Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun kastehelmet 2012

Testi tehty, ja siihen tuli teksti MieliKuvitus!! :D Vähä sellanen fiilis, että Huh.. Ei Ihan viä oliskaan tarvinnu pikkukakkosen tulla.. vähä liian pieni ikäero.. :)
  2. Pikkumyy87

TerisEn oikeen tie..mutta jos antas sitte pieniä annoksi useemmin, jos ei kerralla piittaa kovin paljoo syödä. Entä soseitten rakenne, seki voi vaikuttaa.. Tai meillä ainaki alkaa nopeeta tökkiin jos on kovin paksuu sosetta. (teen itte, nii siks rakenne aina vähä vaihtelee..) Muuta en oikeen...
  3. Pikkumyy87

Kiitos kaikille jotka jaksoitte vastailla vattalihas kysymykseen.. "Kiva" kuulla, että muillaki on viä löysä maha.. ;) En ollukkaa ainoo..! :D Ja Lisää Kysymyksiä!? :D Te jotka imetätte viä, Niiii, Onko teillä menkat alkanu? Mulla on mahaa jomotellu ny 2-3vko, en enää edes tarkoon muista...
  4. Pikkumyy87

Kuulkaas naiset, heittäsin sellasen kysymyksen, että onko teidän vattalihakset palautunu, tuntuuko välis viä rako?? ..en muista oonko tätä jo teiltä kysyny, :ashamed: mutta asia on hieman ittee askarruttanu, ku mulla on rako edelleen.. ehkä noin yhden sormen levyynen..
  5. Pikkumyy87

Hemutus Täälähän minä! :wave: Käyn lueskelemas ku kerkee, mutta jotenki Aina kirjottaminen jää.. Josko nyt vähä enemmän kävis ku kannettava on kunnos, nii se olis keittiös aina hollilla.. =) ..laitan yksäriä..
  6. Pikkumyy87

The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

Voi iiik, :D isot tsempit ja voimahalit Chiballe!! :heart:
  7. Pikkumyy87

jkoo Meidän jätkä nukkuu kyllä koko yön ilman tuttia.. Aamulla voi sitä ähistä ja jatkaa sen kans unia n.tunnin verran. :) ..tai voi toki olla, että en herää jos jotai ähisee.. Mutta, ei ainakaa kovin kovaa touhaa ku en herää. Oon huomannu, että kaikkeen poikkeevaan herään..esim. kerran puklas...
  8. Pikkumyy87

Sandrastiina Mä en oo faces, enkä aiokkaa mennä.. Ja toivon, että tää keskustelu pysyis yllä. :) Koitan itte nyt kans vähä aktivoitua! :) Tuntuu, että tää vauva-arki on vaa vieny mut mennessää.. ;)
  9. Pikkumyy87

Hemutus Mä oon kans käyttäny rintakumia aluks ja ilman sitä ei olis imetys onnistunu ollenkaa! Eli, kiitos rintakumeille.. Ehkä n. 1½kk ikäsenä aloin koittaa ilman ja sillon V sai jo otteen nännistä, vaikka matalat onki.. Eli, jos vaan jaksaa nii voi koittaa ilmanki nyt ku vauvalla on enemmän...
  10. Pikkumyy87

..pikasesti vaa kysesäsen, että kuinka usein teidän vauvojen vatta toimii..?? Meillä on oikeesti jo 5pv ku ei toimi!?! Tähän asti toiminu joka päivä. Poitsu ei kuitenkaa oo mahasta kipee tai mitää.. Millä vattan sais toimiin? Kovasti on joka päivä jumppailtu ja hierottu, ja pierua tulee.
  11. Pikkumyy87

Missähän lymyää Nattykitty, toivottavasti kaikki on hyvin...?? :heart: ..ja Taiteilijatar taitaa kans olla nyyttiä hakemas.. :D Hui ku Chiballa on jo paljo viikkoja! =) Myy ja vielä viikon nimetön JätkänPätkä huomenna 7vko :heart:
  12. Pikkumyy87

