Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kokeiltu se spermatesti.
  2. M

Voimia <3
  3. M

Luulin et ovulaatio oli sillo aikoi sit jo? Ku alko tulee niit haaleit viivoja.. Pöh. Mistä minä tiiän.. Testaan vast lähempän perjantaita r-testillä..
  4. M

Herranjestas kun tää ketju on alkanu elää taas. Kauheesti lukemista! Oon viel itte niin hidas lukemaan.. Tulin tänne ihmettelee et taitaa kierto taas venyä. Kp 40 menossa vaikka viimeaikoina alkanu 36-39 päivinä menkat.. Nii ja aamul vessas tuli kirkasta limaa! En kestä!!
  5. M

NO HUH HUH!!! ompas selkee kyllä! Onnea!
  6. M

Ei mies kommentoinu oikeen mitää. Naurettiin vaan ku pitää antaa spermanäyte.
  7. M

No äsken oli vessassa käydessä Jo paksuuntunu huomattavasti vuoto. Kai oli jotain kovaa kipua alavatsassa vkl mut aattelin et se oli molemminpuolin ni et oli vaan joku muu mahakipu tai jotai. Oon tosi huono näissä asioissa. Niinkun myös biologiassa xD
  8. M

Siis mitä?! Saatiin jo se lääkäriaika lapsettomuuspuolelle jo syyskuun alkuun! JÄNNÄÄÄ! Empä nyt tiedä onko siihen ovulaatioon mitään uskomista. Vielä tänäänkin oli haalee viiva siinä ovulaatiotestistä. Se on antanu sitä viivaa siihen nyt 12 päivää?!
  9. M

Apua tänne tehään jotain juttuja huomen. En varmaan osaa käyttää tätä enää sen jälkeen xD
  10. M

JÄNNÄT PAIKAT! Pidetään peukkuu!
  11. M

Siis kp 29 eilen ja nyt vast muuttu valkovuoto kirkkaaks..?! Siis mitä helv.. Anteeks.. Meinaaks se et ovulaatio onki vast nyt? Ja kierto venyy johonki 60 päivään jos ovulaatio olis puolessavälissä kiertoa..?! En ymmärrä enää mistään mitään, enkä kyl ole koskaan ymmärtnytkään..
  12. M

Sain siis lääkäriltä kuurin ETTÄ JOS MENEE PITKÄKS KIERTO ( sillon siis oli kierto 3kk!!) ja kun oli lääkäri niin ultras ja sano et ovulaatio ehkä tapahtunu. Mut et jos en oo raskaana ja kierto venyy ( eli jos ei ala 3 vko kuluessa tästä päivästä) ni alota kuuri. Ja tää lääkärikäynti oli...
  13. M

Ainii mites jos mul on kumminki ihan "ok"kuukautiskierto.. Ehkä vähän pitkä jos 39 päivää.. Ni mul olis ne terolut kuuri apreekissa oottamassa. Kannattaaks sitä ottaa tai et onks siit mitään hyötyy? Sekottaako vaan enemmän?
  14. M

Lähete on laitettu ja kuulemma pitkät jonot. Mut sepä oliki jo tiedossa.. Ehkä sit joskus tulevaisuudessa.. Eipä se ollu kuulemma sanonu muutaku et kaikki on kunnossa.
  15. M

Ei varmaan tullu sitä ovulaatioo kun ei toi valkovuto oo menny kirkkaampaan ja juoksevampaan suuntaan?
  16. M

Onhan noista puhuttu vaik ja kui pljon. Mut en mä jaksa tuhlata omaa energiaani turhaan nipottamiseen.
  17. M

Huomen on se lääkäri tolla miehellä ( sen jonka se mokas viimeks). Se on ihan hermona et pitää mennä esittelee sukukalleuksiaan jonnekkin xD Se viiva on vieläkin haalee. Jos vertaa nyt noit 4 tikkua ni la on kaikist punasin tähän mennes. Hitto ku en tiiä yhtään et millanen on OIKEEN SELVÄ...
  18. M

Joo oon jokapäivä kattonu sen tikun aamulla ja joka päivä siin on joku haalee viiva. Ja ei pitäs olla pco:ta , koska lääkäri on ultrannu ne ja sano et kaiken pitäs olla ok. Mut samapa tuo vaikka oliskin ovulaatio ollu ja menny koska miehelt ei heru. Se päätti vetää vkl ihan rännissä. Että mua...
  19. M

En oo koskaan saanu , enkä kyl ees yrittäny saada plussaa ovulaatiotestiin. Luin udelleen nää ohjeet ni täs lukee et jos kierto on 38 päivää ni testin Tikuttaminen alkaa 21 kiertopäivänä. Ja sillon aloin tikuttaa. Nyt meneillään 23.. Eli alotinko mä nyt sit kumminki liian myöhään? Tosin en oo...
  20. M

Alotin 3 päivää sit.

Yhteistyössä