Hakutulokset

1. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla alkoi tuhruttelu jo viikko sitten ja vielä torstaina lämmöt oli 37,6 kunnes perjantaina padot aukes ja lämmöt putos 36,7 eli mulla ei ainakaan kerro mitään. Tai kertoo varmaan sen että ovis on tapahtunut mutta ei mitään siitä onko raskaana vai alkaako menkat.
  2. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Ei mulla muuta kuin et rekkalastillinen testejä tuli :ROFLMAO: Mieskin ihmetteli "mitä sulle tuli?" "Testejä", "Mitä testejä?" Näin perilllä meillä mies on näistä jutuista :D:LOL: Kai ne antaa mun viedä muutaman testin lentokoneessa käsimatkatavaroissa? Ettei aattele että on joku räjäytystikku...
  3. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Nonsk teelusikallisen vesilasiin ja nenästä kiinni :LOL::sick: mutta kun se maku jäi ainakin tunniksi suuhun pyörimään vaikka mitä söi päälle. Taidan mennä vaan geleellä.:rolleyes:
  4. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Qia Mulla ei oo ollu hormonaalista ehkäsyä enää 7 vuoteen ja esikoisen syntymästä on 4 vuotta että kroppa ei tosiaan "hae yhtään mitään omaa rytmiään enää". Mulla on kyllä aina ollut kierto sellainen että 2 päivää ennen alkaa tuhru mutta ei tällasta että 4-5 päivää ennen!! Tänään aikataulun...
  5. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Joo nää on Helsingin Felicitaksen hedelmällisyysneuvolan hinta. Jos menis perusgynelle vaikka mehiläiseen niin kyllä sekin ultran kanssa on joku 150e. Kun kerta maksaa kuitenkin noin paljon niin menen mielummin samantien Felicitakseen jossa osataan nämä asiat.
  6. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Tosi kiva kun 4 päivää nyt tuhrua eikä vieläkään kunnon menkkoja eli ihan samanlaista sekoilua kuin heinäkuunkin kierto. Silloinkin tuhrutti 5 päivää. Ei ole minusta normaalia tällainen? No katson vielä syyskuun kierron koska tässä kuussa ei ole rahaa mennä 200e ultrausgynelle. Lokakuussa...
  7. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Tilaus tehty! Tuolla raskauskeijussahan oli vaikka mitä! Tuollainenkin Yes baby system uutuus! Yrittävätköhän vaan ottaa epätoivoisilta vauvanyrittäjiltä rahat pois? :cautious:
  8. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Ei tässä auta kuin nostaa häntä pystyyn ja laittaa tilaukseen ne Royal Geleet, Maca, ja rekkalasti ovistestejä. :sneaky: Ei verta ole tullut kuin paperiin ihan vähän myös tänään mutta vasta juilii siihen malliin että ehkä sitten huomenna padot auki. Bea.S Ai sinullakin tällaista. Olen vaan...
  9. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Voi perse! Vasta kp 25/28 ja nyt jo alko! Ja verta, ei tuhrua. Oon nyt aika maissa, mikä mussa on vikana? Luteealivaihe vaan 9-10 päivää :( Pitääköhän tässä lähtee kohta johonkin tutkimuksiin.
  10. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Feel you, tismalleen samat aatteet ja meinaan sen rekkalastin tilatakin!
  11. NuttyKitty

Toiveissa toinen lapsi <3

Voishan sitä tännekin liittyä kirjoittamaan ettei tuu aika pitkäksi ;) Kun kerta toista yritetään. Ikä 32v, yk2 ja kp 24/28 ja tunne ettei oo tärpänyt eli eiköhän kohta ala yk3. Käyttöön ensin kierrossa macajauhe ja punaviini :ROFLMAO: Tota Royal Geleetä en uskalla vielä ottaa mukaan kun...
  12. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Käytettekö muut noita Raskauskeijun liuskatestejä? Onko hyviä? Niillä on niin edullisia nuo yhteispakkaukset. Vois tilata.
  13. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on sellainen olo ettei kyllä kukaan yritä tarrautua mistään ilmansuunnasta :oops: Ei oo tärpännyt, oon niin varma. Ei mitään oloja paitsi menkkaolo. Mitähän sitä ensi kiertoon kokeilisi. Macaa ja punkkua varmaan. Jotenkin se Royal Gelee mietityttää jos se jotenkin sekoittaa kehoa? Jollain...
  14. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mua kalvaa etten muistanu et punkuttelu pitää alottaa jo oviksesta lähtien, lasi päivässä. Pitää korjata tää vahinko ens yk:ssa :ROFLMAO:
  15. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla ehkä dpo 9 nyt. Eilen tein negan kun teki mieli ottaa kiinnittymispunkkua vähän useampi lasi :LOL: No en ottanu ku kolme. :D Eikä testi ollut roskiksessakaan muuttunut yhtään miksikään, vitivalkoinen. Eilen tunsin ihan miedon vihlaisun alhaalla kohdussa. Ja kieltämättä tuntuu että tää...
  16. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mä tekisin CB digin!
  17. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ei mitään tuntemuksia mahdollisista kiinnittymisistä dpo 7 :unsure: Ärsyttää lievästi kun joka puolella on vauvoja ja yhdessä mun fb-ryhmässäkin näitä "hups, olen raskaana". Kauniissa ja rohkeissakin katselivat 4d-ultrassa vauvaa!!! :ROFLMAO:Ja ootteko nähny sen Specsaversin mainoksen...
  18. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Mikä kp sulla olikaan menossa? Kyllähän siellä haamu näkyy.
  19. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

Joo ihan sama. Mitä lähempänä menkkojen alkupäivää on, sitä helpompi sitä testaamista on siirtää ja siirtää. Esikosta testasin vasta dpo 18
  20. NuttyKitty

Toiveena vauva 2017-2018

No mä olin huomaavinani tän saman kun vedin greippimehua että ihan kun ois kuivattanut paikkoja. Koska mun mielestä nyt tässä greipittömässä kierrossa oli melkein paremmat limat :eek:

Yhteistyössä