Hemutus Meillä noi painot just samat, lähtöpaino, mitä tuli raskaudes ja tavote..kuinka voi olla.. :D Ainoostaa se ero, että mulla on nyt paino 79,5kg, eli vähä tuun sua peräs.. =) Ja tosiaan, tekemättä yhtää mitää, lähinnä oon fazerin lontoon rae suklaata vetäny vaikka kuinka paljo.! :saint:
  13. Pikkumyy87

Vaippa Ollaan tehty vaipanvaihdon kans nii, että vaihdetaan ennen ku syödään nii jätkä vähä heräilee siinä ja jaksaa sitte tankata kunnolla.. Jos tankkauksen aikana tulee pientä pieruu nii ei vaihdeta, koska takapuolen iho on hyväs kunnos. Mutta, jos isot prutinat tulee ni sitte käydän pyykillä...
  14. Pikkumyy87

Meille synty poika 4.7.2012 klo 20.36. Pituutta oli 52cm ja painoo 3810g, pipo 35cm. Tässä meidän stooria.. Me lähdettiin maanantaina synnärille ku mä heräsin päänsärkyyn viiden aikoihin aamulla. Särkylääkeet ei auttanu ja kipu ylty..katoin paineet ja ne oli koholla. Soitin svo:lle ja...
  15. Pikkumyy87

Meille synty poika 4.7.2012 klo 20.36. Pituutta oli 52cm ja painoo 3810g, pipo 35cm. Tässä meidän stooria.. Me lähdettiin maanantaina synnärille ku mä heräsin päänsärkyyn viiden aikoihin aamulla. Särkylääkeet ei auttanu ja kipu ylty..katoin paineet ja ne oli koholla. Soitin svo:lle ja...
  16. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Hemutus Kylläpäs sulla on turvoksis jalat.. :eek: Mutta turvotuksen alla on Kauniit sääret, ja ne tulee sieltä kyllä takas, usko pois! :heart: Harmi ku mulla ei oo tollasta ennen kuvaa.. Mutta, eihän mulla mee edes varpaat mihinkää korkokenkii mitä oon käyttäny ennen raskautta. Käytin 37...
  17. Pikkumyy87

Mikäs on Hemutuksen tilanne? :) Täälä taaaas oli tympeetä herätä ja huomata, että on aamu.. ;) Lohdutin sitte itteeni, että meidän aamukammas on max.5 aamua, ja poliaikaan enää kaks kokonaista päivää!! Että, kyllä tää viä iloks muuttuu! :D Saara, Sandarstiina, maikki, Alma ja Madde, kiva ku...
  18. Pikkumyy87

Hemutus Hah, ei ollu siinä alkuviikon lääkäris tosiaan ennustajan vikaa!! :D Tosta lapsivedestä, nii mä menisin kyllä aika herkästi näytille uudestaan.. juuriki sen tulehdusriskin takia. Mikäs se onkaa se rajakoska ne vesien menon jälkeen laittaa ab-tipan (..tai siis mulla on luulo/kuvitelma...
  19. Pikkumyy87

Hemutus En varmaks osaa sanoo, mutta mulla olis muistikuva jonku puheista, että vettä voi just holahdella ja väliäki holahdusten välillä voi olla.. Jos vesi tihkuu vähä ylempää, tai jotai. Korjatkaa muut jos oon ihan hakoteillä. :D Toivotaan, että se olis sitä. Mahdoikkohan losahuttaa kunnon...
  20. Pikkumyy87

Hemutus Tai sitte sillä sun lääkärillä ei ollu yhtää ennustajan taitoja.. ja sieltä kuules tuli lapsivetet.. ja kohta muksu peräs!! :D Jee, oon niin onnellinen sun puolesta jos se nyt olis sitä!! =) ..mullaki valkovuoto runsaampaa tänään, ja paljo ohkasempaa.. :whistle:

Yhteistyössä