Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kolmas päivä ovulaatioo tikutin ni ei tullu enää viivaa?! Eli meniks se jo ohi vai mitä tapahtu?!
  2. M

Mul kp 20 tuli haalee viiva ja nyt tänäön kp 21 haalee viiva vielä. Kierto n. 37-39 päivää.
  3. M

Mulla tuli aamulla joku haalee viiva ovulaatiotestiin. Aattelin nyt kerrankin sit kattoo ne tikut monta päivää putkeen et miten se viiva alkaa kehittyy vai et meniks tää jotenki mönkään jo alkutekijöissään.. Ku en oo koskaan TOSISSANI yrittäny tikuttaa.
  4. M

Must tuntuu et sussa ja mussa on vähän jotain samaa . Kun tuntuu et molemmilla on tällänen "rento" yritys meneillään..?
  5. M

Mä en oo kertonu kellekkää. En haluu joutuu selittää kellekkään jos ei ala kuuluu vauvaa. Ja just niinhän siinä kävikin.. Ei kuulu , ei näy.
  6. M

Me ei kauheesti mitään puhuvaa sorttia olla xD Ollaan molemmat varmaan et tulee jos on tullakseen.. Jännitetään varmaan niit tuloksia et kummassa on vika. Kyl mies puhuu aika usein et sit ku meillä on lapsi.. Johon joudun aina sit sanoo et sen päivän ku näkis. Eli ei kummallakaan oovielä mitään...
  7. M

Joo meillä on vuos yritystä takana ( tai muutama kk päälle). Lääkäri lupas laittaa sen lähetteen eteenpäi mut veikkas et ei se mee läpi ku mies ei oo käyny näyttäytyy. Mies sai ajan kesäkuun puoleenväliin ( mikäli se pääsee sinne ku välil sil saattaa olla työmatkoja). Tovottavasti pääsee menee...
  8. M

Onnea kinder_kittylle!
  9. M

Vuosisadan heitto! Repeen nauruun. Anteeks ei ees oo hauska, tiedän..
  10. M

Siis tää ei voi olla totta!!! Itku-potkut! Muistutin miestä tulevasta lääkäristä joka on maanantaina. "En mä muistanu ja mul on työpalaveri samaan aikaan" Just joo.. Että ärsyttää . Tää oli varattu kuukaus sitten! Seuraavan ajan saa ehkä sit kesäkuulle tai sit ne on lomalla eli syyskuulle menee...
  11. M

Mul on muuten viikon päästä lääkäri ja oli puhe et saatais lähete lapsettomuustutkimuksiin sillon.
  12. M

Mulla on nyt joku kp 21menossa. Jouduin hakee uuden antibioottikuurin ku ei lähteny tulehdus pois. Että kai sitä menkkoja odotellaan..? Ovulaatiost ei tietookaa ku en oo jaksanu tehä testei ( enkä siis muutenkaa kovin usein tee testejä).
  13. M

Vitsi et ottaa aivoon. Oon kipee ja pitää mättää kaikkii lääkkeit nassuun. Mitähän mahtaa tehdä kuukautiskierrolle..
  14. M

Paputoive: eka olin muistaakseni muutaman kk juomatta ellen jopa vähä enemmmän. Just siin kohtaa ku alko todellisuus selviimään et ei menny niinku strömssössä xD niin aloin sit juhlii pikkasen enemmän.. Mä otan alkoo ehk kerran 3 kuukaudessa.. Et en kyl ees mitenkään usein..
  15. M

Se olis muuten aika lailla päivälleen vuos sit poistettu viimenen ehkäsyrengas ja siitä alko vuoden kestänyt yrittäminen.. Ja se yritys jatkuu yhä. Viime vappuna juhlin rankasti kun viimeistä kertaa seuraavaan vuoteen ( ellei jopa ylikin..) kesällä keksin omia raskausoireita kun menkkoja ei...
  16. M

Voi ei! Mitäs nyt sit?
  17. M

Kyl mä ainaki yritän tarkkailla niit limoja mut en silleen sen tarkemmin sitten kun oon päässy siihen vaiheeseen et se on kirkasta ja juoksevaa. Mul on alkanu viikko sitten valkovuodon muuntautuminen kuukautisvereksi ja siihen meni viikko! Siis mitä helv..??!! Eka se oli oranssii valkovuotoi ja...
  18. M

Mä en oo rajottanu miehen elämää. Paitsi äsken sain raivatit siitä et kun oli eilen ryyppää ( mulle oli ok tämä) mutta sitten hän kertoi että aikoo tänäänkin mennä. Semmonen raivarisuuttumuspuuska et huh. Ei varmana uskalla enää mennä :ROFLMAO:(y):rolleyes::censored: oonko ilkee? Tai onks mulla...
  19. M

Ootteko te pyytäneet miestä rajottaa esim alkoholin käyttöä, lääkkeitä, tupakointia... kun teillä on yritys päällä..?
  20. M

Aika jännä et sulle on sanottu et saattaa mennä puolvuotta enneku kierto alkaa tasaantumaan.. Mulle on sanottu kans vaikka ja mitä.. Että jopa vuos saattaa mennä. Sit taas yksityisellä sanottiin et et siihen menee ehkä kuukaus et hormoonit poistuu. Itsellä on tullu 4 kuukautiset viimesen 12kk...

Yhteistyössä