Hakutulokset

1. T

40+ so what wol.13

äiskä-73 Mulla sama tilanne ja ajankohta, mulla kp 22 :heart: Ens vkolla pitäs alkaa kuukautiset, tai sitten ei... Mulla on ollut nyt pari päivää maha kipeä - ei siis alavatsa vaan maha sekaisin. Närästääkin... Mutta, mutta, valittelin miehelle alkuviikosta, etten kuitenkaa oo raskautunu, ni se...
  2. T

40+ so what wol.13

Mun mieliala on taas sitä sellasta, että KUVITTELEN olevani raskaana ja oon niin onnellinen ja hyväntuulinen... Ja kuitenki sit alkaa taas kuukautiset ja pettymys - on niin koettua monet kerrat. Ei kiva kun miehen sisko sai just vauvan ja itekin haluaa... :) Voisin ajatella, että mulla on...
  3. T

40+ so what wol.13

Tintti-Tiivari: Meillä on sama homma - akti ei kauaa kestä :D Joskus se kyllä harmittaa - just ku itestä alkaa tuntua hyvälle, ni se onki toisen osalta jo siinä :D Mutta toisinaan pikaset ei haittaa yhtään. Tai siis en osais kuvitellakaan monen tunnin mittaista sessiota - alkas kai jo naurattaan...
  4. T

Mikä naisia oikein vaivaa?

Liekö se tätä tasa-arvoa? Alkoholi ei sovi kenellekään liiallisesti käytettynä!!!
  5. T

40+ so what wol.13

Kiitos *mur-mur* kaikista tiedoista! Ja kiva kuulla, etten oo vallan ainoa, jota ei seksi pahemmin kiinnosta. Yhdessä välissä se nimenomaan oli sitä, että parisuhde oli retuperällä... Meillä on lämpimät välit nykyään, käsi kädessä teeveetä katellaan :) jne. Paljon halauksia. Nykyään. On ollut...
  6. T

40+ so what wol.13

Sitten vielä hämää kaikki nuo jutut täällä netissä, että ovulaatio saattaa myöhästyä - ettei se aina tuliskaan samoihin aikoihin... :O Ja sekin vielä, että joka kuukausi ovulaatiota ei edes välttämättä tapahdu... Loppujen lopuks aika vähissä on nuo raskautumismahdollisuudet kokonaisuudessaan...
  7. T

40+ so what wol.13

Mää oon kyllä aika laiska monesti noissa seksihommissa, kesät talvet... - taidan olla ihan eri planeetalta ku muut... :popcorn: En tajua miks en saa niinku tunteesta kiinni, tai jotenki en saa heitettyä ajatuksia vaan nurkkaan ett menis vaan ilman mitään - Mulla on kumma tyyli rationalisoida...
  8. T

40+ so what wol.13

Mää kans meen nyt ihan tuntumalla ja päiviä laskemalla ja oon ukkoa hoppuuttanu hommiin. Sillä on aamuvuoro, joten nukkumaan laitetaan aikaisin, ja eilen oli liian väsynyt :D Tästä jos kuukautisten alkuun jaksaa juputella, niin hyvä niin. Lopputuloksesta ei sit taas koskaan voi olla varma... :)...
  9. T

Kiinnittymiskivut yms. siihen liittyvät oireet?

Kaikki tuo tuntuu spekulaatiolta, että alkion kiinnittyminen tuntuisi... ? : / Kun eikö munasolun irtoaminenkin aiheuta samanmoisia tuntemuksia??? Ovulaatio voi olla ns. myöhässäkin... Minusta mikään ei ole selvä merkki raskautumisessa paitsi testin plussa. Kaikki muu on olettamuksia. Helppo...
  10. T

40+ so what wol.13

Kävin apteekissa hakemassa foolihappoa, mutta huomasin tuossa juuri, että oon alitajuisesti ruvennut syömään punaista paprikaa ja verigreippiä, jotka sisältävät foolihappoa :) Ja tässä nyt kun oikein pohdin asiaa, niin eikö Ibumax ole periaatteessa sama lääke kuin Burana, ja tuolla jossain...
  11. T

40+ so what wol.13

Eikös se homma mene niin, että hommailee joka toinen pvä, niin on ainakin sitä suvunjatkamistavaraa siellä aina :whistle: :p Mäkin aloin nyt seurata kuitenkin tuota ovislimaa... :D Kiitos, kun minutkin laitettiin listalle :wave: Pitää muistaa tarkistaa milloin oli viimeiset kuukautiset...
  12. T

40+ so what wol.13

Saako nyt vaivata teitä armon lukijoita enemmänkin tunnoillani (ehkä voisin raapustaa vasta ostamaani päiväkirjaan, mutta se ei vastaa... :kieh: ) No enivei; sitte tympäsee seki (varmaa monia muitakin) ku on ovulaatiot jne ja "odottelee" niitä epätoivottuja kuukautisia tulevaksi, ni alkaa...
  13. T

Voiko joku ihminen vain saada pimeät puolet

Jos iskee puukon pöytään, niin on se jo HENKISTÄ VÄKIVALTAA!!!
  14. T

40+ so what wol.13

Mun elämässäni on nyt kyl yks toinenkin vaihe menossa: haluisin vaihtaa työpaikkaa, mut ku noita työpaikkoja ei oo kovin runsaasti tarjolla, ettei oo mihin vaihtais... Tämä paikka on niin stressaava mulle, että siinäki varmaan yks syy lisää, miks mikään ei toimi...
  15. T

40+ so what wol.13

Hei *mur-mur*: Minutkin saa laittaa tuohon yrittelijöiden listaan. Yritystä on jo heinäkuusta. Itse en osaa mitään lisätä mihinkään listoihin, olen aika tumpelo, enkä mikään järjenjättiläinen näiden tietokoneiden kanssa. Minen oo ikinä tiedostanu millon on ovulaatio menossa, enkä ala edes...
  16. T

~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Mää en tajua tätä systeemiä ollenkaan... Laitoin viestiä jonnekin sivulle "40+ so what vol 13.". Mistä ihmeestä mä nyt pääsen/eksyn sinne?
  17. T

40+ so what wol.13

Heipä hei kaikki! Ja hyvää Uutta Vuotta 2013!!! Oon käynyt täällä harvakseltaan, mutta sitten on taas ihan kiva lukea muidenkin toiveista. Mutta oma yritteliäisyys on nyt kyllä tauolla. Haluaisin raskautua, mutta en jaksa sitä pakkopullaa, että on PAKKO harrastaa seksiä silloin ja silloin...
  18. T

40+ so what wol.12

Mitä minä oon kaikenlaista lukenut, niin oon ymmärtäny, että ovulaatiosta kaks päivää on otollisimmat...!?! Ja vaikka oliskin ovulaatio, niin eihän se silti takaa varmaa raskautumista, vaikka sattuisikin osumaan kohilleen! Pitää vielä lisäämäni, että eikös kaikki kehota harrastamaan seksiä...
  19. T

40+ so what wol.12

Hei Onni71! Jokos sinulla on onnistanut plussailut? Minäkin epätoivoisesti toivoisin raskautta (odottelen ensimmäisiä kuukautisia pillereiden jlk, pviä 31, 3 testiä negatiiviset). Hajut ovat käyneet nenään voimakkaammin, rinnat ovat kipeät ja kuumottavat, ja iltaisin erityisen kova nälkä...?

Yhteistyössä