Hakutulokset

1. V

40+ so what wol.13

Jimima,myötätunnon onnen kyyneleet valuu täälläkin poskilta. Piinaavat viikot ja hetket sinulla on ollut! Onnea ihan koko sydämen pohjasta! Olette onnenne ansainneet ja nyt voit huokaista ja NAUTTIA odotuksesta. Vaan olipa ihanaa kuulla myös Maimei sinustakin! Olet ollut ainakin yhtä kauan kuin...
  2. V

40+ so what wol.13

Tervetuloa ruutana! Hyvä siis, että menitte hoitoihin! Kyllä ymmärrän ajatuksesi täysin. Meissä kummassakaan ei pitäisi olla mitään vikaa ja kaiken pitäisi olla suht ok, mutta ei vaan ole tärpännyt. Huono munasolujen laatu taitaa olla meikäläisen kohdalla se tuomio-ikä on tehnyt tehtävänsä...
  3. V

40+ so what wol.13

Heipat pitkästä aikaa! Täällä on taas tapahtunut, kun hetkisen on ollut linjoilta pois. Jimima & Roxanne, onnea odotukseen! Teillä menee jo raskaudet pitkällä. Mahtavaa! Kiva lukea teidän kuulumisia. Pyllikselle myös onnittelut! Luppana, siis mitä nämä sun viivat on? Tietenkin toivon, että ne...
  4. V

40+ so what wol.13

Molly, mahtavaa! On selkeä viiva ja plussa siis! Nyt peukut ja varpaat pystyssä, että on sitä itseään! Vaan eikö mieli oli kamala, kun heti alkaa maalailemaan keskenmenoa ja miten ne vuodot ajoittuvat! Mä oon käynyt aina ekassa ultrassa 6+ jotain ja yleensä niissä on näkynyt jotain, jos on ollut...
  5. V

40+ so what wol.13

Heippa! Täällä onkin ollut hieman hiljaista! Mitä Yöeläjälle kuuluu? Mitä sulle tehtiin ja miten voit? Entäs Nuppu? Jollain oli epäspesifinen emätintulehdus! Mitä se tarkoitti ja miten se vaivasi? Tuliko siihen lääkitystä? ON: vuodan edelleen, mutta todella niukasti. Lääkäri torppasi...
  6. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, elämä tuota sun touhua!! Aikamoista! Ihan mielenkiiinnolla seuraan ja odotan,mikä HCG oli tänään ja mitä sulle tänään sanottiin? Nuppu, vielä voi testitulos muuttua.... Putsku, rasittavaa!! Pää on varmaan ihan pyörällä. Mitä ne lahja-alkiot tulee maksamaan?? ON: mulla ois viikot...
  7. V

40+ so what wol.13

Mun&sun voi ei! Alkoiko vuoto? Putsku niinhän se olikin! Sulla on todellinen miettiminen asian suhteen! Tietysti ne lahjamunasolut olisi houkutteleva vaihtoehto! Paljonko se hoito maksaa? Jimima onnea odotukseen! Mä luulen, että tuossa käy hyvin, kun noin pitkälle pääsit! ON: mulle kävi ei...
  8. V

40+ so what wol.13

Voi ei, Putsku! Ei kiva, eikä hyvä juttu lainkaan. Mikä pistos sulla on ollut? Mulla oli Gonapeptyl ja siinä oli sellainen insuliinikynänlainen systeemi. Silti joutuu laittamaan sen pregnylin ja mitähän vielä, jotka ei ole niin kivoja! Teillä on todelliset pohdinnat, miten jatkon kanssa. Pistikö...
  9. V

40+ so what wol.13

Iid@ ja Nuppu: joko testit on kaivettu esiin? Ensi viikolla voi testailun aloittaa! Kuvia odotellessa. Putsku: miten siirto meni? Onnea matkaan! Kasenja: ihailtava ja juuri oikea asenne! Eihän näille asioille voi mitään, joten turha surkutella! Plussaa sulle toivon (niin kuin ihan jokaiselle)...
  10. V

