Hakutulokset

1. M

Ylipaino? Mitkä kuukautiset? ..ja haaveena raskaus

Nii.i noi on hankalia juttuja.. Mä en osaa neuvoa kun en yhtään tiedä miten noi lääkkeet auttaa ja toimii. Mulle on kyl myös kirjotettu satsi noita..mut en oo viel tarvinnu niitä. Oli tarkotus alottaa ne jos ei tuu tossa yli 100päivän kierrossa koht kuukautisia ni olisin ottanu yhen kierroksen...
  2. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mäki oon miettiny et jos lasta ei luonnollisesti tule niin viitsiikö mennä hoitoihin.tuleeko kuinka raskasta. Meneekö paljon rahaa.. Mitä jos menee paljon rahaa.. Riittääkö rahat.. Tietenkin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan. Mutta sitten on se että kun on "yli-ikäinen" niin alkaako 10...
  3. M

Hei mahtavaa!! Mullahan kävi kans niin et sillo pari vko sit sain ovulaatiotikkuun viivoja ( ekaa kertaa ikinä!!) Ja nyt mul oli menkat. Toivottavasti sun tapauksessa vaan käy niin et tuut raskaaks! Mulla nyt menkat kusittu. Ja uuteen kiertoon! Yk3 alko siis. Katotaa monta sataa päivää tää...
  4. M

Jes mun menkat tais alkaa! Kiertopäiviä 100 takana. Eli viimesen vuoden aikana nää on neljännet kuukautiset.
  5. M

Sehän tässä on niin hämäävää että harrastan liikuntaa, syön suht terveellisesti ( vois jättää herkkui kyllä pois ja niin oon myös tehny tai ainaki vähentäny). Stressiä ei ole koska olen tyytyväinen itseeni. Mutta gyne oli sitä mieltä et olen ylipainoinen ja että pitäisi pudottaa painoa. Ja...
  6. M

Olen käynyt gynellä. ajattelin että jos olisi löytynyt muita samanlaisessa tilanteessa olevia. Että miten ihmiset on tehneet, onko laihduttanut vai olleet sinnikkäitä ja ootellu ihan rauhassa vai miten..
  7. M

Hmm samois lähtökohdissa ollaan? Siit on varmaan puhuttukki joskus aikasemmin..? Mulla tulee vuos täyteen enskuussa.
  8. M

Mul oli kans ekaa kertaa joku ovulaatioplussa viime vkl.. Oli tommosii viivoi ku tos keskel noi 2 . Mut sit kolmantena päivänä ei mitää..
  9. M

mietin tässä että minne laittaisin ketjua pystyyn kun aiheena olisi kuukautisten puuttuminen, ja toiveena olisi raskaus. Lisämausteena syytetään / syyllinen on ylipaino? Kokemuksia? Itsestäni Voin kertoa että ylipainoa on ( n.8-10kg) Kuukautisia ei ole juurikaan tullut viimeisen vuoden aikana...

Yhteistyössä