!! Täälä sitä ollaan kotona! :headwall: Oli eri lääkäri, tosi mukava kylläki ei siinä mitää, mutta laitto kotio ja ei antanu edes uutta aikaa.. Neuvolaseuranta ja kotio odottaa luonnollista käynnistymistä. Muutosta sen verran, että kohdun suu sormelle auki! Jee, edes jotai on...
  18. Pikkumyy87

Tosta Hemutuksen jutusta tuli mieleen...että että, onkos Poikkkalla :heart: kaikki hyvin.. Eikös niiden pimu syntyny viides päivä ja poris?? Vai? Oliko se tyksis? Rukka-Peikko Siis käynnistämisestä puhuttiin turvotusten takia.. Myrkytyksen oireita ei oo, mutta niin kovin on turvotuksia...
  19. Pikkumyy87

Kovaa täälä on hiljaasta ku niin moni on jo kotosalla ja keskittyy vauvantuoksuseen arkeen.. :) Eikös naiset nukkuminen oo ihan yliarvostettuu ja vanhanaikasta!?! ;) Täälä meinaa noustu ku isäntä lähti töihin neljältä.. |O Tää on oikeen sitä voimien keräämistä.! :D Huomenna olis sitte aamulla...
  20. Pikkumyy87

Mun maha naksuu?? :O Tä, mitä se on, miks se naksuu?? Onko jollai muulla naksunu!? :)

Yhteistyössä