40+ so what wol.13

Kasenja, ei voi olla totta! Mikä sun fiilis on? Musta näissä hoidoissa on tosi rankkaa just tämä; odottelu ja päästäänkö siirtoon ja onnistuuko se ja onko limakalvo tarpeeksi paksu yms yms! Kesätauolle toivon paljon rentoa menoa ja peittojen heiluttelua! Yöeläjä, raastavaa!!! Siis siellä oli...
  11. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, kuulostaa niin oudolta! Mulle tuli tekstari kahdessa tunnissa HCG:stä! Toivottavasti gyne osaa edes hieman asiaansa ja saa tutkittua sinut kunnolla. Tai saat lähetteen naistentaudeille tai jonnekin, jossa homma osataan! Laita viestiä sitten, miten meni. Tsemppiä päivääsi! Mikä tilanne...
  12. V

40+ so what wol.13

Nuppu, piti sanoa jo aiemminkin, että kiva, kun olet taas täällä! Pääsit heti jo piinailemaan! Luppana, hyvä, ettei kaiken tuon kuran keskellä tarvittu enää kaavintaa. Onko sulla jotain jälkitarkastusta? Sulla on kyllä ollut uskomaton koettelemus, joten halaukset sulle! ON: ei uutta! Ei...
  13. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, Pääsitkö verikokeeseen? On tuo kyllä piinaavaa. Onko sulla jotain oireita tai tuntemuksia? Mun&sun ei vielä huolta. Minulla kaikki plussat on näkynyt tosi myöhään. Tosin tosi moni onkin sitten keskeytynyt, mutta kuitenkin.... kokeile uutta testiä loppuviikosta! Karoliina, samoissa...
  14. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, kökkö juttu! Olisi tietenkin hyvä, jos pääsisit verikokeisiin. Antaisi jotain suuntaa. Milloin neuvola on? Soita sinne vielä ja valita kunnolla, jos se heltyisi verikokeisiin. Tuo on niin ärsyttävää, kun ei tiedä varmaksi ja nuo testit näyttää, mitä näyttää. ON: mulla ei vuotoa ole...
  15. V

40+ so what wol.13

Omanapainen tilitys: vuoto alkoi tänään!! Ihan punaista, sitä itseään! Tätä Kasenja tiesi se, että lisäsit minut plussanneisiin! :D En tiedä, itkeäkö vai nauraa, harmittaako vai suututtaako. Siis olihan se viiva niin epämääräinen alusta alkaen ja ne viikot mietitty, mutta miksi vasta nyt, eikä...
  16. V

40+ so what wol.13

Jimima, viikon ihanin uutinen! Siis niin lupaavaa, että toivotaan kaiken menevän nyt putkeen! Olet ajatuksissa ja laita välillä kuulumisia! HH, kiitos tsempeistä! Moniko päiväinen sulle tuolloin siirrettiin? Kyllähän tuo sikäli kuulostaa lupaavalta! Oliko sulla luget ja tekikö ne sulle...
  17. V

40+ so what wol.13

Putsku, tottakai se vuoto on tuollaista juuri silloin kuin ei pitäisi! Kaikki muutkin outoudet varmasti tulee juuri silloin kuin ei pitäisi! Onneksi aloitit ne! Nyt vaan odotellaan sitä ultraa. Ultraavatpa ne nopeasti. Mulla ollut "vasta" kp 14-16! Kävin verikokeessa. HCG oli 350 ja pp 14...
  18. V

40+ so what wol.13

Putsku, mulle on annettu ohjeeksi, että vuoto pitää alkaa kunnolla ja se on vasta kp 1. Itse en ole ottanut sitä pientä tiputtelua vuodoksi, vaan aloittanut sitten enemmällä vuodolla. Jos vuoto alkaa kunnolla vasta klo 18, niin kp 1 on seuraavana päivänä. Tätä sääntöä olen sitten sovellellut ja...
  19. V

40+ so what wol.13

Yöeläjä, onnea! Selkeä viiva ja selkeä sanoma! IMD, eipä teilläkään ole helposti asiat sujuneet. Aika monta kierrosta olette jo läpikäyneet. Toivottavasti näistä kahdesta viimeisestä alkioista tulisi toivottu lopputulos!
  20. V

40+ so what wol.13

Luppana, ihan hirveä juttu sinulla! :cry: Sulla on kyllä niin huonoa tuuria mukana! Oikeasti!! Siis leikkaus ja nyt nyt vielä kaavinta!!! Voimia ja toipumista! Jimima, tosiaan odottelen kuulumisia ensi viikon ultrasta! Sulla on ainakin oireita! Hyvä juttu! Roxanne, arvasit tasan mun...

Yhteistyössä